X3 3,0SD Чип
Модератор: Технически модератори
39 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Напълно съм съгласен с колегата че не двигателите а скоростните кутии не издържат на тунинга.И тъй като си чипосвам всички печки които карам ( с изключение сомо на последната която е 3.0sd).Та моето мнение е че с чипа се махат заводските настройки които са с цел по добри еко показатели (и са задължителни в всички нормални страни) се заменят с напълно нормални за мотора -но не и за екологията настройки,което няма как да вреди на мотора или поне не толкова( мисля че около 3% се увеличава износването). И в този ред на мисли смятам че пушенето на колите след чип не е от това колко са стари откъм километри, а точно от тези премахнати еко норми - вследствие на чипа се наблюдава че известно време колата ви не пуши по простата причина че не се е задръстила изпусквателната ви система и след това- димна завеса!Искам само да уточня че моето мнение е от наблюдения и разговори с така наречените майстории и е абсолютно аматьорско!
Никой не умира девствен защото живота преебава ВСИЧКИ!!!!
- xerial
- старши ентусиаст
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
аз малко по-страничен въпрос ако някой може да отговори
Та как се получава така ,че при едни чиповете са по 500 лв а при други за същотоо нещо 1000 Едните по-балами ли са от другите , залагат на балами клиенти или наистина има разлика в качеството на чипа, софт и т.н
Та как се получава така ,че при едни чиповете са по 500 лв а при други за същотоо нещо 1000 Едните по-балами ли са от другите , залагат на балами клиенти или наистина има разлика в качеството на чипа, софт и т.н
здравей ,
опасно луд обясни кратко и съдържателно какво става с чипосването , по добре няма накъде...
едно време мотроник-а (еку на Е34) трябваше да се отвори и да се запои едно чипче...след това оборудваха го с сименс и работата ставаше чрез репрограмиране...всмисъл, изтриваш компа и пускаш нов софт...но хората свикнаха да му викат чип тунинг...демек купуваш тази информация...за цената?всеки както си оценява труда...майкрософт продава вистата за 500 лв...убунту сатаник едишън струва 7 евро (ако поръчиш диска от техния сайт) или без пари ако го свалиш но е хубаво да си го поръчиш понеже помагаш на този екип да продължи да си върши работа по техния проект...същото и с мозилата..
шницер са компания която разработва софтуера часове и часове наред докато получи златната ниша мощност-надеждност-екология...последното може да ви струва смешно но ако колите тук в БГ минаваха преглед както в германия в ТюВ щеше да има само 1000 коли в движение...и след като шницер и алпина работят с бмв над 30 години и представят един продукт който позволява да се задържи гаранцията тогава бих се насочил към тях...не само за гаранционна но и за извън- такава..
колкото до колегата с М6 да се свърже с шницер и доколкото знам освен че вдига коне и маха ограничението но имаше едни условия ...да не говоря глупости мисля че ставаше въпрос за "чип" плюс друго окачване и т.н...но не бих го направил...животът ми е много любим за да карам по тия пътища с над 200 км в час
опасно луд обясни кратко и съдържателно какво става с чипосването , по добре няма накъде...
едно време мотроник-а (еку на Е34) трябваше да се отвори и да се запои едно чипче...след това оборудваха го с сименс и работата ставаше чрез репрограмиране...всмисъл, изтриваш компа и пускаш нов софт...но хората свикнаха да му викат чип тунинг...демек купуваш тази информация...за цената?всеки както си оценява труда...майкрософт продава вистата за 500 лв...убунту сатаник едишън струва 7 евро (ако поръчиш диска от техния сайт) или без пари ако го свалиш но е хубаво да си го поръчиш понеже помагаш на този екип да продължи да си върши работа по техния проект...същото и с мозилата..
шницер са компания която разработва софтуера часове и часове наред докато получи златната ниша мощност-надеждност-екология...последното може да ви струва смешно но ако колите тук в БГ минаваха преглед както в германия в ТюВ щеше да има само 1000 коли в движение...и след като шницер и алпина работят с бмв над 30 години и представят един продукт който позволява да се задържи гаранцията тогава бих се насочил към тях...не само за гаранционна но и за извън- такава..
колкото до колегата с М6 да се свърже с шницер и доколкото знам освен че вдига коне и маха ограничението но имаше едни условия ...да не говоря глупости мисля че ставаше въпрос за "чип" плюс друго окачване и т.н...но не бих го направил...животът ми е много любим за да карам по тия пътища с над 200 км в час
- xerial
- старши ентусиаст
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Ок супер ти е отговора ... ама се появиха всякакви чип Мастъри и по време на качването забравят да направят копие , става обурквация ,губи се оригиналния софт и се Наигравашш перфектно( това е реална история на колега от форума на 328-ца дано да се опрвил човека)
та това ми беше и мисълта вече има и обяви за по 280 лв за чип тунинг!!!
Но никой не говори за гаранция, качество и т.н а би трябвало защото с тия 280-500 лв едвали ще забогатеят и утре като ми сдаде багажа колата заради "чип тунинга" ще го разнеса навсякаде та никой да не се мине повече!!
та това ми беше и мисълта вече има и обяви за по 280 лв за чип тунинг!!!
Но никой не говори за гаранция, качество и т.н а би трябвало защото с тия 280-500 лв едвали ще забогатеят и утре като ми сдаде багажа колата заради "чип тунинга" ще го разнеса навсякаде та никой да не се мине повече!!
тия по 280 са за доста стари модели май май.Надали за е60 и нагоре в годините има такава цена.Цените са различни,защото различни хора ги правят.Някои разбират малко,други повече,трети нищо ...и така
А колкото до М6цата надали има кой да я счупи-или по-точно нямат с какво.на нея кой знае какво няма да и се прави-20кс и 25Нм надали се усещат толкоз.Ама да и махнеш ограничителя бива.Имам една М6 дет лепи 342км.
А колкото до М6цата надали има кой да я счупи-или по-точно нямат с какво.на нея кой знае какво няма да и се прави-20кс и 25Нм надали се усещат толкоз.Ама да и махнеш ограничителя бива.Имам една М6 дет лепи 342км.
- V-max
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
batpepi написа:тия по 280 са за доста стари модели май май.Надали за е60 и нагоре в годините има такава цена.Цените са различни,защото различни хора ги правят.Някои разбират малко,други повече,трети нищо ...и така
А колкото до М6цата надали има кой да я счупи-или по-точно нямат с какво.на нея кой знае какво няма да и се прави-20кс и 25Нм надали се усещат толкоз.Ама да и махнеш ограничителя бива.Имам една М6 дет лепи 342км.
да ти кажа тук в София пишман тунинга стигна до 350лв цена за Е60.... Факт е, че в последствие се обаждат за възстановяване на оригинала , който веднъж вече е загубен и сам знаеш как се оправят нещата И така , само кризата ще ги отсее
А относно тунинга на 3,0сд , за което е темата по принцип, единственият проблем могат да бъдат скоростите , мотора има ресурс за доста повече
39 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани