Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Модератор: Технически модератори
- msi200
- ентусиаст
-
- Мнения: 1026
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X5+M2
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Spit-Fire написа:Мерси колеги!
Ще ходя да погледна днес тази https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=ldcjb1 и ако ми допадне утре на сервиз. Като цяло е бъкана с екстри и по думите на човека я е обслужвал и може да докаже с фактури. Има дребни забележки като скъсано на шофьорската седалка например. Без адаптивно и въздух е, тях не ги искам, и покрива буквално на 100% изискванията ми за какъв Х искам. Дано да се окаже читава или поне евтино поправима.
Гледай основно състоянието, но имай предвид, че тази кола е много далече от "бъкана с екстри". От друга страна, колкото по-малко екстри има, толкова по-малко потенциални ремонти.
I love the sound of V8 in the morning...
- Spit-Fire
- Scrapyard user
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 3008 + Yamaha MT-09
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Видях я, дроб е като цяло.
Имам въпрос - каква е разликата между 3.0d 235 коня и мотора 286 коня с 2те турбини - разход/поддръжка? Не ми се ще по-мощен с цел оптимизиране на разходите, но ако разликата е предимно с ГО и данък, то няма много смисъл да се лимитирам само на 235 коня.
Имам въпрос - каква е разликата между 3.0d 235 коня и мотора 286 коня с 2те турбини - разход/поддръжка? Не ми се ще по-мощен с цел оптимизиране на разходите, но ако разликата е предимно с ГО и данък, то няма много смисъл да се лимитирам само на 235 коня.
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
- msi200
- ентусиаст
-
- Мнения: 1026
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X5+M2
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
286к.с. се води по-чуплив, имаше доста случаи на заминали мотори заради скъсани вериги. Но ако е в отлично състояние - защо не?
I love the sound of V8 in the morning...
- Spit-Fire
- Scrapyard user
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 3008 + Yamaha MT-09
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Благодаря, колега!
По принцип ми се щеше да е от около Пловдив колата за да не сменям номера, но май тука са само чупеняци като остана да видя тази 286 к.с. която съм пуснал на предната страница.
Та започнах да гледам и в София, но проблема е, че там не познавам никой който да може да погледне дадена кола за това ще нахвърлям няколко обяви тук да кажете ако сте гледали някоя от колите:
https://www.cars.bg/offer/60c8e22f51881742b144f0f2 - тази доста ми хареса, уж има история и са сменяни веригите в БГ с фактура, но като знам как се вадят фактури не съм сигурен дали може да се вярва.
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=ldrcsi - малко съм скептичен за тази, но все пак
По принцип ми се щеше да е от около Пловдив колата за да не сменям номера, но май тука са само чупеняци като остана да видя тази 286 к.с. която съм пуснал на предната страница.
Та започнах да гледам и в София, но проблема е, че там не познавам никой който да може да погледне дадена кола за това ще нахвърлям няколко обяви тук да кажете ако сте гледали някоя от колите:
https://www.cars.bg/offer/60c8e22f51881742b144f0f2 - тази доста ми хареса, уж има история и са сменяни веригите в БГ с фактура, но като знам как се вадят фактури не съм сигурен дали може да се вярва.
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=ldrcsi - малко съм скептичен за тази, но все пак
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
286 е по добре на това купе, джипа е тежък и с 235кс си е тромав и муден. Моторите конструктивно са почти еднакви, тоест поддръжката почти няма разлика. Ако не те бърка 100лв. Повече данък на година по добре 3.0sd.
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk

- Spit-Fire
- Scrapyard user
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 3008 + Yamaha MT-09
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Ако разликата е само данък и ГО ще го преживея. Притеснява ме ремонтите да не са значително по-скъпи и разхода да не е много много отгоре.
Карам сравнително спокойно - на всички автомобили до сега съм им правил разход близък до заводските данни. Рядко сритвам газта - обикновено при изпреварване и чат пат за кеф.
Знам, че в темата преобладават мнения, че покупката на такъв клас кола изисква да не те бъркат разходите и относно възможност да я поддържам - имам, но не ми се дават пари които потенциално мога да инвестирам другаде.
Edit: Ходих да гледам тази: https://www.cars.bg/view.php?id=61253f3 ... 2c5a554482
Изглежда сравнително запазена и поддържана, но пък е бедна от към екстри: wbaff010x0ly91546
Според вас цената ОК ли е за това, което предлага? Веригите уж са сменяни, но няма доказателство за това.
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
Карам сравнително спокойно - на всички автомобили до сега съм им правил разход близък до заводските данни. Рядко сритвам газта - обикновено при изпреварване и чат пат за кеф.
Знам, че в темата преобладават мнения, че покупката на такъв клас кола изисква да не те бъркат разходите и относно възможност да я поддържам - имам, но не ми се дават пари които потенциално мога да инвестирам другаде.
Edit: Ходих да гледам тази: https://www.cars.bg/view.php?id=61253f3 ... 2c5a554482
Изглежда сравнително запазена и поддържана, но пък е бедна от към екстри: wbaff010x0ly91546
Според вас цената ОК ли е за това, което предлага? Веригите уж са сменяни, но няма доказателство за това.
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
За поддръжката, основните консумативи са на една стойност, това включва масла филтри свещи, дюзи и всичко по периферията. В мотора разлика има само в буталата, на СД са с друг профил за да е по разреден. Разлика има в цената на спирачките, и това че има две турбини. Двете турбини от друга страна я правят изключително приятна за каране, на разход са еднакви, даже на леко каране СД дава по нисък разход просто защото е по динамична и не ти се налага нонстоп да я мачкаш до ламарината. Веригите ако не са пипани на тия километри са задъителен Консуматив.
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk

- msi200
- ентусиаст
-
- Мнения: 1026
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X5+M2
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
За ремонтите при 13 годишна кола си е въпрос на късмет, колегата vld ти е описал, как стоят нещата. Конкретната кола е седем местна, което означава, че има въздушни възглавници отзад, по 200лв/бр. за рециклиране е най-евтиния вариант. Километрите на кола от Италия и България изобщо не ги гледай, а гледай състоянието на всички агрегати.
Spit-Fire написа:Ако разликата е само данък и ГО ще го преживея. Притеснява ме ремонтите да не са значително по-скъпи и разхода да не е много много отгоре.
Карам сравнително спокойно - на всички автомобили до сега съм им правил разход близък до заводските данни. Рядко сритвам газта - обикновено при изпреварване и чат пат за кеф.
Знам, че в темата преобладават мнения, че покупката на такъв клас кола изисква да не те бъркат разходите и относно възможност да я поддържам - имам, но не ми се дават пари които потенциално мога да инвестирам другаде.
Edit: Ходих да гледам тази: https://www.cars.bg/view.php?id=61253f3 ... 2c5a554482
Изглежда сравнително запазена и поддържана, но пък е бедна от към екстри: wbaff010x0ly91546
Според вас цената ОК ли е за това, което предлага? Веригите уж са сменяни, но няма доказателство за това.
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
I love the sound of V8 in the morning...
- Spit-Fire
- Scrapyard user
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 3008 + Yamaha MT-09
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
200 лева се преживява, по-добре е от амортисьорите на сегашния ми Опел - 800 лева броя с отстъпките 
Ще я видим утре в сервиза на 300К ли е реално. Предполагам че ще си покаже. Рибата още е в морето ама... има ли наистина полза от този xHP тунинг на кутията

Ще я видим утре в сервиза на 300К ли е реално. Предполагам че ще си покаже. Рибата още е в морето ама... има ли наистина полза от този xHP тунинг на кутията

The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Има има на тоя камион е близо 2 литра надолу разхода. За подобряване на динамиката да не говорим...Spit-Fire написа:200 лева се преживява, по-добре е от амортисьорите на сегашния ми Опел - 800 лева броя с отстъпките
Ще я видим утре в сервиза на 300К ли е реално. Предполагам че ще си покаже. Рибата още е в морето ама... има ли наистина полза от този xHP тунинг на кутията
Относно окачването, доста здраво е, и да се наложи да ремонтираш нещо няма да е евтино но пък няма да е често, в смисъл амортисьори възглавници тампони накрайници издържат зверски много дори на нашите прекрасни пътища.
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk

- Spit-Fire
- Scrapyard user
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 3008 + Yamaha MT-09
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
2 литра си е бая, май веднага ще се направи този мод. Мен всичките ми познати с по-нови БМВ-та казват, че са на Stage 3 и било нещо уникално.
Нещо друго се сетих да питам за колата - запалихме я днес на студено и изпуши леко сиво отзад при самото палене, не е димяло повече. И мирише на газове. Позната ми е миризмата и питах - няма ДПФ (уж така я взели). И моята кола няма ДПФ и смърди яко ама това изпушване при мен май го няма, идеи от какво може да е?
Иначе тествахме я, аз само се возих - не е динамиката, която си представях. Усещането беше по-скоро като излитащ самолет или ускоряващ влак. Скоростите ми се видя да сменят адекватно и на D и на спорт - не съм усетил грам превключванията им. Минавахме по павета и дупки - не се чуват някакви мега шумове от окачването. Има някакво гадно скърцане около дисплея на навигацията. Пасажерския джам нещо не работи като хората - копчето работи само на 2ра степен и то с по-силно натискане. Долната врата на багажника има проблем с пластмасата - дрънка се свободно а не стои плътно към другата. Всички лайсни в купето са напукани ама това мен не ме бърка толкова защото и без това този гаден махагон ще се разкара.
По окачването уж са сменяли само едната задна възглавница - 230 лева нова била. Скоростите са обслужвани доказуемо и като цяло има история колата за обслужвания на мотор/скорости и дребни ремонти. Веригите казват са сменени преди 50 000 км. но няма документ който да го докаже.
Утре ще я видим на сервиз да кажат едно експертно мнение и ако е читава мисля да я взимам. Не е на 100% това, което искам ама пък винаги мога да се вкарам във филма да ретрофитна салон с подгрев например, тъкмо да си имам за какво да мисля и с какво да се занимавам
Нещо друго се сетих да питам за колата - запалихме я днес на студено и изпуши леко сиво отзад при самото палене, не е димяло повече. И мирише на газове. Позната ми е миризмата и питах - няма ДПФ (уж така я взели). И моята кола няма ДПФ и смърди яко ама това изпушване при мен май го няма, идеи от какво може да е?
Иначе тествахме я, аз само се возих - не е динамиката, която си представях. Усещането беше по-скоро като излитащ самолет или ускоряващ влак. Скоростите ми се видя да сменят адекватно и на D и на спорт - не съм усетил грам превключванията им. Минавахме по павета и дупки - не се чуват някакви мега шумове от окачването. Има някакво гадно скърцане около дисплея на навигацията. Пасажерския джам нещо не работи като хората - копчето работи само на 2ра степен и то с по-силно натискане. Долната врата на багажника има проблем с пластмасата - дрънка се свободно а не стои плътно към другата. Всички лайсни в купето са напукани ама това мен не ме бърка толкова защото и без това този гаден махагон ще се разкара.
По окачването уж са сменяли само едната задна възглавница - 230 лева нова била. Скоростите са обслужвани доказуемо и като цяло има история колата за обслужвания на мотор/скорости и дребни ремонти. Веригите казват са сменени преди 50 000 км. но няма документ който да го докаже.
Утре ще я видим на сервиз да кажат едно експертно мнение и ако е читава мисля да я взимам. Не е на 100% това, което искам ама пък винаги мога да се вкарам във филма да ретрофитна салон с подгрев например, тъкмо да си имам за какво да мисля и с какво да се занимавам

The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Аз на твое място бих се ориентирал към нещо по девствено...
230лв за възглавница в възможно най китайската, аз от такъв кола не бих взел.(кой сменя един една възглавница, един амортисьор, една пружина? никой само хората които не си поддържат колите щото са стиснати или нямат възможност...)
В диапазона около 20к има такива джипове доста. на практика няма никакво значение дали е 2007ма или 2009та или началото на 2010та, ако не е с фабричен ЦИЦ все тая.
Просто намери кола с прилично оборудване и пазена.
230лв за възглавница в възможно най китайската, аз от такъв кола не бих взел.(кой сменя един една възглавница, един амортисьор, една пружина? никой само хората които не си поддържат колите щото са стиснати или нямат възможност...)
В диапазона около 20к има такива джипове доста. на практика няма никакво значение дали е 2007ма или 2009та или началото на 2010та, ако не е с фабричен ЦИЦ все тая.
Просто намери кола с прилично оборудване и пазена.

- Spit-Fire
- Scrapyard user
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 3008 + Yamaha MT-09
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Не оправдавам собствениците, но цената май беше по-скоро приблизителна защото споменаха, че ползват доста отстъпки тъй като имат фирми и прочие. Но едната са сменили само, не двете. Но пък колата редовно е обслужвана в официален сервиз на различна марка автомобили и се обадих да попитам просто ей така дали е вярно и ми изредиха повечето неща за които е ходила при тях - предимно смяна на масла и филтри на мотор и скорости и разни маркучи и т.н. Най-сериозния ремонт е бил нещо на интеркулера, но не казаха какво.
Не ми изглеждат на мизерници честно казано, другия им автомобил беше 7ма F серия. Направи ми хубаво впечатление, че летните 20ки на Х-a бяха хубави и с ДОТ 20-та година. По улиците съм се нагледал на яко мизерии тип джип за 50К+ и зимни гуми на конци, 10 годишни. Зимните гуми и джанти не знам какви са защото са оставени на хотел ама не вярвам да са много по-зле.
Абе надявам се утре в сервиза ще си покаже бива ли я колата или не. Ако кажат, че я бива я взимам.
Не ми изглеждат на мизерници честно казано, другия им автомобил беше 7ма F серия. Направи ми хубаво впечатление, че летните 20ки на Х-a бяха хубави и с ДОТ 20-та година. По улиците съм се нагледал на яко мизерии тип джип за 50К+ и зимни гуми на конци, 10 годишни. Зимните гуми и джанти не знам какви са защото са оставени на хотел ама не вярвам да са много по-зле.
Абе надявам се утре в сервиза ще си покаже бива ли я колата или не. Ако кажат, че я бива я взимам.
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Колега, относно веригиге мисля, че си личи дали е свалян капака на веригите отпред на мотора - би трябвало да има следи от силикон. Това не означава 100 процента сменени вериги, но в повечето случаи свалян капак би означавало това. Но нека в сервиза най-добре ти кажат.
- Spit-Fire
- Scrapyard user
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 3008 + Yamaha MT-09
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Нов ден, нов късмет.
Ходих да гледам тази лъскавата в Пловдив. На 700 000 реални е, 3 дюзи за смяна, по оказването тампони. Има и козметични забележки вътре, които не бях видял. Задна дясна джанта има 5 заварки. Не е моята, явно.
Преди малко бях до Пазарджик да гледам тази: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=leesxj
Като цяло историята на колата е малко странна, но има документ датиращ от 30/04/2013 година за основен ремонт на двигателя в следствие на скъсана верига - 7969 лв.
Редена е цялата да стане фейслифт. Навигацията и салона работят. Лампите в купето премигват яко защото са ЛЕД - не знам дали е от това, но най-вероятно. Има забележки по разни пластмаси и т.н. но нищо фрапантно. Предните 2 калника са евентуално за боя. Стъклата на фаровете имат олюпено, но съм виждал в ОЛХ обяви за 2-те за 300 лева та ще го преживея. Колата уж има ремап в Маднес и като цяло доста, доста по-приятно ускорява от тази 286 коньовата. Направи ми впечатление нещо странно в автомата и на 2-те - на режим СПОРТ но даване на газ тип пенсионер в града - при смяна от 2-ра на 3-та отчетлив удар. И 2-те коли го направиха, само на спорт и само в режим с подаване на почти никаква газ.
В тази ме притеснава следното - при спиране дори и при много ниска скорост тип 20-30 км. предницата не само тресе яко ами все едно някой клати цялата кола напред - назад. Човека каза, че дисковете са за смяна. Но ми се струва много странно само от едни дискове да удря толкова стабилно при спиране. Колата е с адаптивно окачване, ако има значение, но нямаше грешки по таблото.
Другото, което ме бъгна е нещо като зумер някъде зад таблото - много странно се чуваше всеки път при отваряне/затваряне на врата или след палене на автомобила, абе не мога да определя и аз, но много гаден звук. Дори и да не е нещо притеснително е адски дразнещо и не знам как може да се разкара.
Окачването вози сравнително стегнато, не се чуваха някакви звуци тип хлоп-троп.
Най-много ме печели този основен ремонт на мотора. Документа за ремонт е от Найси Кар Пловдив та ми се струва, че може да му се има вяра.
Може би утре ще я водим на преглед и нея.
Ходих да гледам тази лъскавата в Пловдив. На 700 000 реални е, 3 дюзи за смяна, по оказването тампони. Има и козметични забележки вътре, които не бях видял. Задна дясна джанта има 5 заварки. Не е моята, явно.
Преди малко бях до Пазарджик да гледам тази: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=leesxj
Като цяло историята на колата е малко странна, но има документ датиращ от 30/04/2013 година за основен ремонт на двигателя в следствие на скъсана верига - 7969 лв.
Редена е цялата да стане фейслифт. Навигацията и салона работят. Лампите в купето премигват яко защото са ЛЕД - не знам дали е от това, но най-вероятно. Има забележки по разни пластмаси и т.н. но нищо фрапантно. Предните 2 калника са евентуално за боя. Стъклата на фаровете имат олюпено, но съм виждал в ОЛХ обяви за 2-те за 300 лева та ще го преживея. Колата уж има ремап в Маднес и като цяло доста, доста по-приятно ускорява от тази 286 коньовата. Направи ми впечатление нещо странно в автомата и на 2-те - на режим СПОРТ но даване на газ тип пенсионер в града - при смяна от 2-ра на 3-та отчетлив удар. И 2-те коли го направиха, само на спорт и само в режим с подаване на почти никаква газ.
В тази ме притеснава следното - при спиране дори и при много ниска скорост тип 20-30 км. предницата не само тресе яко ами все едно някой клати цялата кола напред - назад. Човека каза, че дисковете са за смяна. Но ми се струва много странно само от едни дискове да удря толкова стабилно при спиране. Колата е с адаптивно окачване, ако има значение, но нямаше грешки по таблото.
Другото, което ме бъгна е нещо като зумер някъде зад таблото - много странно се чуваше всеки път при отваряне/затваряне на врата или след палене на автомобила, абе не мога да определя и аз, но много гаден звук. Дори и да не е нещо притеснително е адски дразнещо и не знам как може да се разкара.
Окачването вози сравнително стегнато, не се чуваха някакви звуци тип хлоп-троп.
Най-много ме печели този основен ремонт на мотора. Документа за ремонт е от Найси Кар Пловдив та ми се струва, че може да му се има вяра.
Може би утре ще я водим на преглед и нея.
Последна промяна Spit-Fire на 07 Сеп 2021, 15:52, променена общо 1 път
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани