Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Модератор: Технически модератори
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Jorixa написа:Ако с 3.0 имаш проблеми с изпреварването, вероятно има нещо нередно с колата. Иначе 50i както казаха е доста рисков двигател. Според мен виж M50d, върви на пушка и е доста по-безпроблемен. Плюс има повече въртящ момент, което за тежък джип си е супер, особено при изпреварване.
Извинявам се, че не написах коректно двигателя в който се оглеждам......става въпрос за M50d!!!
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Jorixa написа: Според мен виж M50d, върви на пушка и е доста по-безпроблемен. Плюс има повече въртящ момент, което за тежък джип си е супер, особено при изпреварване.
Първото ти твърдение не е баш така... бая народ изпищя именно от M50d... виж 40d наистина е по-читав като агрегат, M50d е леко претоварен от към карантия... заради трите турбини и въртящия момент... на такъв мотор бих му сменил ангренажа (и още няколко неща) веднага, ако взема такава... но, да, по-малко проблемен е от 50i... и определено ремап-а не е препоръчителен



P.S.
М50d e 3.0L Tri/QUAD-Turbo... да не си помислиш, че е 5.0

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
GT2012 написа:Здравейте на всички,
карам F07 2012 година и като цяло съм много доволен от парахода. Изключвам това, че малко ме дразни малкия багажник и леката тромавост при опит за бързо изпреварване. Та.......засилил съм се да я сменям с Х5 Ф15, така че да си угодя на багажник и сега остава да реша за двигателя!!! Но щом на Ф-ката ми е слаб 3.0, все по-често поглеждам към 5.0 за Х-а....
Поздрави
Не е точно така :
-ако си карал Ф07 със стария 3л дизел със стария мотор с 245кс, следващия с 258кс е значителено по-силен от официалните 13кс.
- главното предаване и от там, като цяло скоростите в Х5 са доста по-къси.
- разликата в теглото на 5ГТ и Х5 е 100ина кг - колкото един резервоар гориво, а 5ГТ доста по-високо от 5ца комби.. И +25мм клиерънс.
Не знам с каква скорост караш, но ако говорим за изпреварвания с досускорения 60-120км/ч няма да имаш проблеми. Нагоре вече аеродинамиката разказва играта на камиона.
В крайна сметка 40д е още по-силен, макар че при този мотор вече се срещат проблеми. Има доста такива със сменен мотор, така че ако се намери кола с такъв мотор е добър вариант.
ПС: сега проверих официалните данни - не съм се заблуди, наистина Х5 Ф15 30д е по-бързо до към 150км/ч от 5ГТ с 245кс дизел.

Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
GT2012 написа:Jorixa написа:Ако с 3.0 имаш проблеми с изпреварването, вероятно има нещо нередно с колата. Иначе 50i както казаха е доста рисков двигател. Според мен виж M50d, върви на пушка и е доста по-безпроблемен. Плюс има повече въртящ момент, което за тежък джип си е супер, особено при изпреварване.
Извинявам се, че не написах коректно двигателя в който се оглеждам......става въпрос за M50d!!!
М50d до 200 хил. едва ли ще има кой знае какви проблеми. Карал съм 4.0d и след това М50d и няма да се върна никога на 4.0d.
Според запознати и 4.0d се чупи доволно, оплакван се от лагери коляновия вал, които при M50d уж били по здрави.
Разбира се ако сменяш масло на 30 хил ще счупиш всеки двигател бързо.
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Здравейте,оглеждам се за x5 f15.Бензинова или дизелова,за мен няма значение стига да е читава.Основно разглеждам бензиновите.
1 - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=iq8uto
2 - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=iq8uto
3 - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=iq8uto
4 - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=iq8uto
В обява номер 2 нещо ми е съмнително,не знам защо.Обява номер 4 върви с линк за сервизна история,която е пълна със картинки чието значение не мога да разбера.
От сащ и канада са внос.
Дизелови:
1 - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=iq90ho
2 - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=iq90ho
3 - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=iq90ho
4 - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=iq90ho
5 - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=iq90ho
50D версията ме блазни много,но се притеснявам от поддръжката.
1 - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=iq8uto
2 - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=iq8uto
3 - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=iq8uto
4 - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=iq8uto
В обява номер 2 нещо ми е съмнително,не знам защо.Обява номер 4 върви с линк за сервизна история,която е пълна със картинки чието значение не мога да разбера.
От сащ и канада са внос.
Дизелови:
1 - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=iq90ho
2 - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=iq90ho
3 - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=iq90ho
4 - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=iq90ho
5 - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=iq90ho
50D версията ме блазни много,но се притеснявам от поддръжката.
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
При положение , че сменяш масло на 10 к км ( което е нормално)
Кой агрегат на Е70 е по добър и най важното от коя година?
3.0
3.0 сд
4.0
Фейс или првди фейс?
Кой агрегат на Е70 е по добър и най важното от коя година?
3.0
3.0 сд
4.0
Фейс или првди фейс?
- svetliol
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 273
- Регистриран на: 5.11.2008
- Местоположение: София
- Кара: X5 40d
- Мечтае да кара: Всички коли на света!
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Rothorm написа:При положение , че сменяш масло на 10 к км ( което е нормално)
Кой агрегат на Е70 е по добър и най важното от коя година?
3.0
3.0 сд
4.0
Фейс или првди фейс?
Всички ще кажат, че "най-слабият" мотор е най-здрав, но тук най-важното е каква е била поддръжката на даденият автомобил до закупуването му втора ръка.
Ти може да сменяш маслото на 10 х. км., но този преди теб ако е карал 100-150 х. км със смени през 30 хил. мотора няма как да се стане по-здрав при правилна смяна на маслото от тук нататък.
Аз трупам километри и реален опит с 40д и не мога да кажа още колко е здрав, но съм чел доста и мнението ми е, че колкото повече компоненти има даден мотор, толкова по-вероятно да се счупи.
Така че както си ги наредил може да се смята кой колко е здрав.
BMW не се купува защото ти трябва, а защото искаш!
- Jorixa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: X5 G05/X1 F48
- Мечтае да кара: 911
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Vlado_L написа:GT2012 написа:Jorixa написа:Ако с 3.0 имаш проблеми с изпреварването, вероятно има нещо нередно с колата. Иначе 50i както казаха е доста рисков двигател. Според мен виж M50d, върви на пушка и е доста по-безпроблемен. Плюс има повече въртящ момент, което за тежък джип си е супер, особено при изпреварване.
Извинявам се, че не написах коректно двигателя в който се оглеждам......става въпрос за M50d!!!
М50d до 200 хил. едва ли ще има кой знае какви проблеми. Карал съм 4.0d и след това М50d и няма да се върна никога на 4.0d.
Според запознати и 4.0d се чупи доволно, оплакван се от лагери коляновия вал, които при M50d уж били по здрави.
Разбира се ако сменяш масло на 30 хил ще счупиш всеки двигател бързо.
Освен двигателя е хубаво да се знае че 40d идва стандартно с въздушно окачване, докато М50d със пружинно спортно, което е доста по-некомфортно (но пък по-здраво). За мен лично M50d е малко оувъркил, все пак Х5 е кола за комфорт, а не за спорт.
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
acho.rs написа:GT2012 написа:Здравейте на всички,
карам F07 2012 година и като цяло съм много доволен от парахода. Изключвам това, че малко ме дразни малкия багажник и леката тромавост при опит за бързо изпреварване. Та.......засилил съм се да я сменям с Х5 Ф15, така че да си угодя на багажник и сега остава да реша за двигателя!!! Но щом на Ф-ката ми е слаб 3.0, все по-често поглеждам към 5.0 за Х-а....
Поздрави
Не е точно така :
-ако си карал Ф07 със стария 3л дизел със стария мотор с 245кс, следващия с 258кс е значителено по-силен от официалните 13кс.
- главното предаване и от там, като цяло скоростите в Х5 са доста по-къси.
- разликата в теглото на 5ГТ и Х5 е 100ина кг - колкото един резервоар гориво, а 5ГТ доста по-високо от 5ца комби.. И +25мм клиерънс.
Не знам с каква скорост караш, но ако говорим за изпреварвания с досускорения 60-120км/ч няма да имаш проблеми. Нагоре вече аеродинамиката разказва играта на камиона.
В крайна сметка 40д е още по-силен, макар че при този мотор вече се срещат проблеми. Има доста такива със сменен мотор, така че ако се намери кола с такъв мотор е добър вариант.
ПС: сега проверих официалните данни - не съм се заблуди, наистина Х5 Ф15 30д е по-бързо до към 150км/ч от 5ГТ с 245кс дизел.
GT-то е със стария мотор - 180 KW и при резки изпреварвания се губи една секунда при кикдаун и това ме напряга. По принцип не съм некъв състезател, но ми се иска, когато се налага да мога да разчитам на това под капака. Най-интересното е, че има в момента обяви и от двата двигателя (4.0 и М5.0Д) със сменени двигатели и това леко ме обърква, към кой да се насоча. Все си мисля, че и 4.0 ще ми е достатъчна като цяло, но пък ако е по-проблемен, ще взема по големия.
- violatorbg
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 28.06.2016
- Пол: Мъж
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Здравейте, сега карам Е83 2006 г. 2D 150 коня, заформят се мисли да си взема Ф25 фейслифт след 2014. Почти нищо не знам за двигателите кой да избягвам и на кой да се спра. Като цяло ако разликата е 1-2 литра на 100 км. бих взел и бензин заради по безшумната работа на двигателя. Сегашната ми Х3ка е супер от към разход и подръжка, но не е от най-пъргавите автомобили и въпреки, че я карам само със скъпата нафта за изпреварване си трябват обороти.
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Избягвай 4-цил.дизели. Или 30д или 28и. Карал съм веднъж бензиново такова и моторът тегли доста добре купето. За разход не мога да кажа, но не мисля, че е нещо фатално разликата с дизела, ако не въртиш по 100к на година.
Never mistake motion for action...
- Jorixa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: X5 G05/X1 F48
- Мечтае да кара: 911
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Leon написа:Избягвай 4-цил.дизели. Или 30д или 28и. Карал съм веднъж бензиново такова и моторът тегли доста добре купето. За разход не мога да кажа, но не мисля, че е нещо фатално разликата с дизела, ако не въртиш по 100к на година.
Защо? Какво им е на 4-цилиндровите дизели, къде къде по-добре са от бензините, особено па за джип?
- msi200
- ентусиаст
-
- Мнения: 1028
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X5+M2
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Rothorm написа:При положение , че сменяш масло на 10 к км ( което е нормално)
Кой агрегат на Е70 е по добър и най важното от коя година?
3.0
3.0 сд
4.0
Фейс или првди фейс?
30d преди и след фейса > 40d > 3.0sd
I love the sound of V8 in the morning...
- msi200
- ентусиаст
-
- Мнения: 1028
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X5+M2
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
GT2012 написа:... По принцип не съм некъв състезател, но ми се иска, когато се налага да мога да разчитам на това под капака. Най-интересното е, че има в момента обяви и от двата двигателя (4.0 и М5.0Д) със сменени двигатели и това леко ме обърква, към кой да се насоча. Все си мисля, че и 4.0 ще ми е достатъчна като цяло, но пък ако е по-проблемен, ще взема по големия.
40д с 313кс страда от основни лагери - те може да се сменят превантивно и ми се струва, че не е много скъпо.
40д от по-старите 299 и 306к.с. не страдат от тези лагери.
Другото е ангренажна верига след 250х км, там би трябвало да е еднакво за 40д и 50д.
50д са редки и няма много информация, аз лично нищо не знам за този мотор, освен че Ф15 50д друсала много и пак не е самолет.
30д не страда от лагери и верига, това би бил моят избор за стара кола, защото с другите мотори ще имам притеснения.
I love the sound of V8 in the morning...
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
msi200 написа:
40д с 313кс страда от основни лагери ....
Това има повече връзка с интервалите на смяна на маслото и самото масло (като тип, марка и прочие)....

Но и аз винаги съм бил на мнение, че подобни коли трябва да се купуват "информирано" и да не са някви "супер оферти" в ценово отношение, че после винаги излиза по-скъпо...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани