Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6

X серия (E84,F48,F39,F47,E83,F25,F26,E53,E70,F15,E71,F16)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е

Мнение от Gqbriel » 29 Май 2014, 17:54

Borymeckata написа:Колеги, попаднах на нещо интересно. Става въпрос за чип-тунинга при дизеловите модели. Много собственици го правят и има голяма вероятност да попаднеш на "чипосана" кола втора употреба. Затова мисля, че официалното становище на фирмата може да ви бъде интересно:

http://tis.bmwcats.com/doc1038457/

Понеже текстът е на руски - един бръз опит за превод:

Все по-често за дизеловите двигатели на BMW се предлага chip tuning, т.е. увеличение на мощността и въртящия момент на двигателя в резултат манипулация на системата му за управление.

Такава промяна, която в повечето случаи се ограничава с увеличение количеството на впръскваното гориво, се осъществява или чрез изменение входните данни на ECU на системата DDE, ели чрез изменение на сигнала към изпълнителния механизъм на турбо-компресора (??). Съвременната конструкция на дизеловите двигатели на BMW гарантира висока надежност и дълъг срок на работа, независимо от високата специфична мощност. При това различни контролни функции на системата DDE с висока степен на сигурност предотваряват превишението на максимално допустимите натоварвания. Chip tuning аннулира тези функции на самозащита на DDE. В резултат значително се намалява срокът на работа на дизеловите двигатели. Трансмисията също е разчетена за определен въртящ момент, затова не са изключени повреди по ръчната и автоматична скоростна кутия, трансмисията и редуктора (диференциала).

Ако в резултат на изменени настройки бъде повреден двигателя или други компоненти на автомобила, то както и при другите видове тунинг, BMW AG не поема задължения за гаранционно и извънгаранционно обслужване.


Мисля, че горното е важно да се знае, ако човек се е "прицелил" в "чипосан" автомобил или ако е замислил такава модификация на своя.


А когато ти сменят чипосания софтуер от БМВ ,щото видиш ли те не променят абсолютно нищо друго освен евентуално кулер,перка и нов СОФТ или цяло ЕКУ (което пак казвам усилва агрегата,но не сменят механични части) ,значи от тях може ама щото е 3-5к евра ....да друго е да се сложи оригинален софтуер,но чак пък толкова различен не е от този на добрите мапери...

После всеки агрегат има процент запас - няма какво да го обяснявам това,ако нон стоп се кара (стоков) автомобил във високи обороти шанса да се строши е по-голям от такъв с ремап,който ще ползваш по-ниски обороти ...
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1202
Регистриран на: 3.12.2011
Пол: Мъж
Кара: –ше Е60 530 d

Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е

Мнение от memorex » 29 Май 2014, 19:18

Идеята на колегата е може би това, да се внимава при купуване на кола с незнайно колко качествен ремап.
Аз доколкото знам ремапа се отстранява лесно и бързо и остава оригиналния мап обаче не знам някой може ли след това да установи че някога е имало ремап. :dunno:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1016
Регистриран на: 8.06.2012
Пол: Мъж
Кара: Нафтова печка.
Мечтае да кара: През просото...
Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400

Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е

Мнение от Borymeckata » 29 Май 2014, 19:56

Колеги, за нищо не ви агитирам, всеки има глава и сам решава какво да прави с колата си. Просто прецених, че информацията от TIS-a може да бъде интересна. Ако съм сгрешил - подминавайте я... :wave: :wave:
Excellent! Steven is my name!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 934
Регистриран на: 26.08.2008
Местоположение: Евксиноград
Пол: Мъж
Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3

Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е

Мнение от Демирев » 05 Юни 2014, 14:13

Заслужава ли си този екземляр.... http://www.mobile.bg/21368802823469841
Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1026
Регистриран на: 8.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: X5+M2

Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е

Мнение от msi200 » 06 Юни 2014, 16:17

Аз изобщо не бих го гледал, заради метана.
I love the sound of V8 in the morning...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 595
Регистриран на: 14.10.2009
Пол: Мъж
Кара: BMW120

Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е

Мнение от BMW120 » 09 Юни 2014, 17:49

Колеги да ви питам за Х5-ците около 2003-2004. Заслужават ли си от гледна точка на факта че повечето са на по 500к независимо че пише 134 000км :lol:
Питам за тези големите бензинки 4.4. Имат ли нещо което се чупи по двигателя и е скъпо защото гледам, че масово продават точно този двигател.
Интересувам се от бензинов за да сложа гаСолина :)
ЛУД УМОРА НЕМА

Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1016
Регистриран на: 8.06.2012
Пол: Мъж
Кара: Нафтова печка.
Мечтае да кара: През просото...
Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400

Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е

Мнение от Borymeckata » 09 Юни 2014, 21:03

BMW120 написа:Колеги да ви питам за Х5-ците около 2003-2004. Заслужават ли си от гледна точка на факта че повечето са на по 500к независимо че пише 134 000км :lol:


Кола на 134 000 реални километри е явна измама. Всеизвестен факт е, че реалните километри са 122 000. В авто-джамбазлъка това е константа, както числото "пи" в геометрията или скоростта на светлината във вакуум. Имах един познат - Боцмана от Плевен. Оня продава примерно 8 коли, наредил ги е на паркинга пред блока и всичките са на 122 хиляди реални километри. Ако му падне кола на повече - връща я на 122. Ако километражът показва по-малко - превърта я напред, за да я докара на реалните километри. Една кола може да се завърти през много сделки и да мине 3 или 4 пъти през него - и всеки път Боцмана я продава на 122 000 реални километри.
Excellent! Steven is my name!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 595
Регистриран на: 14.10.2009
Пол: Мъж
Кара: BMW120

Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е

Мнение от BMW120 » 09 Юни 2014, 21:09

хахахаха не това исках да знам но забавен пост колега :mhihi: :mhihi: :mhihi: :bchug:
ЛУД УМОРА НЕМА

Изображение

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3022
Регистриран на: 28.11.2005
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: ///М3
Мечтае да кара: ///М3

Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е

Мнение от Гецата » 10 Юни 2014, 21:27

Изображение
"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1016
Регистриран на: 8.06.2012
Пол: Мъж
Кара: Нафтова печка.
Мечтае да кара: През просото...
Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400

Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е

Мнение от Borymeckata » 11 Юни 2014, 7:01

Гецата написа:Мнение за тази :roll:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=6ppirk


Само по информацията в обявата - какво да кажем, Колега... :dunno: :dunno: Каквото виждаш на снимките - това виждаме и ние.... Лично на мен ми харесва - хубави гуми и джанти, няма видими дефекти по купето, чудесен салон... И цената ми харесва - като се сетя, че моят варел го платих двойно на тези пари, преди 2 години... Ако не те притесняват по-стария мотор и трансмисия и ако техническото състояние също е добро - не виждам проблеми. Но техническото състояние не може да се определи по снимките, разбира се...
Excellent! Steven is my name!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 8.07.2009
Местоположение: Италия
Пол: Мъж
Кара: E53 4.8, X6 2008 и X5 2011 5.0i
Мечтае да кара: новата М X5 ...
Детайли за колата: всичките са манияяяяяяяя....

Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е

Мнение от vlado6669 » 18 Юни 2014, 9:05

BMW120 написа:Колеги да ви питам за Х5-ците около 2003-2004. Заслужават ли си от гледна точка на факта че повечето са на по 500к независимо че пише 134 000км :lol:
Питам за тези големите бензинки 4.4. Имат ли нещо което се чупи по двигателя и е скъпо защото гледам, че масово продават точно този двигател.
Интересувам се от бензинов за да сложа гаСолина :)

Колега виж първо и прегледай колата, специално за бензиновите V8 мотори и то без монтирана газова в Европа пробега надали е 500 хил.. Има и внос от Gulfa и USA на много добър пробег, не навсякъде се карат зверски. Мотора а и всичко друго е много издържлив, ако е поддържан правилно. М62 мотора на 150-200 хил. има нужда от смяна на всички гарнитури и обтегачи на веригите, както и ребилд на ваносите, и пак е доста добър и изпитан мотор. Тоест гледай конкретния автомобил и ако те плени, купувай смело. Лек ден!

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 8.04.2014
Местоположение: Козлодуй
Пол: Мъж
Кара: bmw
Мечтае да кара: bmw
Детайли за колата: X5 E70 3.0D 2008г.

Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е

Мнение от dvd69 » 19 Юни 2014, 19:01

Здравейте колеги. Отдавна имам мечта да карам Х5 и ако е дал Господ може да стане скоро.Харесал съм си ето тази и утре ще пътувам да я видя на живо. http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=6s94vn .Дайте мнение и най важното къде може да да я прегледам по обстойно при някой колега или сервиз в Пазарджик. Благодаря предварително на отзовалите се.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1537
Регистриран на: 20.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5 G05

Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е

Мнение от rafa224 » 19 Юни 2014, 20:49

На снимките изглежда добре. Но щом е от търговец почти сигурно са и пипнати километрите. Искай номера на рамата и я провери в BMW. Виж шофьорската седалка, доста е пострадала, което потвърждава мнението ми, че е на доста повече километри. И този светъл салон е страшно труден за поддръжка. За Пазарджик не зная, но в Пловдив има колеги, които могат да ти кажат мнение и да я закачат на диагностика. Успех в търсенето :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 8.04.2014
Местоположение: Козлодуй
Пол: Мъж
Кара: bmw
Мечтае да кара: bmw
Детайли за колата: X5 E70 3.0D 2008г.

Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е

Мнение от dvd69 » 21 Юни 2014, 10:45

Благодаря колега. Отказах се от нея. В Понеделник ще гледам тази:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=6spk6r

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 324
Регистриран на: 25.01.2011
Пол: Мъж
Кара: BMW 745D
Мечтае да кара: M-5

Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е

Мнение от emoo » 28 Юни 2014, 16:20

здравейте колеги до няколко седмици карах Е60 но го махнах да си взема Х и се спрях на тази http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=6uqjy7 как мислите да ли си заслужава ако има някои пък такава да сподели по конкретно какво по често се разваля ще е добре :yes:

ПредишнаСледваща

Назад към X1/X2/Х3/Х4/X5/X6

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook