Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Модератор: Технически модератори
- stocky
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е
Аз не мога да си обясня защо Е70 да гори повече от Е53! Ще ми обясниш ли?
- Borymeckata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Нафтова печка.
- Мечтае да кара: През просото...
- Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400
Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е
Повече конски сили?
Excellent! Steven is my name!
- stankata777
- ентусиаст
-
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 9.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: Е71 30д
- Мечтае да кара: Ф06
- Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/
Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е
Боримечка, няма такова нещо.Двигателят е все 3000м3,конските сили се увеличават,но разхода намалява при спокойно каране.А предизвикалият диспут колега,мога да посъветвам да намали 130км/ч на 90-100км/ч и всичко в уравнението ще е достоверно.Другият вариант е да продължава да заблуждава себе си и колегите с недостоверни твърдения по отношение на скоростта,вятъра,наклоните,компютрите и дизеловите колонки 

gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue
E36 grey
E90 monaco blue
- armani78
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 3.01.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е
На мен лично при 120-180 ми гори 5/100 , или казано в пари 14-15 лв на 100км...Просто карам на МЕТАН
П.С. Градско 20 лв/100км.
П.С.Колата е Х5 4.4i


П.С. Градско 20 лв/100км.


П.С.Колата е Х5 4.4i

- msi200
- ентусиаст
-
- Мнения: 1026
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X5+M2
Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е
armani78 написа:На мен лично при 120-180 ми гори 5/100 , или казано в пари 14-15 лв на 100км...Просто карам на МЕТАН![]()
![]()
П.С. Градско 20 лв/100км.![]()
![]()
П.С.Колата е Х5 4.4i
Колега, напиши повече подробности ако имаш възможност, например колко км си минал досега, имал ли си проблеми, лесно ли е се слага уредбата и т.н.
I love the sound of V8 in the morning...
- armani78
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 3.01.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е
Колега,разбира се че мога да напиша подробности,няма проблем.Първото което ме дразни е мисленето на Българина!!! Всеки плюва по-хората който карат на метан или газ...особено ако колите са по-скъпи или в случая като при мен джип Х5. Първо да почна от това че колата така си доиде от Италия!!! Италианците или са по-прости от нас или по бедни? Ами нито едно от двете не е! Просто нямат комплекси като нас,както и да е.
По въпроса:Колата така си пристигна с монтирана метанова уредба Ловато от Италия.Уредбата е сложена на джипа още 2007г. ,по талон си се водеше тип гориво-природен газ и така ми я регистрираха и тук без да са ме питали нищо.Бутилките са 3 броя,има си място за един голям и един малък сак.Вместимоста им е около 20-22кг/около35лв./. общо.С това количество минавам около 200км. градско и към 250-270км. навън.Значи градско около 18-20лв. ,извънградско 13-14лв./100км. Това ми е разхода.Имам колата втора година,не съм ходил до сега в метан сервиз по никакъв повод.Найстина,усеща се разликата когато съм на бензин,но не е болка за умиране,доволен съм си и то доста.Минал съм 30.000км. досега.За тези км. съм спестил към 10х.лв от разликата с бензина,пък нека се смеят някой. Не съм сменял свещи,че много такива специалисти съм слушал:)
П.С.По- всичко личи че следващата джипка може би ще ми е Е70 4.8i и разбира се на Метан!
П.С. Добре че тези алтернативни горива не са измислени в БГ. да кажат разбирачите че и това сме побългарили хаха

По въпроса:Колата така си пристигна с монтирана метанова уредба Ловато от Италия.Уредбата е сложена на джипа още 2007г. ,по талон си се водеше тип гориво-природен газ и така ми я регистрираха и тук без да са ме питали нищо.Бутилките са 3 броя,има си място за един голям и един малък сак.Вместимоста им е около 20-22кг/около35лв./. общо.С това количество минавам около 200км. градско и към 250-270км. навън.Значи градско около 18-20лв. ,извънградско 13-14лв./100км. Това ми е разхода.Имам колата втора година,не съм ходил до сега в метан сервиз по никакъв повод.Найстина,усеща се разликата когато съм на бензин,но не е болка за умиране,доволен съм си и то доста.Минал съм 30.000км. досега.За тези км. съм спестил към 10х.лв от разликата с бензина,пък нека се смеят някой. Не съм сменял свещи,че много такива специалисти съм слушал:)
П.С.По- всичко личи че следващата джипка може би ще ми е Е70 4.8i и разбира се на Метан!

П.С. Добре че тези алтернативни горива не са измислени в БГ. да кажат разбирачите че и това сме побългарили хаха


- Petarkotov
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 2.04.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Ауди А6
- Мечтае да кара: Ауди Q7/ BMW X5
Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е
Здравейте колеги,
Търся съвет от собствениците на Х5 Е53. Имам желанието и аз да се кача вече на Джипка, вярно на по нова, но финансовия фактор все още ме спира, та дайте ми съвет за избора на колата.
1. Бензин с газ/метан или Дизел?
2. Какво трябва да обърна внимание по време на самата покупка
3. Какво най- много да очаквам да ми създаде проблеми
4. Колко ще ми струва ориентировъчно поддръжката й за година.
Имайки в предвид, че съм на 25 и работя първа работа по специалността си, едни месечни доходи от 1800 лв (+/- 400) дали ще са ми достатъчни хем да се грижа за Х5 хем да не ме товари тази грижа.
Мерси предварително за отговорите. Очаквам Вашето мнение!
Търся съвет от собствениците на Х5 Е53. Имам желанието и аз да се кача вече на Джипка, вярно на по нова, но финансовия фактор все още ме спира, та дайте ми съвет за избора на колата.
1. Бензин с газ/метан или Дизел?
2. Какво трябва да обърна внимание по време на самата покупка
3. Какво най- много да очаквам да ми създаде проблеми
4. Колко ще ми струва ориентировъчно поддръжката й за година.
Имайки в предвид, че съм на 25 и работя първа работа по специалността си, едни месечни доходи от 1800 лв (+/- 400) дали ще са ми достатъчни хем да се грижа за Х5 хем да не ме товари тази грижа.
Мерси предварително за отговорите. Очаквам Вашето мнение!
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е
С такива доходи и Х5, ще мъчиш и себе си, и колата. Мое мнение.
Never mistake motion for action...
- rafa224
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1537
- Регистриран на: 20.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 G05
Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е
Не зная колко би струвало поддържането на Е53, поради повечето години и по-стария модел, на за Е70 такъв доход е предостатъчен просто защото не се чупят. Обслужване около 500лв. Ремонти- за две години съм сменил само една задна въздушна възглавница. Март направих ново обслужване и ми провериха всичко по ходовата част, няма нищо за смяна. 

- msi200
- ентусиаст
-
- Мнения: 1026
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X5+M2
Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е
Petarkotov написа:Здравейте колеги,
Ако имаш готови парите за хубава Е53 + първоначалното и обслужване + заделени още 2х лв за изненадващи ремонти, предполагам ще стане работата. Ако я изплащаш - по-скоро не. И зависи колко км навърташ на месец.
Според мои познати с Е53, най-изгодният вариант е 3л бензин с газ, защото са по-евтини и моторът е здрав.
I love the sound of V8 in the morning...
- batzlati
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 287
- Регистриран на: 21.03.2008
- Местоположение: Созопол
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d
- Мечтае да кара: карах почти всичко
Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е
rafa224 написа:Не зная колко би струвало поддържането на Е53, поради повечето години и по-стария модел, на за Е70 такъв доход е предостатъчен просто защото не се чупят. Обслужване около 500лв. Ремонти- за две години съм сменил само една задна въздушна възглавница. Март направих ново обслужване и ми провериха всичко по ходовата част, няма нищо за смяна.
Абсолютно подкрепям


Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е
Някой нещо може ли да каже за този екземпляр:
http://www.mobile.bg/21385735416786838
И още едно мнение търся - как е като здравина това чудо на техниката? Различава ли се от поддръжка на Е91, 330хд да речем?
http://www.mobile.bg/21385735416786838
И още едно мнение търся - как е като здравина това чудо на техниката? Различава ли се от поддръжка на Е91, 330хд да речем?
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- body
-
-
- Мнения: 627
- Регистриран на: 4.03.2005
- Местоположение: София-Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330xd
- Детайли за колата: Черен фолиран седан.
Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е
Различава се,разбира се.Малко по-високи експлоатационни разходи,по-лошо поведение на магистралата.За града според мен е плюс,освен пак гореспоменатия минус с експлоатационните разходи.
Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е
body написа:Различава се,разбира се.Малко по-високи експлоатационни разходи,по-лошо поведение на магистралата.За града според мен е плюс,освен пак гореспоменатия минус с експлоатационните разходи.
Като визираш експлоатационните разходи, кое точно имаш предвид? Ако може с примери и сравнение, защото аз колкото и да ги въртя нещата, Х3-ката ми се струва, че не скъпа като Х5-цата и не се различава нещо кой знае колко от Е90-ката. За това и питам все пак.
При Х3 отново се сменят детайли по окачването, тампони и т.н. Не е като Х5, където повечето детайли по окачването са на цели модули.
Разни ей такива неща.

Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани