X3 3,0SD Чип
Модератор: Технически модератори
39 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
autodash написа:Не си мислете че карате коли на реални километри.
Няма пък, ще си мислим, че са ни реални километрите

autodash написа:Е60 530D 2005 г. на 273 000 км направих я на 68 000км и после нито в Камор нити Дару Кар можеха да я хванат.
Клиентите бяха доволни и си я купиха защото оторизинаниат сервиз им казаха че е на тези 68 000 км.
Поздрави на всички маняци!
![]()
![]()
Това повод за голяма гордост ли е?

добре колега мерси за отговора поне да знаем с какви търговци ще имаме вземане-даване в бъдещето
препрограмира се и компа на скоростите ! щом германеца го беше измислил да се кара с макс скорост 230-240 км/ч означава че до онази скорост колата си извлича максимума от окачване и контрол..щом решиха че тази кола може да изкара 286 коня ОЗНАчАВА че това е оптималният вариант за мощност/надеждност..панимаеш ли?
ако не панимаваш да ти напомня че на М5 ,фирмата шницер маха ограничителя на макс скорост само при условие че си взел от тях целия пакет джанти/окачване ...тук обаче умният балкански субект (за кратко УБС) след като е дал близо 100.000 евро за автомобил натъпканото от 50 години комунизъм подсъзнание му нарежда да се навре на някакъв измислен гараж където за 200 лв колата ще прави всичко даже и орална любов... "блажени са простьовците" би казал исус христос! защото току виж "германеца" който е измислил вариант гуми/джанти/окачване/чип за 5000 евро е много тъп във сравнение на нашия "сульо" който с лаптоп на ръка за 200 лв ще ти направи "ебаати и чипа" и ако го черпиш и с кафенце може и да ти върне и километрите за да набута колата на следващия простьо и т.н. и т.н.
Опростеното и първобитно подсъзнание на нашия неадерталец-УБС понеже обича да изтъква колко са тъпи останалите и той умен ,чувство породено от комплекси на малоценност приказва наляво и надясно как успял да "преебе" някой друг и му е взел парите...
така че идвам в това което казал СКИСА преди време...искаш ли кола отиваш си сам и купуваш от германия или италия...германия от тамошните представителства на БМВ тези така наречени BMW Premium Selection които се дават с 2 години гаранция..вярно малко по-скъпи ама ще се отървете от разни първобитни неадерталци с мазна коса,панталони 3/4 и джапанки които се мислят за търговци...
лек ден

препрограмира се и компа на скоростите ! щом германеца го беше измислил да се кара с макс скорост 230-240 км/ч означава че до онази скорост колата си извлича максимума от окачване и контрол..щом решиха че тази кола може да изкара 286 коня ОЗНАчАВА че това е оптималният вариант за мощност/надеждност..панимаеш ли?

Опростеното и първобитно подсъзнание на нашия неадерталец-УБС понеже обича да изтъква колко са тъпи останалите и той умен ,чувство породено от комплекси на малоценност приказва наляво и надясно как успял да "преебе" някой друг и му е взел парите...
така че идвам в това което казал СКИСА преди време...искаш ли кола отиваш си сам и купуваш от германия или италия...германия от тамошните представителства на БМВ тези така наречени BMW Premium Selection които се дават с 2 години гаранция..вярно малко по-скъпи ама ще се отървете от разни първобитни неадерталци с мазна коса,панталони 3/4 и джапанки които се мислят за търговци...
лек ден
- vesko06
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1631
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F90 M5
autodash написа:Браво!!!!!!!!
Не си мислете че карате коли на реални километри.
пример:
Е60 530D 2005 г. на 273 000 км направих я на 68 000км и после нито в Камор нити Дару Кар можеха да я хванат.
Клиентите бяха доволни и си я купиха защото оторизинаниат сервиз им казаха че е на тези 68 000 км.
Поздрави на всички маняци!
![]()
![]()

добре колега мерси за отговора поне да знаем с какви търговци ще имаме вземане-даване в бъдещето muhihihihi
препрограмира се и компа на скоростите ! щом германеца го беше измислил да се кара с макс скорост 230-240 км/ч означава че до онази скорост колата си извлича максимума от окачване и контрол..щом решиха че тази кола може да изкара 286 коня ОЗНАчАВА че това е оптималният вариант за мощност/надеждност..панимаеш ли? muhihihihi ако не панимаваш да ти напомня че на М5......
Напълно съм съгласен с теб!!

Не се сърдете просто исках да ви докажа че не се хващат реалните километри на БМВ.
Защото доста от темите са от философи!!!!
Всиака една кола независимо каква е си има слаби места за хващане на км. но просто сервизите незнаят къде да гледат.
Някой друг път може да ви я споделя защото сега сте много лошо настроени.
И не се косете.!!!
Защото доста от темите са от философи!!!!
Всиака една кола независимо каква е си има слаби места за хващане на км. но просто сервизите незнаят къде да гледат.
Някой друг път може да ви я споделя защото сега сте много лошо настроени.
И не се косете.!!!

- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
е къде отиде темата , от чиптунинг на километри
колега аутодаш ще споделиш ли къде се трудиш да обмениме малко опит
пък може и някой за километраж да ти пратя , гледам в час си с дашовете


колега аутодаш ще споделиш ли къде се трудиш да обмениме малко опит

- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Значи 3л битурбо дизела е ограничен фабрично мотор.Реалните показатели на този двигател са над 300к.с и 650нм.Проблемът е,че ZF дава рейтинг на автомата 600нм и големият проблем не е в двигателя,а в скоростите.Изобщо много малко са скоростите дето издържат на много нм в Европа и почти всичките са разработка за Мерцедес(кутията на 745д)
- Veson
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 696
- Регистриран на: 26.04.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E87 120d
- Мечтае да кара: x6
add1cted написа:vesko06 написа:add1cted написа:http://www.overdrive.bg/ са официални представители на ACS
Само дето нямат никакви продукти на Ac Schnitzer
Бях писал на ACS в Германия и от там ме пратиха на тея в overdrive. Все си мисля, че по-разбират повече от теб дали имат или нямат продукти


stay tuned


Пичове,казвайте да слагам ли чип на М6-цата в дигитал тунинг или да търся вариант HAMMAN,HARTGE и т.н?
Предишни коли:
-Subaru Impreza WRX STI 2006" - Черно-Garrett GT35 Турбо Set + Изпускатели и генерация + Greddy Бууст контролер
-Audi A4 1.8T quattro 2002 -390 HP Garrett GT28RS турбо,Ковани бутала,биели и клапани,преден монтиран интеркулер,"Оettinger" изпускателна система,ATP-turbo software,SPEC Stage 3 Съединител и Маховик,
-VW Passat VR5 4MOTION 2001
-VW Passat 1.8T 20V 1997
-Subaru Impreza WRX STI 2006" - Черно-Garrett GT35 Турбо Set + Изпускатели и генерация + Greddy Бууст контролер
-Audi A4 1.8T quattro 2002 -390 HP Garrett GT28RS турбо,Ковани бутала,биели и клапани,преден монтиран интеркулер,"Оettinger" изпускателна система,ATP-turbo software,SPEC Stage 3 Съединител и Маховик,
-VW Passat VR5 4MOTION 2001
-VW Passat 1.8T 20V 1997
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12402
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Ще ме съсипете от смях с тези чипове - този колега над мен искал да слага чип на М6 ... Просто чета и не мога да повярвам на очите си
Защо се занимавате с глупости бе хора, само си прецаквате колите. Да, може и да не стане веднага, но животът на автомобила ще намалее като цяло. Да, може би двигателят ще издържи, но останалата част от модулите по колата? Всеки един компонент има своя капацитет и е възможно те да се разминават - едното ще издържи, но другото ... не е ясно....
Логиката е елементарна - от завода получавате автомобил с компоненти, които са предвидени да работят един с друг, пресметнато е натоварването на скоростната кутия с този двигател, с тази мощност! БМВ е фирма като всички останали и те се стремят да минимизират рзходите си - ето защо с по-мощните двигатели монтират едни скоростни кутии, а с по-слабите - други. Едва ли няма разлика в кутиите на 525,530 и 535, нали? Чипосваш колата и какво - мощността се доближава до тази на 530д, например. А после?
Казвам го от личен опит - преди време карах Волво XC70 - чипосах го и след 50000 км - смяна на скоростна кутия за 12 бона
Имаше една песен - "КАК БОЛИИИИИ..."
Моят съвет е - не се занимавайте с глупости, защото е възможно после да сърбате попарата

Логиката е елементарна - от завода получавате автомобил с компоненти, които са предвидени да работят един с друг, пресметнато е натоварването на скоростната кутия с този двигател, с тази мощност! БМВ е фирма като всички останали и те се стремят да минимизират рзходите си - ето защо с по-мощните двигатели монтират едни скоростни кутии, а с по-слабите - други. Едва ли няма разлика в кутиите на 525,530 и 535, нали? Чипосваш колата и какво - мощността се доближава до тази на 530д, например. А после?
Казвам го от личен опит - преди време карах Волво XC70 - чипосах го и след 50000 км - смяна на скоростна кутия за 12 бона

Моят съвет е - не се занимавайте с глупости, защото е възможно после да сърбате попарата

- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
малко е странно наистина на M Power и AMG да се посяга , те хората са вложили 20ина години инженерна мисъл и някой в БГ решава , че му треа повече повер
просто сменяй колата с би-турбо 


http://forums.e60.net/index.php?showtopic=55660
Четете от пост 11 нататък ... Явно в автоматичните скоростни кутии на 252д и 530д има разлика ...
Четете от пост 11 нататък ... Явно в автоматичните скоростни кутии на 252д и 530д има разлика ...
- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
малко е странно наистина на M Power и AMG да се посяга , те хората са вложили 20ина години инженерна мисъл и някой в БГ решава , че му треа повече повер Smile просто сменяй колата с би-турбо Wink
Викаш особено с Ц 63 АМГ няма никакъв смисъл

- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
OPASNO LUD написа:малко е странно наистина на M Power и AMG да се посяга , те хората са вложили 20ина години инженерна мисъл и някой в БГ решава , че му треа повече повер Smile просто сменяй колата с би-турбо Wink
Викаш особено с Ц 63 АМГ няма никакъв смисъл
оооо , имам как да няма , най-масово им тунинговат табелката отзад на 65


- f1c
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: B6
- Мечтае да кара: X6
Колега ако се смени внимателно 35080 (V6) и каса се работи през буксата може само да се чудим какви са километрите.autodash написа:Не се сърдете просто исках да ви докажа че не се хващат реалните километри на БМВ.
Защото доста от темите са от философи!!!!
Всиака една кола независимо каква е си има слаби места за хващане на км. но просто сервизите незнаят къде да гледат.
Някой друг път може да ви я споделя защото сега сте много лошо настроени.
И не се косете.!!!
39 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани