Е53 vs E60
Модератор: Технически модератори
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- klintan66
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
Re: Е53 vs E60
bmw_330d написа:klintan66 написа:Точно така са - 3 вида.
Моето окачване е с 4 въздушни възглавници.
Тоест регулируемото, това с копчето от лявата страна на волана. Те между другото са рядкост, а и бях чел скоро една тема тук във форума как на един колега му правила проблеми, не реагирал бутона за сваляне и вдигане. В един момент возела прекрасно, на следващият ден пък адски твърдо. И съм резервиран към този вариант с 4 въздушни. Мисля, че най подходящо за мен би било само на задно.
п.п. Няма ли вариант нов внос да се регистрира като товарен?
Така е! Рядкост са.
Но и там е като всичко останало. Иска си обслужване,но разликата от джип с въздушно и джип без е огромна.
Основно заради това продадох предния джип , който беше с пружини.
Плюс факта , че в джип по принцип усещането е различно от лека кола.
Да се регистрира като N1 нов внос ...чувал съм ,че ставало с подходящ човек но аз не намерих такъв.Сега пак ще търся, че ще я пререгистрирам в София.
Хора, които много говорят, и не ви става ясно от първото изречение какво искат да кажат, обикновено искат пари, искат да ви излъжат или поне да ви заблудят !
- bigdady
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 15.03.2006
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: 525d
- Мечтае да кара: m6 grandcoupe
- Детайли за колата: e39 01
Re: Е53 vs E60
За да стане N1 ако не е, трябва да се мине технотест. Трябва метална решетка да се сложи и мисля , че колата става 3+1. И за коли над 14г се минава 2 пъти на преглед в годината.
Re: Е53 vs E60
klintan66 написа:bmw_330d написа:klintan66 написа:Точно така са - 3 вида.
Моето окачване е с 4 въздушни възглавници.
Тоест регулируемото, това с копчето от лявата страна на волана. Те между другото са рядкост, а и бях чел скоро една тема тук във форума как на един колега му правила проблеми, не реагирал бутона за сваляне и вдигане. В един момент возела прекрасно, на следващият ден пък адски твърдо. И съм резервиран към този вариант с 4 въздушни. Мисля, че най подходящо за мен би било само на задно.
п.п. Няма ли вариант нов внос да се регистрира като товарен?
Така е! Рядкост са.
Но и там е като всичко останало. Иска си обслужване,но разликата от джип с въздушно и джип без е огромна.
Основно заради това продадох предния джип , който беше с пружини.
Плюс факта , че в джип по принцип усещането е различно от лека кола.
Да се регистрира като N1 нов внос ...чувал съм ,че ставало с подходящ човек но аз не намерих такъв.Сега пак ще търся, че ще я пререгистрирам в София.
Затова и мисля, че на задни въздушни е най-оптималният вариант. Но никога не съм се возил в E53. Във всеки случай на пружини отпада като опция. Ако изпадне нещо на 4 въздушни бих се позамислил сериозно. Но за сега са ми харесали два които са на задни въздушни само. То и тук нищо кой знае какво не се предлага, може да прибегна и до варианта аз да си го вкарам.
- Retrofit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 762
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: M62B46
Re: Е53 vs E60
bigdady написа:За да стане N1 ако не е, трябва да се мине технотест. Трябва метална решетка да се сложи и мисля , че колата става 3+1. И за коли над 14г се минава 2 пъти на преглед в годината.
Вече е трудно да се пише N1 - 3+1, отказват на Х5, може да се узакони като товарна, но само 1+1 места, което въобще не е оферта при една проверка от КАТ и в колата сте общо трима или повече...глобите са солени, а и в новите малки талони пише с колко места е автомобила.
Новите коли излизат със сертификат от завода производител като товарни и тогава има вариант за 3+1.
Товарни автомобили след навършване на 10 години от датата на производство минават на 6 месеца ГТП.
- mashinata_13
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 23.06.2017
- Пол: Мъж
Re: Е53 vs E60
Здравейте, не знам дали колегата вече си е избрал някой от автомобилите.Но аз искам да изкажа мнение.Карах е39 540и автомат.Исках да си взема нещо с повече екстри и съответно по-нова година.Също бях пред подобна дилема,като на колегата,само,че си взех е65 745и,защото ми изпадна на 245 хил.км с пълна сервизна история от Мюнхен Германия.Взех и започнах да и се радвам.Като цяло прекрасна кола,няма кой знае какви проблеми,все пак беше гледана както трябва.Но наистина има доста неща,които трябва да се следят и мен точно това ме изнервяше.Както беше споменал по-горе някой има прекалено много електроника и е точно тази,която е с оптични връзки.Тези години БМВ тъкмо вкарваха тази система и дават доста проблеми.Като се почне от СД модул(400 лв ) модул за ръчна спирачка(400 лв) дайнамик драйв и помпа за задния багажник.Доста екстри,някои от които са ненужни.В е60 също има доста електроника,която дава проблеми.Само CCC модул за навигацията е 600-700 лв втора ръка.Има едни чипове които горят и след това не тръгва нищо даже и радиото.Имахме във фирмата е 53 дизел фейслифт с въздушно окачване с 4 възглавници.Рециклирането на всички възглавници ни взеха 1000 лв с 1 година гаранция.Возията е перфектна,даже по-добра от тази на 7-цата ми.И според мен е53 фейслифт е по-добрия избор .А и зимата е60 само със задно е доста голямо приключение.Аз съм закъсвал с 7-цата на паркинг на била с чисто нови зимни гуми,докато х5 си е по-добре.Заклет фен съм на БМВ и не бил сменил марката за нищо на света,но тази серия е90,е60,е65 нещо не ми вдъхва доверие.Малко се поизложиха с някои детайли.То даже за това и е39 хубава и запазена доближава е60 

21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани