Мехатроник 3.0д 218к.с

X серия (E84,F48,F39,F47,E83,F25,F26,E53,E70,F15,E71,F16)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 150
Регистриран на: 8.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е39 525i

Re: Мехатроник 3.0д 218к.с

Мнение от ivo86 » 05 Ное 2016, 7:54

Лично аз взех пълен комплект, тази за която говориш е м/у мехатроника и скоростите, също така е хубаво да се вземе и буксата. Като събереш всичко масла филтър и гарнитура с ремонтният комплект отиват към 700-800лв .Соленоидите се проверяват при температура 20 градуса с ом метър търсят се определени стойности. За мен лично соленоидите са просто клапани, отвори затвори, може да се почистят и толкова, или работи или не.

Дано ми остане време днес, защото крика ми е зает и не мога да се мъча под самата кола без крик. Все се надявам да остане време, ако ли не в понеделник, вторник.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 8.07.2009
Местоположение: Италия
Пол: Мъж
Кара: E53 4.8, X6 2008 и X5 2011 5.0i
Мечтае да кара: новата М X5 ...
Детайли за колата: всичките са манияяяяяяяя....

Re: Мехатроник 3.0д 218к.с

Мнение от vlado6669 » 05 Ное 2016, 11:54

Направете и снимки ако има възможност, ще е полезно на някой. Говорих за гарнитурата между двете части на мехатроника, в линка по-долу има доста части и информация, дано да е полезна. Имаше и един друг сайт за ЗФ части, ама не си го спомням. Успех!
http://www.sonnax.com/units/415-ZF6HP26

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 150
Регистриран на: 8.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е39 525i

Re: Мехатроник 3.0д 218к.с

Мнение от ivo86 » 08 Ное 2016, 10:03

Снощи беше разглобен, но стана много късно и не ми се занимаваше да го събирам. Днес след работа ще го събирам. До тук най-гадното е пълненето на маслото, защото трябва да го загряваш на 40 градуса и тн... за 2часа все ще го напраря.

Снимки няма смисъл има сумати филмчета как се разглобява и как се сглобява. А линка който си да е точно комплекта който взех, ZIPKIT се нарича.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 150
Регистриран на: 8.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е39 525i

Re: Мехатроник 3.0д 218к.с

Мнение от ivo86 » 09 Ное 2016, 9:32

Голяма греда :), сгобен , сменено масло и тн... За съжаление проблема си ми остана м/у 1-2 и 2-1. Явно изпуска някой пакет. За сега стига толкова опити, защото излиза скъпо.
Докъто не влезне в сервизен режим или не и дойде смяната на масло ще си карам така. Да свалям скорости и да разглобявам кутията нямам толкова свободно време и за това когаот му дойде времето.

п.с Ако някой си мили, че смяната в мехатроника ще мине за 1час ще сгреши.. около 3-4 часа с почистване смяна.

Съвет след като свалите мехатроника после ще ви трябват около 8- 8.5 литра масло просто да знаете.


Поздрави.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 264
Регистриран на: 4.04.2005
Пол: Мъж
Кара: F26

Re: Мехатроник 3.0д 218к.с

Мнение от Alexius » 09 Ное 2016, 21:21

Симптомите ти не те ли водят към торк?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 150
Регистриран на: 8.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е39 525i

Re: Мехатроник 3.0д 218к.с

Мнение от ivo86 » 10 Ное 2016, 10:30

Не, не мисля че е торка,
Сега обмислям варианта да сменя всичките соленоиди и гарнитурата м/у мехатроника. Но пак казвам това ще е е за в бъдеще.

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 6.02.2017
Пол: Мъж
Детайли за колата: BMW X3 E83 3.0D 2004

Re: Мехатроник 3.0д 218к.с

Мнение от PETROVIT » 08 Фев 2017, 13:17

Здравейте,

Обикновено ремонта на автоматика включва ремонт на торка и кутията задължително. Те са неделима част. Ако има проблем в едното има проблем и в другото. Соленоидите работя в сложна комбинация помежду си и не са само отворено затворено състояние, особено в ЗФ. Има задължителни хлабини по пакетите и напасване на части, което става със специфични инструменти.

Но е похвално, че сте се захванал сам.

Успех!

Предишна

Назад към X1/X2/Х3/Х4/X5/X6

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook