Мехатроник 3.0д 218к.с
Модератор: Технически модератори
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- ivo86
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 150
- Регистриран на: 8.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525i
Re: Мехатроник 3.0д 218к.с
Лично аз взех пълен комплект, тази за която говориш е м/у мехатроника и скоростите, също така е хубаво да се вземе и буксата. Като събереш всичко масла филтър и гарнитура с ремонтният комплект отиват към 700-800лв .Соленоидите се проверяват при температура 20 градуса с ом метър търсят се определени стойности. За мен лично соленоидите са просто клапани, отвори затвори, може да се почистят и толкова, или работи или не.
Дано ми остане време днес, защото крика ми е зает и не мога да се мъча под самата кола без крик. Все се надявам да остане време, ако ли не в понеделник, вторник.
Дано ми остане време днес, защото крика ми е зает и не мога да се мъча под самата кола без крик. Все се надявам да остане време, ако ли не в понеделник, вторник.
- vlado6669
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 443
- Регистриран на: 8.07.2009
- Местоположение: Италия
- Пол: Мъж
- Кара: E53 4.8, X6 2008 и X5 2011 5.0i
- Мечтае да кара: новата М X5 ...
- Детайли за колата: всичките са манияяяяяяяя....
Re: Мехатроник 3.0д 218к.с
Направете и снимки ако има възможност, ще е полезно на някой. Говорих за гарнитурата между двете части на мехатроника, в линка по-долу има доста части и информация, дано да е полезна. Имаше и един друг сайт за ЗФ части, ама не си го спомням. Успех!
http://www.sonnax.com/units/415-ZF6HP26
http://www.sonnax.com/units/415-ZF6HP26
- ivo86
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 150
- Регистриран на: 8.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525i
Re: Мехатроник 3.0д 218к.с
Снощи беше разглобен, но стана много късно и не ми се занимаваше да го събирам. Днес след работа ще го събирам. До тук най-гадното е пълненето на маслото, защото трябва да го загряваш на 40 градуса и тн... за 2часа все ще го напраря.
Снимки няма смисъл има сумати филмчета как се разглобява и как се сглобява. А линка който си да е точно комплекта който взех, ZIPKIT се нарича.
Снимки няма смисъл има сумати филмчета как се разглобява и как се сглобява. А линка който си да е точно комплекта който взех, ZIPKIT се нарича.
- ivo86
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 150
- Регистриран на: 8.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525i
Re: Мехатроник 3.0д 218к.с
Голяма греда
, сгобен , сменено масло и тн... За съжаление проблема си ми остана м/у 1-2 и 2-1. Явно изпуска някой пакет. За сега стига толкова опити, защото излиза скъпо.
Докъто не влезне в сервизен режим или не и дойде смяната на масло ще си карам така. Да свалям скорости и да разглобявам кутията нямам толкова свободно време и за това когаот му дойде времето.
п.с Ако някой си мили, че смяната в мехатроника ще мине за 1час ще сгреши.. около 3-4 часа с почистване смяна.
Съвет след като свалите мехатроника после ще ви трябват около 8- 8.5 литра масло просто да знаете.
Поздрави.

Докъто не влезне в сервизен режим или не и дойде смяната на масло ще си карам така. Да свалям скорости и да разглобявам кутията нямам толкова свободно време и за това когаот му дойде времето.
п.с Ако някой си мили, че смяната в мехатроника ще мине за 1час ще сгреши.. около 3-4 часа с почистване смяна.
Съвет след като свалите мехатроника после ще ви трябват около 8- 8.5 литра масло просто да знаете.
Поздрави.
- ivo86
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 150
- Регистриран на: 8.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525i
Re: Мехатроник 3.0д 218к.с
Не, не мисля че е торка,
Сега обмислям варианта да сменя всичките соленоиди и гарнитурата м/у мехатроника. Но пак казвам това ще е е за в бъдеще.
Сега обмислям варианта да сменя всичките соленоиди и гарнитурата м/у мехатроника. Но пак казвам това ще е е за в бъдеще.
- PETROVIT
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 6.02.2017
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW X3 E83 3.0D 2004
Re: Мехатроник 3.0д 218к.с
Здравейте,
Обикновено ремонта на автоматика включва ремонт на торка и кутията задължително. Те са неделима част. Ако има проблем в едното има проблем и в другото. Соленоидите работя в сложна комбинация помежду си и не са само отворено затворено състояние, особено в ЗФ. Има задължителни хлабини по пакетите и напасване на части, което става със специфични инструменти.
Но е похвално, че сте се захванал сам.
Успех!
Обикновено ремонта на автоматика включва ремонт на торка и кутията задължително. Те са неделима част. Ако има проблем в едното има проблем и в другото. Соленоидите работя в сложна комбинация помежду си и не са само отворено затворено състояние, особено в ЗФ. Има задължителни хлабини по пакетите и напасване на части, което става със специфични инструменти.
Но е похвално, че сте се захванал сам.
Успех!
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани