х5 4.4 пука маркучите на водата ????
Модератор: Технически модератори
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Re: х5 4.4 пука маркучите на водата ????
Колега имаш въздух в системата..погледни клапана на радиатора да не е останал в затворено полоение
enjoy life and drink cold beer
Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

- vencenco
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 100
- Регистриран на: 7.08.2011
- Местоположение: Казанлък
- Пол: Мъж
- Кара: колело с климатик
- Мечтае да кара: мотопед с климатроник
Re: х5 4.4 пука маркучите на водата ????
кой клапан ? на радятора за кутията ли ?
6те ги погледна парво да зглобя мотора в понеделник ще знам дали има някъкъв проблем една от главите
6те ги погледна парво да зглобя мотора в понеделник ще знам дали има някъкъв проблем една от главите

- vencenco
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 100
- Регистриран на: 7.08.2011
- Местоположение: Казанлък
- Пол: Мъж
- Кара: колело с климатик
- Мечтае да кара: мотопед с климатроник
Re: х5 4.4 пука маркучите на водата ????
здравейте
малко новинка по развитието на темата,
след връщането на главите,няма пукната нито крива,гарнитури нормални без видим дефект,
сглобих мотора с направените глави и нови гарнитури смених абсолютно всички гарнитури по двигателя,нови масла на кутия и мотор,и тръгвам да тествам но какво се получава ??????????
карам нормално няма проблем на място работи няма проблем дори не стига средата,настапах здраво да изреди 2-предавки до 6000об, и след това пускам педала и стрелката подминава средата до h12:05, пускам парното и тя пада до нормално положение, спирам и пак изплюва някои маркуч
,мисли ок сигурно не е обезвъздушена добре,изчаквам да изстине и пак вода и яко обезвъздушавене,този пат съм сигурен че е
и пак изплува маркуч а на място я вкарвам в критични и нищо нито кипи нито нищо просто плюе маркучи или пука някои,като ги бараш са меки нормално ? помпата и термостата са нови и виското е работещо,но забелязах че предната ел.перка не се върти а преди маи и тя се включваше ????????? някои забелязвал ли е ???
след като премахнах почти всички съмнения,нямам идея от къде и защо се получава това ?
малко новинка по развитието на темата,
след връщането на главите,няма пукната нито крива,гарнитури нормални без видим дефект,
сглобих мотора с направените глави и нови гарнитури смених абсолютно всички гарнитури по двигателя,нови масла на кутия и мотор,и тръгвам да тествам но какво се получава ??????????

карам нормално няма проблем на място работи няма проблем дори не стига средата,настапах здраво да изреди 2-предавки до 6000об, и след това пускам педала и стрелката подминава средата до h12:05, пускам парното и тя пада до нормално положение, спирам и пак изплюва някои маркуч





след като премахнах почти всички съмнения,нямам идея от къде и защо се получава това ?
- don't be
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
Re: х5 4.4 пука маркучите на водата ????
След като нямаш , никакви съмнения и казваш че маркучите са меки даже са леко твърди на загряла кола. Тоя двигател в тази кола правилно ли седи , купето с правилна геометрия ли е ? Като свалиш маркучите от единия край - право там на дупката ли е къдети трябва , нещо да стои под напрежение .... Мисли ги тези неща и казвай какво е станало.
За милиони-няма закони.
- vencenco
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 100
- Регистриран на: 7.08.2011
- Местоположение: Казанлък
- Пол: Мъж
- Кара: колело с климатик
- Мечтае да кара: мотопед с климатроник
Re: х5 4.4 пука маркучите на водата ????
перка на климатик
закачих я на комп в реално време и показва 115градуса ,за това като го назоря и кипва ,от това са се кривнали леко главите и е надувало.
сега търся перка, ама не ми харесват цените които ми казват, че ми писна да давам,таман ревизирах целия мотор че и кутия смених, и сега се дърпам да купувам перка
стои си в гаража а аз карам друга
закачих я на комп в реално време и показва 115градуса ,за това като го назоря и кипва ,от това са се кривнали леко главите и е надувало.
сега търся перка, ама не ми харесват цените които ми казват, че ми писна да давам,таман ревизирах целия мотор че и кутия смених, и сега се дърпам да купувам перка
стои си в гаража а аз карам друга

- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: х5 4.4 пука маркучите на водата ????
Колега, перката на климатика не е пряко отговорна за охлаждането на мотора. Тя помага, когато нещата станат вече много непоносими откъм жега, но отговорно за охлаждането на мотора е виското. Този мотор има термостат, който работи на 105 градуса по Целзий, ако колата стига до 115 градуса определено това не е нормално и може да означава само едно - водата не се охлажда през големия кръг, както трябва, когато термостатът (нов е, както казваш) вече е отворил на 100%. Причина за това може да бъде кофти радиатор (задръстен и непроходим за водата от вътре) или боклуци отвън (листа, кал, мръсотия), които не позволяват да минава въздух и да охлажда ламелите на радиатора. Втората причина е неработещо виско.
Съвсем отделен е въпросът, че с работеща капачка на охладителната система (на разширителното казанче), ако имаш чиста вода в системата (а не антифриз!!!) тя ще заври на 120 градуса по Целзий според тази таблица: http://docs.engineeringtoolbox.com/docu ... ture-2.png , защото капачката е на 2 бара налягане. Ако е антифриз с вода 50/50 тази температура се покачва на около 129 градуса. Мисълта ми е, че при 115 градуса водата не би трябвало да кипи в системата, ако всичко е ОК.
П.П.: В кой град си?
Съвсем отделен е въпросът, че с работеща капачка на охладителната система (на разширителното казанче), ако имаш чиста вода в системата (а не антифриз!!!) тя ще заври на 120 градуса по Целзий според тази таблица: http://docs.engineeringtoolbox.com/docu ... ture-2.png , защото капачката е на 2 бара налягане. Ако е антифриз с вода 50/50 тази температура се покачва на около 129 градуса. Мисълта ми е, че при 115 градуса водата не би трябвало да кипи в системата, ако всичко е ОК.
П.П.: В кой град си?
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- vencenco
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 100
- Регистриран на: 7.08.2011
- Местоположение: Казанлък
- Пол: Мъж
- Кара: колело с климатик
- Мечтае да кара: мотопед с климатроник
Re: х5 4.4 пука маркучите на водата ????
ок Казанлък
на 115г не кипи колата просто не искам да я карам на толкова градуси,като я карам в горещините играе от 113-115г , и виждам и чувам виското как работи,мислих да прочистя радятора за да съм сигурен, но така и не открих добър начин за това,едни казват с добавки други не
на 115г не кипи колата просто не искам да я карам на толкова градуси,като я карам в горещините играе от 113-115г , и виждам и чувам виското как работи,мислих да прочистя радятора за да съм сигурен, но така и не открих добър начин за това,едни казват с добавки други не

- dido2900
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 94
- Регистриран на: 10.02.2008
- Местоположение: Pais Vasco
- Пол: Мъж
- Кара: E39 3.0 D 98; Е53 4,4I M pack;ZX12R
- Мечтае да кара: M5 Е34 все още мечтае
Re: х5 4.4 пука маркучите на водата ????
Здравей колега, има ли някакво развитие? За да не отварям нова тема ще пиша в твоята,ако нямаш нищо против.
Имам същия проблерм, само че аз съм сменил всичко, радиатор виско перката на виското,термостат,водна помпа, капачка разширителен съд,антифриз,тест за газове в оторизиран представител и продължава да ври като спра. Единствено за сега не ми къса маркучи, втърдяваги и като спра след 10 минути са меки. Лошото е че намери слабо място и започна да избива антифриз като спра, а именно избива от задната част на едната глава,там където се свързва с една тръба с другата. Гарнитурирките са купени заедно с "O" пръстените и болтчетата. Да видим какво,ще стане.
Колеги някакви идеи???
Поздрави
Имам същия проблерм, само че аз съм сменил всичко, радиатор виско перката на виското,термостат,водна помпа, капачка разширителен съд,антифриз,тест за газове в оторизиран представител и продължава да ври като спра. Единствено за сега не ми къса маркучи, втърдяваги и като спра след 10 минути са меки. Лошото е че намери слабо място и започна да избива антифриз като спра, а именно избива от задната част на едната глава,там където се свързва с една тръба с другата. Гарнитурирките са купени заедно с "O" пръстените и болтчетата. Да видим какво,ще стане.
Колеги някакви идеи???
Поздрави
Парите не могат да купят щастие,но някак си е по гот да си нещастен в БМВ, от колкото на велосипед.
- vlado6669
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 443
- Регистриран на: 8.07.2009
- Местоположение: Италия
- Пол: Мъж
- Кара: E53 4.8, X6 2008 и X5 2011 5.0i
- Мечтае да кара: новата М X5 ...
- Детайли за колата: всичките са манияяяяяяяя....
Re: х5 4.4 пука маркучите на водата ????
Проверете в реално време колко е температурата, колегата е написал по-горе трябва да е 105 С. Ако е повече виско, радиатор, термостат. Обезвъздушавате ли я добре, а и капачката на разширителния съд трябва да държи налягане до 2 бара и като изгасите не трябва да омекват маркучите веднага преди да изтине. Сменете о пръстените може само те да са заминали, текат и пускат въздух после и от там проблемите.
- dido2900
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 94
- Регистриран на: 10.02.2008
- Местоположение: Pais Vasco
- Пол: Мъж
- Кара: E39 3.0 D 98; Е53 4,4I M pack;ZX12R
- Мечтае да кара: M5 Е34 все още мечтае
Re: х5 4.4 пука маркучите на водата ????
vlado6669 написа:Проверете в реално време колко е температурата, колегата е написал по-горе трябва да е 105 С. Ако е повече виско, радиатор, термостат. Обезвъздушавате ли я добре, а и капачката на разширителния съд трябва да държи налягане до 2 бара и като изгасите не трябва да омекват маркучите веднага преди да изтине. Сменете о пръстените може само те да са заминали, текат и пускат въздух после и от там проблемите.
Обобщавам отново, радиатор, виско, витлата на виското, капачка разширителен съд, термостат, водна помпа и антифриз оригинален на БМВ, всичко това е сменено с ново. Единствено имам загуба на антифриз от една тръба която свързва двете глави, намира се от задната старана на главите. За да се отстрани този проблем съм закупил респективно двете гарнитурки и двата "O" пръстена, ако за тях става въпрос.
Относно обезвъздушаването какво имаш предвит да ли се обезвъздушава ДОБРЕ.....?
Поздрави
П.С Да добавя само, след като спра се чува едно бълбуцане, като че ли ври чайника, но е за кратко.
Парите не могат да купят щастие,но някак си е по гот да си нещастен в БМВ, от колкото на велосипед.
- dido2900
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 94
- Регистриран на: 10.02.2008
- Местоположение: Pais Vasco
- Пол: Мъж
- Кара: E39 3.0 D 98; Е53 4,4I M pack;ZX12R
- Мечтае да кара: M5 Е34 все още мечтае
Re: х5 4.4 пука маркучите на водата ????
doomy525 написа:Колега имаш въздух в системата..погледни клапана на радиатора да не е останал в затворено полоение
Колега за кой клапан става въпрос??? Явно нещо пропускам..... Дай малко яснота
Поздрави
Парите не могат да купят щастие,но някак си е по гот да си нещастен в БМВ, от колкото на велосипед.
Re: х5 4.4 пука маркучите на водата ????
Вече на трима колеги се оказа от него (вярно на Е39 беше, но предполагам принципа е същия). Ако греша - извинявам се
Просто 4-5 месеца си трових нервите с тая охладителна система и накрая се оказа, че новият радиатор, който е купен и с гаранция (от тогава ми започнаха проблемите) клапана заяжда и остава в затворено положение, няма обратна струйка по маркучето към разширителния съд и прави въздушна възглавница точно след като се настъпи.

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
enjoy life and drink cold beer
Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

- vlado6669
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 443
- Регистриран на: 8.07.2009
- Местоположение: Италия
- Пол: Мъж
- Кара: E53 4.8, X6 2008 и X5 2011 5.0i
- Мечтае да кара: новата М X5 ...
- Детайли за колата: всичките са манияяяяяяяя....
Re: х5 4.4 пука маркучите на водата ????
dido2900 написа:vlado6669 написа:Проверете в реално време колко е температурата, колегата е написал по-горе трябва да е 105 С. Ако е повече виско, радиатор, термостат. Обезвъздушавате ли я добре, а и капачката на разширителния съд трябва да държи налягане до 2 бара и като изгасите не трябва да омекват маркучите веднага преди да изтине. Сменете о пръстените може само те да са заминали, текат и пускат въздух после и от там проблемите.
Обобщавам отново, радиатор, виско, витлата на виското, капачка разширителен съд, термостат, водна помпа и антифриз оригинален на БМВ, всичко това е сменено с ново. Единствено имам загуба на антифриз от една тръба която свързва двете глави, намира се от задната старана на главите. За да се отстрани този проблем съм закупил респективно двете гарнитурки и двата "O" пръстена, ако за тях става въпрос.
Относно обезвъздушаването какво имаш предвит да ли се обезвъздушава ДОБРЕ.....?
Поздрави
П.С Да добавя само, след като спра се чува едно бълбуцане, като че ли ври чайника, но е за кратко.
Така и отначало - охладителната система е затворен кръг, при загряване антифриза увеличава обема си и отива в разширителния съд, където въздуха се компресира за да му направи място (компресирането на водата е мнооого по-трудно). При изтиване обратния процес, като разширителния съд е с оразмерен обем за очакваните мин и макс температури. Когато имате теч променяте системата на отворена и влиза въздух на мястото на изтеклия антифриз, който Ви създава проблеми. Тоест веднага спрете теча, обезвъздушете системата добре с поне два цикъла топло-студено и проверете клапана на радиатора както предлага колегата, при пълна система отворете капачката на разширителния съд и стиснете дебелия горен маркуч на радиатора, струйка вода трчбва да протече по тънката тръба в разш. казанче, симулирайки увеличение на обема в системата. Успех!
- vencenco
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 100
- Регистриран на: 7.08.2011
- Местоположение: Казанлък
- Пол: Мъж
- Кара: колело с климатик
- Мечтае да кара: мотопед с климатроник
Re: х5 4.4 пука маркучите на водата ????
здравейте
развитието при мен е : свалих мотора и пратих главите на проверка и шлайф ,отворих радиатора и почистих всичко от всяка всеки един воден път и по мотора ,смених водна помпа 2-та термостата,виско,ел. перка и тестван с инпа и варира от 85-110г
за сега нямам проблем дори ходих до Варна и без никаква авария
а да след като върнах главите спря да пука маркучи а само се чуваше че ври ?
колега виж наистина дали е обезвъздушена добре системата на един приятел не бе и му вреше
аз клапана го премахнах смисъл не видях клапан да има там
то си е една тръбичка къв клапан има
явно е невидим 
развитието при мен е : свалих мотора и пратих главите на проверка и шлайф ,отворих радиатора и почистих всичко от всяка всеки един воден път и по мотора ,смених водна помпа 2-та термостата,виско,ел. перка и тестван с инпа и варира от 85-110г
за сега нямам проблем дори ходих до Варна и без никаква авария

а да след като върнах главите спря да пука маркучи а само се чуваше че ври ?
колега виж наистина дали е обезвъздушена добре системата на един приятел не бе и му вреше
аз клапана го премахнах смисъл не видях клапан да има там




- don't be
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
Re: х5 4.4 пука маркучите на водата ????
И какво колега , стана ли ясно от къде ти е проблема . Издухани гарнитури на главите ?
За милиони-няма закони.
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани