Гори масло при изфорсиране след дълго време на празен ход
Модератор: Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Facheff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 8.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 740xd lci M-Packet
Re: Гори масло при изфорсиране след дълго време на празен хо
iliew написа:Facheff написа:iliew написа:Е така и така сме почнали.Моята 745 н62 двг.на 183 000 реални.....същата работа. Остава колегата да каже къде и за колко я е направил, защото ми обявиха цена от 1000лв....
Такава е цената,аз я правих в Mirafiori Car Mods ... те само частите са около 1000 лв, а работата е доста
Главите сваляха ли ги за да сменят гумичките...?
Мирафиоритата успяха да ги сменят без махането на главите с един уред , с който се вадят по-лесно гумичките. Когато питах в овърдрайв за същата процедура ми казаха,че те свалят и главите ( повече парички за работа )
Така че всичко зависи от майстора...
- iliew
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 19.07.2009
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото има..
- Мечтае да кара: .....
Re: Гори масло при изфорсиране след дълго време на празен хо
Facheff написа:iliew написа:Е така и така сме почнали.Моята 745 н62 двг.на 183 000 реални.....същата работа. Остава колегата да каже къде и за колко я е направил, защото ми обявиха цена от 1000лв....
Такава е цената,аз я правих в Mirafiori Car Mods ... те само частите са около 1000 лв, а работата е доста
Кьде пьк видя части за 1000 лв като не са сваляни и главите (говорим за ремонт смяна гумички)
- Facheff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 8.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 740xd lci M-Packet
Re: Гори масло при изфорсиране след дълго време на празен хо
iliew написа:Facheff написа:iliew написа:Е така и така сме почнали.Моята 745 н62 двг.на 183 000 реални.....същата работа. Остава колегата да каже къде и за колко я е направил, защото ми обявиха цена от 1000лв....
Такава е цената,аз я правих в Mirafiori Car Mods ... те само частите са около 1000 лв, а работата е доста
Кьде пьк видя части за 1000 лв като не са сваляни и главите (говорим за ремонт смяна гумички)
Не се сменят само гумички


- iliew
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 19.07.2009
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото има..
- Мечтае да кара: .....
Re: Гори масло при изфорсиране след дълго време на празен хо
Facheff написа:iliew написа:Facheff написа:iliew написа:Е така и така сме почнали.Моята 745 н62 двг.на 183 000 реални.....същата работа. Остава колегата да каже къде и за колко я е направил, защото ми обявиха цена от 1000лв....
Такава е цената,аз я правих в Mirafiori Car Mods ... те само частите са около 1000 лв, а работата е доста
Кьде пьк видя части за 1000 лв като не са сваляни и главите (говорим за ремонт смяна гумички)
Не се сменят само гумичкигарнитурите също ... няма да спора и така нататък,не си пазя фактурата ,за да я покажа всяка една част колко парички е
= 1200-300 лв. всичко
Не се заяждам ..(да не ме разбереш погрешно)

- Facheff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 8.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 740xd lci M-Packet
Re: Гори масло при изфорсиране след дълго време на празен хо
Днес привечер като се прибера ще се опитам да издиря фактурата , за да я постна тук 

- Borymeckata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Нафтова печка.
- Мечтае да кара: През просото...
- Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400
Re: Гори масло при изфорсиране след дълго време на празен хо
Аз пък се чудя защо проблем с гумичките възниква точно на този двигател, а не други - не? На какво може да се дължи? По-висока работна темепература, която да ги "опича" по-бързо? Неудачна конструкция или материал на самите гумички (ако са различни от тези на другите двигатели)? Някаква специфична агресия спрямо гумата в тази зона на мотора - механична, химична или друга? Наистина ми е странно - какво по-различно става точно в този двигател, което съсипва гумените уплътнения? Явно нещо ги амортизира по-бързо, но какво ... ??
Хиляда лева за смяна на гумички на клапани - сериозна работа...
Хиляда лева за смяна на гумички на клапани - сериозна работа...
Excellent! Steven is my name!
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Гори масло при изфорсиране след дълго време на празен хо
Работната температура на двигатела е проблема , над 100 градуса е постоянно.
- Borymeckata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Нафтова печка.
- Мечтае да кара: През просото...
- Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400
Re: Гори масло при изфорсиране след дълго време на празен хо
Това си помислих на първо място... Те и въздухарите затова все си горят маслото - гумичките се опичат. Свалял съм такива от мотоциклети - твърди и черни, разпадат се на прах. Добре де, толкова ли няма някакви нови, съвременни материали? Да ги направят силиконови, тефлонови, де да знам какви... Дори да стане 20 лева една "гумичка", пак ще излезе по-евтино от смяната за 1000 лева.
Excellent! Steven is my name!
- vlado6669
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 443
- Регистриран на: 8.07.2009
- Местоположение: Италия
- Пол: Мъж
- Кара: E53 4.8, X6 2008 и X5 2011 5.0i
- Мечтае да кара: новата М X5 ...
- Детайли за колата: всичките са манияяяяяяяя....
Re: Гори масло при изфорсиране след дълго време на празен хо
Докато се рових по други форуми, пишат че има проблем с дизайна и материала на гумичките, за тези години 2004 - 2007 и на други мотори, N73 а и 4 цилиндровите, но пък 6 цилиндровите ми казаха че не правят този проблем, не знам до колко е вярно, някой по компетентен може да потвърди. Но пък проблема не е само в вложките на клапаните при мен преди това всички гумени гарнитури течаха, CVT клапаните и те скъсани, то и затова ремонта е скъп, като части: комплект гарнитури -капаци клапани, предни на капаците /метални аз ги смених/, CVT клапаните, гарнитури на главите /по TIS се свалят главите за смяната, а и на сервизите им харесва това - $/, о рингове на датчици и за вода /не включени в комплекта/, пластмасовите цилиндри около свещите /тях не ги смених гарнитурите им бяха меки и не течаха/ ,масло и филтър /все ще влезе малко вода в маслото и обратното/, семеринги на соленоидите, някой вакум маркуча и водни съединения, а и разширителното казанче го смених скоро. Тоест температурата "убива" доста части по това време, не само гумичките на клапаните. Някои от изброените части, може по персонална преценка да не се сменят, но след ремонта мотора става като нов и както се казва "кеф" цена няма
Та това е , другото - цени на сервизи за ремонта, метода на ремонта, качеството на ремонта и частите - естествено различни , разбира се най -скъпо е при Официален дилър на БМВ. Тук в Катар цените са тотално различни.
Ще бъде полезно, който е минал през това в БГ да публикува; тип двигател, пробег, материали за ремонта с цена и труд /какво включва, наприм. демонтаж глави, и т.н./
Моля, не коментирайте цените, те са повече персонален избор с много неизвестни - възможности, желание, виждания и много др. Лек ден!

Ще бъде полезно, който е минал през това в БГ да публикува; тип двигател, пробег, материали за ремонта с цена и труд /какво включва, наприм. демонтаж глави, и т.н./
Моля, не коментирайте цените, те са повече персонален избор с много неизвестни - възможности, желание, виждания и много др. Лек ден!
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани