Айде още едно ревю на Х5, 40д
Модератор: Технически модератори
27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- msi200
- ентусиаст
-
- Мнения: 1024
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X5+M2
Айде още едно ревю на Х5, 40д
Такам, първоначалната еуфория отмина и реших да драсна няколко реда и за моето комби, а именно Х5 фейслифта, което стана вече на завидните 13000км(тринадесет, не сто и тридесет).
Няма да пиша подробно за качествата на модела, само ще спомена, че това е единствения 7-местен сув, който тръгва, спира и завива почти(ама не съвсем) като лека кола. Карах всички сувове и избрах Х5 , тъй като според мен има най-малко недостатъци и не мисля да слизам от асфалта. Няма смисъл да описвам цялата кола, понеже всеки може да иде на тестдрайв и да я пробва. Ще спомена само нещата, които ми правят най-голямо впечатление:
За този огромен пробег, дефекти не е имало. Фашистите ми дадоха и 3г. гаранция без да си я искам.
Двигател – 40д си е 2993 кубика, но вади 306 коня. + Върви много добре, турбодупка почти няма. Харчи много малко като за джип. Дълги сервизни интервали и смяната на маслото е безплатна. Има и щека на маслото, ура! Минус – доста е шумен и вибрациите се усещат на волана, когато колата е спряла. Много минимален турболаг.
Автомат – 8 скорости и нищо лошо не мога да кажа за нито една от тях. Превключва супер бързо, меко и адекватно. Абе нещо уникално е, аз по-добър автоматик не съм карал и не се сещам, какво може да му се подобри. Според мен точно той помага за супер ниския разход.
Купето е много широко, всичко си е на мястото, удобно е за каране, има хубав изглед навън и е лесно за маневриране. Огледалата са супер, абе усеща се, че е премислено доста. Багажникът не е огромен заради 7-те места, но е добре. Минус- материалите, от които е направен интериорът, някак си не отговарят на другите части на колата и развалят общото впечатление. Спестили са и от шумоизолация, според мен купето е зле обезшумено.
Седалките са ми с всички екстри и са доста удобни. Само ми е интересно, защо в новата 5-та серия са по-удобни.
Окачването, доколкото разбирам, е с активни стабилизатори и регулируеми по твърдост амортисьори. Има и въздух с ниворегулация, ма дали е само на задната ос, незнам. Хем вози добре, хем е стабилно, хем е високо - идеално. Минус ще е евентуалната му поддръжка, когато колата излезе от гаранция. Спирачките са като на лека кола.
Така и така съм взел дизел, как да не се похваля с единствения му плюс. Та разходът е изненадващо нисък: София(Борово)-Пловдив-София(Борово), средна скорост 108 км/ч – 10.6 нафта с натоварена кола.
Фарове – не съм вярвал, че може да има толкова добри фарове. Буквално правят нощта ден, завиват и сами си пускат дълги/къси/дълги.
Като цяло заключението ми е, че джипката е супер на фона на конкуренцията,но са могли да вложат малко по-скъпи материали като за тази цена.
Няма да пиша подробно за качествата на модела, само ще спомена, че това е единствения 7-местен сув, който тръгва, спира и завива почти(ама не съвсем) като лека кола. Карах всички сувове и избрах Х5 , тъй като според мен има най-малко недостатъци и не мисля да слизам от асфалта. Няма смисъл да описвам цялата кола, понеже всеки може да иде на тестдрайв и да я пробва. Ще спомена само нещата, които ми правят най-голямо впечатление:
За този огромен пробег, дефекти не е имало. Фашистите ми дадоха и 3г. гаранция без да си я искам.
Двигател – 40д си е 2993 кубика, но вади 306 коня. + Върви много добре, турбодупка почти няма. Харчи много малко като за джип. Дълги сервизни интервали и смяната на маслото е безплатна. Има и щека на маслото, ура! Минус – доста е шумен и вибрациите се усещат на волана, когато колата е спряла. Много минимален турболаг.
Автомат – 8 скорости и нищо лошо не мога да кажа за нито една от тях. Превключва супер бързо, меко и адекватно. Абе нещо уникално е, аз по-добър автоматик не съм карал и не се сещам, какво може да му се подобри. Според мен точно той помага за супер ниския разход.
Купето е много широко, всичко си е на мястото, удобно е за каране, има хубав изглед навън и е лесно за маневриране. Огледалата са супер, абе усеща се, че е премислено доста. Багажникът не е огромен заради 7-те места, но е добре. Минус- материалите, от които е направен интериорът, някак си не отговарят на другите части на колата и развалят общото впечатление. Спестили са и от шумоизолация, според мен купето е зле обезшумено.
Седалките са ми с всички екстри и са доста удобни. Само ми е интересно, защо в новата 5-та серия са по-удобни.
Окачването, доколкото разбирам, е с активни стабилизатори и регулируеми по твърдост амортисьори. Има и въздух с ниворегулация, ма дали е само на задната ос, незнам. Хем вози добре, хем е стабилно, хем е високо - идеално. Минус ще е евентуалната му поддръжка, когато колата излезе от гаранция. Спирачките са като на лека кола.
Така и така съм взел дизел, как да не се похваля с единствения му плюс. Та разходът е изненадващо нисък: София(Борово)-Пловдив-София(Борово), средна скорост 108 км/ч – 10.6 нафта с натоварена кола.
Фарове – не съм вярвал, че може да има толкова добри фарове. Буквално правят нощта ден, завиват и сами си пускат дълги/къси/дълги.
Като цяло заключението ми е, че джипката е супер на фона на конкуренцията,но са могли да вложат малко по-скъпи материали като за тази цена.
I love the sound of V8 in the morning...
- TPAKTOP
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 434
- Регистриран на: 20.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М5 с шпер, а за Х5 не съм сигурен
Re: Айде още едно ревю на Х5, 40д
Наистина браво за ревюто и наистина вярвам че си изписал реалните си усещания! Мен ме впечатли разхода който очаквах незнайно защо да е още по-нисък! Смятах че ще има голяма разлика между моя и твоя двигател ама явно не е чак толкова! И ми хареса че има поне още един който харесва колата която е купил! 


- cww
- Д-р Хаос
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 26.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само шестцилиндрови БМВ-та :)
Re: Айде още едно ревю на Х5, 40д
ТРАКТОРЕ, що реши, че само един си харесва колата, която е купил?
Аз също страшно много си харесвам колата, нищо че все нещо дава фира
Аз също страшно много си харесвам колата, нищо че все нещо дава фира

NOTHING IS GAINED WITHOUT SACRIFICES AND FREEDOM WITHOUT BLOOD
- TPAKTOP
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 434
- Регистриран на: 20.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М5 с шпер, а за Х5 не съм сигурен
Re: Айде още едно ревю на Х5, 40д
cww написа:ТРАКТОРЕ, що реши, че само един си харесва колата, която е купил?
Аз също страшно много си харесвам колата, нищо че все нещо дава фира
Абе в едната тема така ги оплюха(не казвам точно ти) но го изкараха все едно сме си купили опели!


Re: Айде още едно ревю на Х5, 40д
Aз миналата седмица карах такава 4.0д
Не зная защо но двигателя и автомата с нищо не ме впечатлиха. Нещо тия 306 коня не се различаваха съществено от 235. То е и логично де, мАторЯ си е един и същ а една турбина повече не може да замени 2 цилиндъра повече.
Автомата си превключва мазно (все пак е ZF) кат стария но разлика в разхода не можах да забележа - харчи си кат стария мотор
Качеството на пластмасите в интериора (най-големия проблем на тоя модел според мен) си е отчайващо ниско кат при преди фейслифта, пластмасарник
Може би щото съм свикнал с шума на моята но ми се стори че фейслифтовата е по-тиха вътре, може и заблуда да е
Не зная защо но двигателя и автомата с нищо не ме впечатлиха. Нещо тия 306 коня не се различаваха съществено от 235. То е и логично де, мАторЯ си е един и същ а една турбина повече не може да замени 2 цилиндъра повече.
Автомата си превключва мазно (все пак е ZF) кат стария но разлика в разхода не можах да забележа - харчи си кат стария мотор
Качеството на пластмасите в интериора (най-големия проблем на тоя модел според мен) си е отчайващо ниско кат при преди фейслифта, пластмасарник
Може би щото съм свикнал с шума на моята но ми се стори че фейслифтовата е по-тиха вътре, може и заблуда да е
- msi200
- ентусиаст
-
- Мнения: 1024
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X5+M2
Re: Айде още едно ревю на Х5, 40д
Ба, кво не му харесвате на разхода - все пак 10.6 е през задръстванията в София и после по магистралата със 150 до Пловдив, и то натоварена кола при -10 градуса. Отделно, че на 13х километра може и да не се е разработило.
Относно вървежа, карал съм 30д преди и след фейслифта и 40д. Ускорението до към 80-100 субективно им е еднакво, като даже и старото 30д върви изненадващо добре. Обаче след 100 има голяма разлика за 40д. Сега, спорно е дали надценката от една торба пари за една турбина е оправдана, но на мен такова ми изпадна - такова взех.
Относно вървежа, карал съм 30д преди и след фейслифта и 40д. Ускорението до към 80-100 субективно им е еднакво, като даже и старото 30д върви изненадващо добре. Обаче след 100 има голяма разлика за 40д. Сега, спорно е дали надценката от една торба пари за една турбина е оправдана, но на мен такова ми изпадна - такова взех.
I love the sound of V8 in the morning...
Re: Айде още едно ревю на Х5, 40д
msi200 написа:Ба, кво не му харесвате на разхода - все пак 10.6 е през задръстванията в София и после по магистралата със 150 до Пловдив, и то натоварена кола при -10 градуса. Отделно, че на 13х километра може и да не се е разработило.
Относно вървежа, карал съм 30д преди и след фейслифта и 40д. Ускорението до към 80-100 субективно им е еднакво, като даже и старото 30д върви изненадващо добре. Обаче след 100 има голяма разлика за 40д. Сега, спорно е дали надценката от една торба пари за една турбина е оправдана, но на мен такова ми изпадна - такова взех.
Не ве човече, не се оплаквам от разхода, просто в градски условия е същия кат на 235 коньове, вървежа в града също, това имам впредвид
Ся на магистрала може и да има разлика
Да не ти пука, взел си я вече


- TPAKTOP
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 434
- Регистриран на: 20.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М5 с шпер, а за Х5 не съм сигурен
Re: Айде още едно ревю на Х5, 40д
Не желая да ви отчайвам обаче вижте какво ми се беше случило преди още да си я прехвърля на мое име!
Вече съм се оплаквал на колегата "Х5 Е70" каква беше причината за липсата на ток!
Доста подигравки отнесох заради "новия" ми джип!






- msi200
- ентусиаст
-
- Мнения: 1024
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X5+M2
Re: Айде още едно ревю на Х5, 40д
X5 E70 написа:Да не ти пука, взел си я вечеКат се разскърца ше дойдеш при мене и ТРАКТОРА и ше ти я оправиме за 1 каса бира
Ми тя вече скърца. Преди време обръщах много внимание на тези неща, но след като смених няколко коли, вече съм имунизиран.
За колегата ТРАКТОР - падането на акумулатора е коронен номер на Х5 и се учудвам, че само ти си изревал досега. Обяснението на БМВ е, че ако се кара само градско, не било зареждало достатъчно... което естествено са пълни глупости.
I love the sound of V8 in the morning...
- TPAKTOP
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 434
- Регистриран на: 20.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М5 с шпер, а за Х5 не съм сигурен
Re: Айде още едно ревю на Х5, 40д
msi200 написа:X5 E70 написа:Да не ти пука, взел си я вечеКат се разскърца ше дойдеш при мене и ТРАКТОРА и ше ти я оправиме за 1 каса бира
Ми тя вече скърца. Преди време обръщах много внимание на тези неща, но след като смених няколко коли, вече съм имунизиран.
За колегата ТРАКТОР - падането на акумулатора е коронен номер на Х5 и се учудвам, че само ти си изревал досега. Обяснението на БМВ е, че ако се кара само градско, не било зареждало достатъчно... което естествено са пълни глупости.
Моя проблем беше GPS-а и не я карах защото ме беше страх да карам кола която още не е моя!! След като го махнах няма никакви проблеми с токовете!

Re: Айде още едно ревю на Х5, 40д
msi200 написа:X5 E70 написа:Да не ти пука, взел си я вечеКат се разскърца ше дойдеш при мене и ТРАКТОРА и ше ти я оправиме за 1 каса бира
Ми тя вече скърца. Преди време обръщах много внимание на тези неща, но след като смених няколко коли, вече съм имунизиран.
За колегата ТРАКТОР - падането на акумулатора е коронен номер на Х5 и се учудвам, че само ти си изревал досега. Обяснението на БМВ е, че ако се кара само градско, не било зареждало достатъчно... което естествено са пълни глупости.
Вече ставаме 4-ма дет заедно ше си праиме колите кат се постопли.
Вече съм поръчал едно руло от обезшумяващото на Bovacar (Боби)

- TPAKTOP
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 434
- Регистриран на: 20.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М5 с шпер, а за Х5 не съм сигурен
Re: Айде още едно ревю на Х5, 40д
X5 E70 написа:msi200 написа:X5 E70 написа:Да не ти пука, взел си я вечеКат се разскърца ше дойдеш при мене и ТРАКТОРА и ше ти я оправиме за 1 каса бира
Ми тя вече скърца. Преди време обръщах много внимание на тези неща, но след като смених няколко коли, вече съм имунизиран.
За колегата ТРАКТОР - падането на акумулатора е коронен номер на Х5 и се учудвам, че само ти си изревал досега. Обяснението на БМВ е, че ако се кара само градско, не било зареждало достатъчно... което естествено са пълни глупости.
Вече ставаме 4-ма дет заедно ше си праиме колите кат се постопли.
Вече съм поръчал едно руло от обезшумяващото на Bovacar (Боби)
Дай да пазарим отстъпки да го еВа?


Re: Айде още едно ревю на Х5, 40д
TPAKTOP написа:X5 E70 написа:msi200 написа:X5 E70 написа:Да не ти пука, взел си я вечеКат се разскърца ше дойдеш при мене и ТРАКТОРА и ше ти я оправиме за 1 каса бира
Ми тя вече скърца. Преди време обръщах много внимание на тези неща, но след като смених няколко коли, вече съм имунизиран.
За колегата ТРАКТОР - падането на акумулатора е коронен номер на Х5 и се учудвам, че само ти си изревал досега. Обяснението на БМВ е, че ако се кара само градско, не било зареждало достатъчно... което естествено са пълни глупости.
Вече ставаме 4-ма дет заедно ше си праиме колите кат се постопли.
Вече съм поръчал едно руло от обезшумяващото на Bovacar (Боби)
Дай да пазарим отстъпки да го еВа?
Па звънкай му на Боби ве
Ние миналия петък ти звъняхме ма си беше изключил телефона
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
Re: Айде още едно ревю на Х5, 40д
Момчета много грешите че няма разлика м/у 3.0д 235 кс и би-турбо дизела 3.5, да не говориме вече и новия 4.0д над които нямам впечатления.. .
Лятото (3.0д 235кс с 20') се дръпнах с друго е70, но 3.5д със същите 20' джанти, от сфетофар тръгнахме и макар че тръгнах първи, няма да ви казвам на следващия сфетофар просто си мислех че карам 2.0д и се почувствах доста тъпо ако ме разбирате............
Още при самото тръгване тоя така ме отреза, че си помислих дали не дърпам каравана.. със страшна сила се изстреля 3.5д-то от самото начало, дръпката беше до към 80-100, беше ме срам на следващия сфетофар, никаква интрига нямаше от моя страна.. та заключението - разликата е ОГРОМНА м/у 3.0д и 3.5д на старт.
Лятото (3.0д 235кс с 20') се дръпнах с друго е70, но 3.5д със същите 20' джанти, от сфетофар тръгнахме и макар че тръгнах първи, няма да ви казвам на следващия сфетофар просто си мислех че карам 2.0д и се почувствах доста тъпо ако ме разбирате............
Още при самото тръгване тоя така ме отреза, че си помислих дали не дърпам каравана.. със страшна сила се изстреля 3.5д-то от самото начало, дръпката беше до към 80-100, беше ме срам на следващия сфетофар, никаква интрига нямаше от моя страна.. та заключението - разликата е ОГРОМНА м/у 3.0д и 3.5д на старт.
27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани