BMW X3 E83 M47 тресене и вибрация при потегляне
Модератор: Технически модератори
1 мнение
• Страница 1 от 1
BMW X3 E83 M47 тресене и вибрация при потегляне
Здравейте,
Автомобила е Х3 Е83 с М47 2.0D 150hp.
Изникна ми един проблем преди време, но изчезна за няколко хиляди километра. Получих вибрация и тресене, усещам го около подлакътника при потегляне на 1ва скорост. С ниски обороти я има и е доста силно изразена, ако повиша оборотите до около 1200/1300 вибрацията я няма или се губи на 90%.
Проблема се появява от време на време, веднъж от 3/4 пъти излизане с автомобила. В други ситуации няма вибрация или тресене, дори при максимален зор.
За момента съм проверил кардани (има изключително лек луфт в задното каре на задния кардан, но съм имал други коли от марката без проблем с по-голям луфт), гуменото каре, което е почти идеално, но има няколко микро пукнатини едва забележими и висящия лагер, който е здрав.
Шум, дрънчене, скърцане и хлопане от маховика няма, може би в педала на съединителя усещам лека вибрация като обера луфта, но натисна ли го повече или се губи или обирам вибрациите на 4 цилиндровия.
За момента съм обвинил притискателя, или омекнали "пружини" или hot spots.
Приемам предложения за всякакви тестове и проверки, както и догатки за причината.
Автомобила е Х3 Е83 с М47 2.0D 150hp.
Изникна ми един проблем преди време, но изчезна за няколко хиляди километра. Получих вибрация и тресене, усещам го около подлакътника при потегляне на 1ва скорост. С ниски обороти я има и е доста силно изразена, ако повиша оборотите до около 1200/1300 вибрацията я няма или се губи на 90%.
Проблема се появява от време на време, веднъж от 3/4 пъти излизане с автомобила. В други ситуации няма вибрация или тресене, дори при максимален зор.
За момента съм проверил кардани (има изключително лек луфт в задното каре на задния кардан, но съм имал други коли от марката без проблем с по-голям луфт), гуменото каре, което е почти идеално, но има няколко микро пукнатини едва забележими и висящия лагер, който е здрав.
Шум, дрънчене, скърцане и хлопане от маховика няма, може би в педала на съединителя усещам лека вибрация като обера луфта, но натисна ли го повече или се губи или обирам вибрациите на 4 цилиндровия.
За момента съм обвинил притискателя, или омекнали "пружини" или hot spots.
Приемам предложения за всякакви тестове и проверки, както и догатки за причината.
1 мнение
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани