X5 4.0i JB+
Модератор: Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- S7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1906
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Miami
- Кара: G05 xdrive 40i
- Мечтае да кара: трезвен
X5 4.0i JB+
Здравейте колеги, незнам дали го има това в БГ JB+ малкия брат на JB4 chip tuning, но бих го препоръчал на всеки който му се струва че му е спънат бимъра и има нужда от лек upgrade. Не знам дали просто на мен така ми се струва ама тоя кютук просто откачи на sport mode, между другото го дават +40 коня на гумите....ааа добавих и Dinan drop in sport filter..и мисля че постинах пълно съвършенство за $300



- Razor90
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 2.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G01 X3 M40i
- Мечтае да кара: BMW М3/M5
Re: X5 4.0i JB+
До колкото знам JB-то не е реален ремап, най-добре bm3 или MHD + xhp за премахване на лимитите на кутията от към HP/TORQUE. 

Re: X5 4.0i JB+
S7 написа:Здравейте колеги, незнам дали го има това в БГ JB+ малкия брат на JB4 chip tuning, но бих го препоръчал на всеки който му се струва че му е спънат бимъра и има нужда от лек upgrade. Не знам дали просто на мен така ми се струва ама тоя кютук просто откачи на sport mode, между другото го дават +40 коня на гумите....ааа добавих и Dinan drop in sport filter..и мисля че постинах пълно съвършенство за $300![]()
Супер колега, а би ли споделил дали в комфортен режим се усеща някаква разлика спрямо преди? Интересно ми е в градски условия как се държи. Доколкото бях чел преди за него, май основно увеличава бууст прешъра. За xHP мислил ли си също така?
- S7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1906
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Miami
- Кара: G05 xdrive 40i
- Мечтае да кара: трезвен
Re: X5 4.0i JB+
goppe написа:S7 написа:Супер колега, а би ли споделил дали в комфортен режим се усеща някаква разлика спрямо преди? Интересно ми е в градски условия как се държи. Доколкото бях чел преди за него, май основно увеличава бууст прешъра. За xHP мислил ли си също така?
По принцип казват че се усеща предимно в спортен режим, но да ти кажа честно и на комфорт се усеща разликата. Бууст прешъра се вдига до 4.5 psi което се контролира с една врътка от 1-4...моята я оставих на 4 както си дойде


- Jorixa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 711
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: X5 G05/X1 F48
- Мечтае да кара: 911
Re: X5 4.0i JB+
S7 написа:най много един XDelete да направя още щото тука в Флорида 4х4 само в дъжда си е далавера или като дърпам лодка
Е какъв е смисъла от това? То теглото отгоре си остава, само дето губиш ползата от него.
- S7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1906
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Miami
- Кара: G05 xdrive 40i
- Мечтае да кара: трезвен
Re: X5 4.0i JB+
Jorixa написа:S7 написа:Е какъв е смисъла от това? То теглото отгоре си остава, само дето губиш ползата от него.
Jorixa написа:S7 написа:най много един XDelete да направя още щото тука в Флорида 4х4 само в дъжда си е далавера или като дърпам лодка
Е какъв е смисъла от това? То теглото отгоре си остава, само дето губиш ползата от него.
Волана ставал по мек, а и да не забравяме и за опцията за дрифт след дъжд


6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани