X5 4.0i JB+

X серия (E84,F48,F39,F47,E83,F25,F26,E53,E70,F15,E71,F16)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1906
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Miami
Кара: G05 xdrive 40i
Мечтае да кара: трезвен

X5 4.0i JB+

Мнение от S7 » 25 Май 2025, 3:29

Здравейте колеги, незнам дали го има това в БГ JB+ малкия брат на JB4 chip tuning, но бих го препоръчал на всеки който му се струва че му е спънат бимъра и има нужда от лек upgrade. Не знам дали просто на мен така ми се струва ама тоя кютук просто откачи на sport mode, между другото го дават +40 коня на гумите....ааа добавих и Dinan drop in sport filter..и мисля че постинах пълно съвършенство за $300 :D :lalala:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 2.04.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW G01 X3 M40i
Мечтае да кара: BMW М3/M5

Re: X5 4.0i JB+

Мнение от Razor90 » 27 Май 2025, 2:04

До колкото знам JB-то не е реален ремап, най-добре bm3 или MHD + xhp за премахване на лимитите на кутията от към HP/TORQUE. :bchug:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 652
Регистриран на: 10.02.2013
Кара: 2019 BMW X5 G05 XDrive40i

Re: X5 4.0i JB+

Мнение от goppe » 27 Май 2025, 14:31

S7 написа:Здравейте колеги, незнам дали го има това в БГ JB+ малкия брат на JB4 chip tuning, но бих го препоръчал на всеки който му се струва че му е спънат бимъра и има нужда от лек upgrade. Не знам дали просто на мен така ми се струва ама тоя кютук просто откачи на sport mode, между другото го дават +40 коня на гумите....ааа добавих и Dinan drop in sport filter..и мисля че постинах пълно съвършенство за $300 :D :lalala:


Супер колега, а би ли споделил дали в комфортен режим се усеща някаква разлика спрямо преди? Интересно ми е в градски условия как се държи. Доколкото бях чел преди за него, май основно увеличава бууст прешъра. За xHP мислил ли си също така?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1906
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Miami
Кара: G05 xdrive 40i
Мечтае да кара: трезвен

Re: X5 4.0i JB+

Мнение от S7 » 31 Май 2025, 15:03

goppe написа:
S7 написа:Супер колега, а би ли споделил дали в комфортен режим се усеща някаква разлика спрямо преди? Интересно ми е в градски условия как се държи. Доколкото бях чел преди за него, май основно увеличава бууст прешъра. За xHP мислил ли си също така?

По принцип казват че се усеща предимно в спортен режим, но да ти кажа честно и на комфорт се усеща разликата. Бууст прешъра се вдига до 4.5 psi което се контролира с една врътка от 1-4...моята я оставих на 4 както си дойде :D турбо лага и той не се усеща на спорт вече. Разхода и той скочи до небесата затова май ще смъквам сетинга на 2.5-3 psi както го препоръчват по американските форуми. Не знам дали и панелния филтър на Dinan добавя няква мощност ама разликата сега е уау :D Колега мисля да спра до тука с тунинга все пак е suv не м5, най много един XDelete да направя още щото тука в Флорида 4х4 само в дъжда си е далавера или като дърпам лодка

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 711
Регистриран на: 4.10.2018
Кара: X5 G05/X1 F48
Мечтае да кара: 911

Re: X5 4.0i JB+

Мнение от Jorixa » 09 Юни 2025, 12:01

S7 написа:най много един XDelete да направя още щото тука в Флорида 4х4 само в дъжда си е далавера или като дърпам лодка


Е какъв е смисъла от това? То теглото отгоре си остава, само дето губиш ползата от него.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1906
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Miami
Кара: G05 xdrive 40i
Мечтае да кара: трезвен

Re: X5 4.0i JB+

Мнение от S7 » 10 Юни 2025, 1:37

Jorixa написа:
S7 написа:Е какъв е смисъла от това? То теглото отгоре си остава, само дето губиш ползата от него.
Jorixa написа:
S7 написа:най много един XDelete да направя още щото тука в Флорида 4х4 само в дъжда си е далавера или като дърпам лодка


Е какъв е смисъла от това? То теглото отгоре си остава, само дето губиш ползата от него.

Волана ставал по мек, а и да не забравяме и за опцията за дрифт след дъжд :lol: разхода и той сигурно пада....като гледам в американските форуми много колеги се оплакват от проблем с раздатката, така че си остава неизбежна екстра при условие че Бмв официален представител искат $8000 за смяна на раздатката. В Америка сигурно 90% от Х5 са Sdrive, щото от Бмв още не могат да направят transfer case явно който да не се чупи :kuku:

Назад към X1/X2/Х3/Х4/X5/X6

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook