Бързи въпроси и отговори

X серия (E84,F48,F39,F47,E83,F25,F26,E53,E70,F15,E71,F16)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 13.12.2017
Пол: Мъж
Кара: BMW x1 F48 Xdrive 18D 2020

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vlchilikov » 04 Фев 2025, 10:45

Здравейте,

От скоро съм собственик на BMW X1 F48 Xdrive 18D 150hp 2019година facelift със двигател B47C20B.
Предстои ми смяна на маслото на двигателя, като имам колебания относно избора.
По спецификация излизат следните масла:
0W-30, 5W-30/BMW Longlife-12 FE
0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40/BMW Longlife-04

Бихте ли ми дали съвет? Някой който има опит...

Благодаря!

Дон Кроки
Аватар
Мнения: 4190
Регистриран на: 14.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: и се усмихва :)
Мечтае да кара: със сина ми :)
Детайли за колата: С всички възможни екстри.

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Kroki » 07 Фев 2025, 9:14

5W30 със съответната спецификация за BMW и модела.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d

drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не :lol: Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 13.12.2017
Пол: Мъж
Кара: BMW x1 F48 Xdrive 18D 2020

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от vlchilikov » 07 Фев 2025, 10:37

Kroki написа:5W30 със съответната спецификация за BMW и модела.


Благодаря за отговора! Вече закупих на BMW Twin Power LL-04 5W30. Колебанията ми бяха между 0W30 и 5W30, но в крайна сметка се спрях на второто. В течение на времето ще видим как е.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 216
Регистриран на: 27.01.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: X4 F26 20D & S1000RR K67
Мечтае да кара: MV Agusta Superveloce S

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от KpuB4o » 25 Мар 2025, 23:21

Колеги здравейте, оказа се че имам луфт в оста на тубото и то не малък. Чудя се дали има смисъл да рециклирам сегашното ми турбо при положение че не знам дали не трябва да се смени и нещо друго освен оста (средна части и тн). Гледам че има нови Garett турбини около 2400лв. Какво е мнението ви? Нямам идея колко струва рециклиране на турбина. Става въпрос за B47 двигател.

Поздрави ! :wave:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1028
Регистриран на: 8.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: X5+M2

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от msi200 » 26 Мар 2025, 10:09

За цена не знам, но има голям шанс рециклирането да не стане добре.
Ако мислиш да си караш колата още дълго време и да нямаш проблеми, си купи ново турбо.
I love the sound of V8 in the morning...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 713
Регистриран на: 4.10.2018
Кара: X5 G05/X1 F48
Мечтае да кара: 911

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от Jorixa » 26 Мар 2025, 14:14

msi200 написа:има голям шанс рециклирането да не стане добре.


Е тва трудно ще се каже без да се отвори. Най добре го закарай да го инспектират, ако може да се рециклира няма смисъл да даваш излишни пари. Ако не - да поръчват ново.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 662
Регистриран на: 10.02.2013
Кара: 2019 BMW X5 G05 XDrive40i

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от goppe » 27 Мар 2025, 11:19

Къде си ги гледал тези Гарет-и по 2400лв? Да не са в ебай и да се окажат рециклирани и те? Провери добре, но ако са нови-нови и ще си караш колата, по-добре направо нова. Рециклирането няма да ти е стъпи под 1 - 1.2К според мен. Знаеш, че каквото и да ти кажат първо на думи, после излиза повече... Но ако и тези "новите" са рециклирани, тогава по-добре я давай твоята за ремонт. Ефектът ще е същия, но за по-малко от 2.4К

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 24.08.2024
Кара: M62B44
Мечтае да кара: S62B50 с 90 по "Тракия"
Детайли за колата: Унищожител на пропан-бутан

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от involved » 20 Юли 2025, 21:05

Здравейте колеги.
Имам проблем с двигател М62,но не намерих причината за него.
Тази сутрин,след запалване на студен двигател,чух неприятно за ухото тропане/тракане от лявата глава.
При подаване на газ се появява,и изчезва след като оборотите паднат на нормалните за празен ход.

Преди няколко месеца,свалях картера заради теч на масло и не намерих парчета от плъзгачи/обтегачи/банани.
Тракането се чуваше горе в главата около малката верига.
Свалих бобините,капака и всичко изглеждаше наред с веригите и зъбните колела.
Комплекта е сменян,преди няколко години,от предишният собственик.Личи си къде е "пипано"
Няма нагари по главата.Валовете изглеждат добре.

Захванах се да проверя за нещо охлабено.Има доста гайки,и се оказа,че двете гайки на обтегача на веригата на валовете са охлабени с около 1 оборот.
Обтегача се държи на шпилките,но играе.
Друг проблем не намерих.

Гледах за информация в аутодата и realoem,но не намерих с колко нютона се стягат.
Предполагам,че 20 NM ще са достатъчни,но въпроса ми е ...

Има ли причина за охлабването на гайките?
Прибързана работа от механика,когато е сменял веригите?
Но защо сега се появява,след 3-4 години от смяната?
Случвало ли се е на Вас нещо подобно?
Благодарен съм за всяка информация.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 179
Регистриран на: 28.09.2016
Местоположение: Пловдив
Кара: ги да викат
Мечтае да кара: камаз
Детайли за колата: E90 320i 2005г.

Re: Бързи въпроси и отговори

Мнение от djakere4a » 27 Юли 2025, 11:36

Здравейте, някаква идея откъде набива тази грешка? Имам я постоянно. Вади я на Dinamic Stability Control Х3 F25 2.8i. Изображение

Изпратено от моят 2304FPN6DG с помощта на Tapatalk

Предишна

Назад към X1/X2/Х3/Х4/X5/X6

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook