Съвет относно BMW X1 2.8i E84
Модератор: Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- fragrance89
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 25.10.2024
- Пол: Мъж
Съвет относно BMW X1 2.8i E84
Здравейте колеги,
Нов съм във форума, но бих искал да Ви помоля за мнение/ съвет.
Моята история:
Краят на 2023г. закупих първият си автомобил - BMW X1 2.8i E84 2011 8 step automatic от частно лице във Варна за 17 500лв.
Ходихме с тати да я гледаме и я покарахме. Хареса ми.
Колата беше на реални 272к км. Сега е на малко над 303к км.
За тази една година, само за ремонти, съм дал над 7к лв. (дюзи, помпи, вакуум тръба, задни спирачни дискове, тампони и т.н.)
Знайните проблемите, които остават са: турбина, хидравлична помпа, воден радиатор.
Заради турбината, всеки път колата изписва Engine fault - reduced power и върви като 160-170кс.
Техният ремонт ще е над 3к минимум без труд (рециклиране на турбина 1200лв / неоригинални хидр. помпа 1000лв / радиатор 800лв), което сумарно ще надхвърли 10к.
Въпросите ми към Вас са:
- тъй като колата е немска марка, винаги ли има толкова много скъпи ремонти по тях. Т.е. аз ли съм тотален сбърканяк, че не знаех това.
- нормално ли е за една година толкова много ремонти
- нормално ли е колата да дава разход над 15/100 градско (сигурно е от турбината)
- какво бихте направили на мое място (предполагам веднага бихте я продали, ако да, за каква цена). Или пък да оправя само турбото. Защото, ако я пусна за 15к, а ми е стъпила над 25к, съм - 10к и оставам без кола.
- мислех си за газова уредба, но само тя е над 2700лв. Заслужава ли си ?
P.S.
Не искам да звуча като хленчещ сопол или да се оплаквам, просто не очаквах чак такава греда с първата кола.
Нов съм във форума, но бих искал да Ви помоля за мнение/ съвет.
Моята история:
Краят на 2023г. закупих първият си автомобил - BMW X1 2.8i E84 2011 8 step automatic от частно лице във Варна за 17 500лв.
Ходихме с тати да я гледаме и я покарахме. Хареса ми.
Колата беше на реални 272к км. Сега е на малко над 303к км.
За тази една година, само за ремонти, съм дал над 7к лв. (дюзи, помпи, вакуум тръба, задни спирачни дискове, тампони и т.н.)
Знайните проблемите, които остават са: турбина, хидравлична помпа, воден радиатор.
Заради турбината, всеки път колата изписва Engine fault - reduced power и върви като 160-170кс.
Техният ремонт ще е над 3к минимум без труд (рециклиране на турбина 1200лв / неоригинални хидр. помпа 1000лв / радиатор 800лв), което сумарно ще надхвърли 10к.
Въпросите ми към Вас са:
- тъй като колата е немска марка, винаги ли има толкова много скъпи ремонти по тях. Т.е. аз ли съм тотален сбърканяк, че не знаех това.
- нормално ли е за една година толкова много ремонти
- нормално ли е колата да дава разход над 15/100 градско (сигурно е от турбината)
- какво бихте направили на мое място (предполагам веднага бихте я продали, ако да, за каква цена). Или пък да оправя само турбото. Защото, ако я пусна за 15к, а ми е стъпила над 25к, съм - 10к и оставам без кола.
- мислех си за газова уредба, но само тя е над 2700лв. Заслужава ли си ?
P.S.
Не искам да звуча като хленчещ сопол или да се оплаквам, просто не очаквах чак такава греда с първата кола.
- Ивайло Димов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 422
- Регистриран на: 14.01.2022
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
- Мечтае да кара: Елинор :)
Re: Съвет относно BMW X1 2.8i E84
Така са премиум немските автомобили AUDI,BMW,Mercedes ...особено дизелови .Определена периферия си има определен ресурс
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1635
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Съвет относно BMW X1 2.8i E84
Неговата е бензин...
Кофти серия колега, наистина... 15лтр/100км не е ли доста? Аз бих се 'напънал' и с тези 'последни' известни ремонти! Може да се закисне след това, все пак са сменени всички неща по нея... уж!
Кофти серия колега, наистина... 15лтр/100км не е ли доста? Аз бих се 'напънал' и с тези 'последни' известни ремонти! Може да се закисне след това, все пак са сменени всички неща по нея... уж!
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
Re: Съвет относно BMW X1 2.8i E84
Моят прочит на истороята ти е следният:
С "тати" като сте ходили да гледате кола сте "спали" и двамата. Очевидно не разбирате и нямате опит с това какви измамници са всички автоджамбази, а и физически лица, продаващи колите си, защото им е "излезнал" скъп ремонт и искат да се оттърват от таралясника си. Всъщност, не ви съдя, и аз с първата ми кола не уцелих най-добрият екземпляр, но не беше и нещо тотално зле.
Трябва да имаш предвид, че 90% от колите, предлагани на нашия пазар са с прикрити неизправности за ремонт. Като си избираш кола, добре е да си подбереш и моторизация. Някои двигатели са по-здрави от други. Ти си взел надут 4-цилиндров двигател до 245 к.с. на почти 300к км.(ако са реални де, защото може и на половин милион да е) Нормално е да започнат да се чупят различни неща по периферията. Въпросът е, че за някои неща могат да се проверят преди покупката - например дисковете дали са за смяна, състояние на турбо и др. Просто е трябвало да инвестирате едни 100-200лв. и в читав сервиз да я проверите.
Аз за първа кола си бях взел японска, а не немски премиум. Там поддръжката е по-тлъста.
Между другото, не знам как не си написал, че харчи и масло. Предполагам още не си го установил.
Аз тоя дрънгел бих го разкарал, защото не мисля, че проблемите ще свършат дотук, и при следващата кола бих гледал внимателно.
Успех!
С "тати" като сте ходили да гледате кола сте "спали" и двамата. Очевидно не разбирате и нямате опит с това какви измамници са всички автоджамбази, а и физически лица, продаващи колите си, защото им е "излезнал" скъп ремонт и искат да се оттърват от таралясника си. Всъщност, не ви съдя, и аз с първата ми кола не уцелих най-добрият екземпляр, но не беше и нещо тотално зле.
Трябва да имаш предвид, че 90% от колите, предлагани на нашия пазар са с прикрити неизправности за ремонт. Като си избираш кола, добре е да си подбереш и моторизация. Някои двигатели са по-здрави от други. Ти си взел надут 4-цилиндров двигател до 245 к.с. на почти 300к км.(ако са реални де, защото може и на половин милион да е) Нормално е да започнат да се чупят различни неща по периферията. Въпросът е, че за някои неща могат да се проверят преди покупката - например дисковете дали са за смяна, състояние на турбо и др. Просто е трябвало да инвестирате едни 100-200лв. и в читав сервиз да я проверите.
Аз за първа кола си бях взел японска, а не немски премиум. Там поддръжката е по-тлъста.
Между другото, не знам как не си написал, че харчи и масло. Предполагам още не си го установил.
Аз тоя дрънгел бих го разкарал, защото не мисля, че проблемите ще свършат дотук, и при следващата кола бих гледал внимателно.
Успех!
- nickstorm
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 158
- Регистриран на: 19.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: на късмет и надежди...
- Мечтае да кара: "бяла служебна баничарка"
- Детайли за колата: seats and a steering wheel....
Re: Съвет относно BMW X1 2.8i E84
Бартеросай я с колата на тати
, да го боли него главата. Не ти ли е казвал че съмтаймс ю уин, съмтаймс люл....?

"Работи, работи!"-казал Иван Вазов и легнал да спи
- Jorixa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 711
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: X5 G05/X1 F48
- Мечтае да кара: 911
Re: Съвет относно BMW X1 2.8i E84
Много километри, кекав мотор... Като цяло на кола на 300к километра, трябва да си голям късметлия да и няма нищо. Мен лично 17500 за Х1-ца на 300к километра ми се струват адски много, някой те е набутал здравата.
Re: Съвет относно BMW X1 2.8i E84
fragrance89 написа:Здравейте колеги,
Нов съм във форума, но бих искал да Ви помоля за мнение/ съвет.
Моята история:
Краят на 2023г. закупих първият си автомобил - BMW X1 2.8i E84 2011 8 step automatic от частно лице във Варна за 17 500лв.
Ходихме с тати да я гледаме и я покарахме. Хареса ми.
Колата беше на реални 272к км. Сега е на малко над 303к км.
За тази една година, само за ремонти, съм дал над 7к лв. (дюзи, помпи, вакуум тръба, задни спирачни дискове, тампони и т.н.)
Знайните проблемите, които остават са: турбина, хидравлична помпа, воден радиатор.
Заради турбината, всеки път колата изписва Engine fault - reduced power и върви като 160-170кс.
Техният ремонт ще е над 3к минимум без труд (рециклиране на турбина 1200лв / неоригинални хидр. помпа 1000лв / радиатор 800лв), което сумарно ще надхвърли 10к.
Въпросите ми към Вас са:
- тъй като колата е немска марка, винаги ли има толкова много скъпи ремонти по тях. Т.е. аз ли съм тотален сбърканяк, че не знаех това.
- нормално ли е за една година толкова много ремонти
- нормално ли е колата да дава разход над 15/100 градско (сигурно е от турбината)
- какво бихте направили на мое място (предполагам веднага бихте я продали, ако да, за каква цена). Или пък да оправя само турбото. Защото, ако я пусна за 15к, а ми е стъпила над 25к, съм - 10к и оставам без кола.
- мислех си за газова уредба, но само тя е над 2700лв. Заслужава ли си ?
P.S.
Не искам да звуча като хленчещ сопол или да се оплаквам, просто не очаквах чак такава греда с първата кола.
Колега, здравей, попаднах на темата ти, защото и аз се интересувам от този модел. Доста парички си дал за ремонт, но имай предвид, че някои от тези неща ще ги дадеш за всяка кола - дискове, накладки. Аз не съм BMW-ист, карам Хонда и също съм сменил една камара неща, също съм дал много пари а и частите са доста скъпи. Просто при съвременните коли на старо има един момент, дето всичко се сговнясва едновременно. Присъединявам се към мнението на колегата по-горе, че е трябвало да гледате по-внимателно при покупката и най-вече да отбиете МНОГО от цената. Другият проблем, струва ми се, е цената на всеки един от тези ремонти - много скъпо ти вземат май. Едно бързо търсене за хидравлична помпа ми показа, че почват от 200 лв. нови. Радиатор Nissens 200 лв. Отделно голяма част от нещата със сигурност могат да се намерят на старо и/или да се рециклират. Аз на твое място, ако харесвам колата, и ако е със здраво купе, след всички дадени пари, бих си я карал. Иначе, дето има една дума, ако решиш да я продаваш за 15 000 и наистина си сменил тези неща по нея, пиши ми на лично

- kamendc
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 16.07.2009
- Местоположение: София
- Кара: X1 E84 25xd; E60 525d LCI Auto
Re: Съвет относно BMW X1 2.8i E84
Аз моята Х1-ца (25d ръчка) 2012 фейслифт я продадох наскоро за 14к на 250 хил.км., та не знам ти как 2011 преди LCI ще й търсиш 15к, ама успех.
Имаше някои дребни външни забележки, и също дисковете отпред вибрираха, но иначе си беше изправна кола.
Като ориентир ти го казвам.
Но ако намериш кой да ти даде 15, давай я и следващия път си избирай по-добре, вземи с теб някой, който разбира, не тати. БМВ-тата (пък и другите премиум марки) са така, могат да излязат скъпо.
Имаше някои дребни външни забележки, и също дисковете отпред вибрираха, но иначе си беше изправна кола.
Като ориентир ти го казвам.
Но ако намериш кой да ти даде 15, давай я и следващия път си избирай по-добре, вземи с теб някой, който разбира, не тати. БМВ-тата (пък и другите премиум марки) са така, могат да излязат скъпо.
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани