Х5 G05 40i - 2019
Модератор: Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
Х5 G05 40i - 2019
Здравейте, колеги!
Обмислям покупката на BMW X5 G05 40i, но след като прегледах доста коментари в Bimmerpost, се натъкнах на сериозни притеснения относно раздатъчната кутия (transfer case). Изглежда, че доста собственици се оплакват от проблеми с нея, като при пробег от 50-60 хиляди км често се налага подмяна.
Според информацията, която открих, цените за смяна в САЩ са скандални – говорим за около 10 000 долара. Затова се чудя дали някой има представа каква е цената за подмяна на раздатъчна кутия в България?
Ще се радвам, ако споделите опит или информация по въпроса. Също така, ако има начини да се предотврати този проблем или препоръки за поддръжка, ще съм благодарен да ги чуя.
Поздрави!
Обмислям покупката на BMW X5 G05 40i, но след като прегледах доста коментари в Bimmerpost, се натъкнах на сериозни притеснения относно раздатъчната кутия (transfer case). Изглежда, че доста собственици се оплакват от проблеми с нея, като при пробег от 50-60 хиляди км често се налага подмяна.
Според информацията, която открих, цените за смяна в САЩ са скандални – говорим за около 10 000 долара. Затова се чудя дали някой има представа каква е цената за подмяна на раздатъчна кутия в България?
Ще се радвам, ако споделите опит или информация по въпроса. Също така, ако има начини да се предотврати този проблем или препоръки за поддръжка, ще съм благодарен да ги чуя.
Поздрави!
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4170
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Х5 G05 40i - 2019
Ремонта е около 1500лв.
Драмата е когато се кара с евтини гуми спорт пакет и не са с хомоголация.
Драмата е когато се кара с евтини гуми спорт пакет и не са с хомоголация.

You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- Jorixa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 711
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: X5 G05/X1 F48
- Мечтае да кара: 911
Re: Х5 G05 40i - 2019
По принцип си е правило да не се купува кола от първата година на производство, щото има неизчистени проблеми. При Х5 не е изключение. Виж по-добре 1-2 години по-нова
Re: Х5 G05 40i - 2019
Kroki написа:Ремонта е около 1500лв.
Драмата е когато се кара с евтини гуми спорт пакет и не са с хомоголация.



Ясно, благодаря за светкавичния отговор!
Re: Х5 G05 40i - 2019
Няма нужда да се сменя раздатката тук, при положение, че ремонтът й не е скъп на фона на цената и годината на този автомобил. Просто в САЩ такъв ремонт не се прави. Относно превенция - както казаха колегите - правилни гуми, а също така може и да се изключи раздатката чрез приложението xDelete (има писано за него във форума).
- Jorixa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 711
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: X5 G05/X1 F48
- Мечтае да кара: 911
Re: Х5 G05 40i - 2019
goppe написа:а също така може и да се изключи раздатката чрез приложението xDelete (има писано за него във форума).
Е тва пък е най-тъпото

Re: Х5 G05 40i - 2019
Аз не казвам дали е тъпо или умно, а го давам само като вариант и затова посочих, че има инфо във форума по този въпрос, за да може колегата ако се интересува да прочете за него из темите. Да, има си и минуси изключването, въпрос на личен избор е обаче.
Re: Х5 G05 40i - 2019
goppe написа:Няма нужда да се сменя раздатката тук, при положение, че ремонтът й не е скъп на фона на цената и годината на този автомобил. Просто в САЩ такъв ремонт не се прави. Относно превенция - както казаха колегите - правилни гуми, а също така може и да се изключи раздатката чрез приложението xDelete (има писано за него във форума).
Интересно, това би могло да бъде полезно в случай на проблем с раздатката, като се позволи на автомобила да остане в движение, докато се намери подходящ сервиз за ремонт, избягвайки допълнителни щети върху самата раздатка.
- bossorange
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 285
- Регистриран на: 10.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: x5 g05 4.0i
- Мечтае да кара: кола дет не се разваля
Re: Х5 G05 40i - 2019
Според мен ако се сменя маслото на раздатката на 30к км няма да има проблеми.
- S7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1906
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Miami
- Кара: G05 xdrive 40i
- Мечтае да кара: трезвен
Re: Х5 G05 40i - 2019
goppe написа:Просто в САЩ такъв ремонт не се прави. Относно превенция - както казаха колегите - правилни гуми, а също така може и да се изключи раздатката чрез приложението xDelete (има писано за него във форума).
Колега в Америка се правят ремонти на всичко от което могат да ти садерът кожата...да не говорим наизуст все пак...тука ако колата ти е в гаранция все още, първо сменят маслото на


Re: Х5 G05 40i - 2019
Колега, аз под ремонт в САЩ имах предвид да ти отворят раздатката и да сменят пакет съединители, верига и каквото друго е необходимо - с една дума ребилт, рециклиране или както и да го наречем по друг начин. Аз имам проблем с моята раздатка и прочетох всичко що има по чуждите форуми за тези кутии. Правят точно така, както си го описал и карат по един сервизен бюлетин, който са изкарали за transfer case. Сменят маслото и ако не се оправи - тогава замяна с друга кутия ако колата е още в гаранция. Но ако си извън гаранция няма кой да ти отвори кутия и да я ребилдва там - аз поне не намерих нито едно такова мнение на някой потърпевш. Ако ти имаш - любопитно ми е колко излиза ребилда там с части и труд.
Иначе говорих с техник от АБ - 9 от 10 кутии не се оправят със смяна на маслото. просто има някакъв временен ефект. Аз затова съм решил да не играя с проба-грешка със смяна на маслото. Чакам м. март да се пооправи времето и я давам за ремонт направо.
Иначе говорих с техник от АБ - 9 от 10 кутии не се оправят със смяна на маслото. просто има някакъв временен ефект. Аз затова съм решил да не играя с проба-грешка със смяна на маслото. Чакам м. март да се пооправи времето и я давам за ремонт направо.
- S7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1906
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Miami
- Кара: G05 xdrive 40i
- Мечтае да кара: трезвен
Re: Х5 G05 40i - 2019
goppe написа:Колега, аз под ремонт в САЩ имах предвид да ти отворят раздатката и да сменят пакет съединители, верига и каквото друго е необходимо - с една дума ребилт, рециклиране или както и да го наречем по друг начин. Аз имам проблем с моята раздатка и прочетох всичко що има по чуждите форуми за тези кутии. Правят точно така, както си го описал и карат по един сервизен бюлетин, който са изкарали за transfer case. Сменят маслото и ако не се оправи - тогава замяна с друга кутия ако колата е още в гаранция. Но ако си извън гаранция няма кой да ти отвори кутия и да я ребилдва там - аз поне не намерих нито едно такова мнение на някой потърпевш. Ако ти имаш - любопитно ми е колко излиза ребилда там с части и труд.
Иначе говорих с техник от АБ - 9 от 10 кутии не се оправят със смяна на маслото. просто има някакъв временен ефект. Аз затова съм решил да не играя с проба-грешка със смяна на маслото. Чакам м. март да се пооправи времето и я давам за ремонт направо.
Колега тука в Америка честно казано няма кой да ти ребилтва раздатката щото излиза много скъпо, обаче има оферти на ebay да си купиш вече ребилтната такава от някой с 99% + positive reviews. Иначе като вземаш в Америка скъпа марка кола препоръчително е вземеш extended warranty от дилъра дето ти я продава, което доколкото помня беше около $3000 за 3 години и уж покрива по сериозните ремонти,като раздатката. За щастие на е70 се разминах само с маслото иначе на ebay ребилт беше $600 и нещо си с 1 година гаранция. В Америка така им вземат $$$ всеки 2-3 години им вземат по $3-4000 за extended warranty

12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани