Маневриране/Радиус на завиване БМВ Х7(с интегрално завиване)

X серия (E84,F48,F39,F47,E83,F25,F26,E53,E70,F15,E71,F16)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 25.10.2024

Маневриране/Радиус на завиване БМВ Х7(с интегрално завиване)

Мнение от ivan.vatev » 18 Дек 2024, 23:09

Здравейте,
Обмислям покупката на БМВ Х7 като единственото нещо, което ме спира е големината на колата и по-скоро маневрирането в тесни пространства. Знам, че повечето имат екстрата интегрално завиване и ми е интересно, ако някой е карал такава или знае как се представя колата с тази екстра. Бихте ми помогнали и ако дадете мнение как се предтавя Х7-цата (с такава екстра) спрямо GLS-a или Q7(със завиване на 4-те колела). Аз съм имал G30 с такава опция и беше доста добре, но колата е доста по-малка от Х7-цата.
Благодаря

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 711
Регистриран на: 4.10.2018
Кара: X5 G05/X1 F48
Мечтае да кара: 911

Re: Маневриране/Радиус на завиване БМВ Х7(с интегрално завив

Мнение от Jorixa » 19 Дек 2024, 17:41

Х5-цата ми е с такова и макар и по-маневрена, все пак си остава голяма. То няма много кво да се каже, представи си просто че радиуса на завиване е една идея по-малък и до там, не очаквай чудеса. Проблема с тесни паркоместа/гаражи няма да ти реши :mhihi: Според мен освен ако наистина нямаш нужда от 7 места, Х7 си е трън в гъза с тоя размер

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1023
Регистриран на: 8.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: X5+M2

Re: Маневриране/Радиус на завиване БМВ Х7(с интегрално завив

Мнение от msi200 » 19 Дек 2024, 18:06

Доколкото знам, преди фейслифта задните гуми завиват над определена скорост. Това е направено с цел да се пази рейката. Т.е. ако въртиш волана на едно място, задните гуми не завиват.
В моя гараж съм сравнявал G05 с активна рейка и Е70 и не усетих голяма разлика.
I love the sound of V8 in the morning...

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 25.10.2024

Re: Маневриране/Радиус на завиване БМВ Х7(с интегрално завив

Мнение от ivan.vatev » 20 Дек 2024, 8:25

Причината да търся х7 е, че съм с жена и 2 деца с детски столчета и ако трябва да взема още някой с мен в колата нямам никакво място. Х5 го гледах но и там мястото между двете детски столчета отзад не е кой знае колко и няма да ми свърши работа.
А защо Х7 да е трън в задника?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 711
Регистриран на: 4.10.2018
Кара: X5 G05/X1 F48
Мечтае да кара: 911

Re: Маневриране/Радиус на завиване БМВ Х7(с интегрално завив

Мнение от Jorixa » 20 Дек 2024, 10:27

msi200 написа:Доколкото знам, преди фейслифта задните гуми завиват над определена скорост. Това е направено с цел да се пази рейката. Т.е. ако въртиш волана на едно място, задните гуми не завиват.
В моя гараж съм сравнявал G05 с активна рейка и Е70 и не усетих голяма разлика.

И на ниска си завиват, то се чува/вижда, просто съвсем малко. Над определена скорост завиват в другата посока

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 17.01.2025
Кара: X5 G05 xDrive 40i

Re: Маневриране/Радиус на завиване БМВ Х7(с интегрално завив

Мнение от involar » 21 Яну 2025, 21:22

Завиването започва да работи на минимум 5 км/ч.
Радиуса на завиване при Х5 намаляваше с около 1м с опцията IAS (интегрално завиване).

Системата е активна и позволява до 2.5 градуса маневриране на задната гума в двете посоки.
На ниски скорости (до 60км/ч) гумите завиват в противположна (на предните гуми) за по добра маневреност.
Изображение

На високи скорост (над 60км/ч) гумите завиват заедно с предните са по-добра стабилност
Изображение

Наистина не прави чудеса и няма да зависа на място, просто леко помага.

Назад към X1/X2/Х3/Х4/X5/X6

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook