Маневриране/Радиус на завиване БМВ Х7(с интегрално завиване)
Модератор: Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- ivan.vatev
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 25.10.2024
Маневриране/Радиус на завиване БМВ Х7(с интегрално завиване)
Здравейте,
Обмислям покупката на БМВ Х7 като единственото нещо, което ме спира е големината на колата и по-скоро маневрирането в тесни пространства. Знам, че повечето имат екстрата интегрално завиване и ми е интересно, ако някой е карал такава или знае как се представя колата с тази екстра. Бихте ми помогнали и ако дадете мнение как се предтавя Х7-цата (с такава екстра) спрямо GLS-a или Q7(със завиване на 4-те колела). Аз съм имал G30 с такава опция и беше доста добре, но колата е доста по-малка от Х7-цата.
Благодаря
Обмислям покупката на БМВ Х7 като единственото нещо, което ме спира е големината на колата и по-скоро маневрирането в тесни пространства. Знам, че повечето имат екстрата интегрално завиване и ми е интересно, ако някой е карал такава или знае как се представя колата с тази екстра. Бихте ми помогнали и ако дадете мнение как се предтавя Х7-цата (с такава екстра) спрямо GLS-a или Q7(със завиване на 4-те колела). Аз съм имал G30 с такава опция и беше доста добре, но колата е доста по-малка от Х7-цата.
Благодаря
- Jorixa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 711
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: X5 G05/X1 F48
- Мечтае да кара: 911
Re: Маневриране/Радиус на завиване БМВ Х7(с интегрално завив
Х5-цата ми е с такова и макар и по-маневрена, все пак си остава голяма. То няма много кво да се каже, представи си просто че радиуса на завиване е една идея по-малък и до там, не очаквай чудеса. Проблема с тесни паркоместа/гаражи няма да ти реши
Според мен освен ако наистина нямаш нужда от 7 места, Х7 си е трън в гъза с тоя размер

- msi200
- ентусиаст
-
- Мнения: 1023
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X5+M2
Re: Маневриране/Радиус на завиване БМВ Х7(с интегрално завив
Доколкото знам, преди фейслифта задните гуми завиват над определена скорост. Това е направено с цел да се пази рейката. Т.е. ако въртиш волана на едно място, задните гуми не завиват.
В моя гараж съм сравнявал G05 с активна рейка и Е70 и не усетих голяма разлика.
В моя гараж съм сравнявал G05 с активна рейка и Е70 и не усетих голяма разлика.
I love the sound of V8 in the morning...
- ivan.vatev
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 25.10.2024
Re: Маневриране/Радиус на завиване БМВ Х7(с интегрално завив
Причината да търся х7 е, че съм с жена и 2 деца с детски столчета и ако трябва да взема още някой с мен в колата нямам никакво място. Х5 го гледах но и там мястото между двете детски столчета отзад не е кой знае колко и няма да ми свърши работа.
А защо Х7 да е трън в задника?
А защо Х7 да е трън в задника?
- Jorixa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 711
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: X5 G05/X1 F48
- Мечтае да кара: 911
Re: Маневриране/Радиус на завиване БМВ Х7(с интегрално завив
msi200 написа:Доколкото знам, преди фейслифта задните гуми завиват над определена скорост. Това е направено с цел да се пази рейката. Т.е. ако въртиш волана на едно място, задните гуми не завиват.
В моя гараж съм сравнявал G05 с активна рейка и Е70 и не усетих голяма разлика.
И на ниска си завиват, то се чува/вижда, просто съвсем малко. Над определена скорост завиват в другата посока
Re: Маневриране/Радиус на завиване БМВ Х7(с интегрално завив
Завиването започва да работи на минимум 5 км/ч.
Радиуса на завиване при Х5 намаляваше с около 1м с опцията IAS (интегрално завиване).
Системата е активна и позволява до 2.5 градуса маневриране на задната гума в двете посоки.
На ниски скорости (до 60км/ч) гумите завиват в противположна (на предните гуми) за по добра маневреност.

На високи скорост (над 60км/ч) гумите завиват заедно с предните са по-добра стабилност

Наистина не прави чудеса и няма да зависа на място, просто леко помага.
Радиуса на завиване при Х5 намаляваше с около 1м с опцията IAS (интегрално завиване).
Системата е активна и позволява до 2.5 градуса маневриране на задната гума в двете посоки.
На ниски скорости (до 60км/ч) гумите завиват в противположна (на предните гуми) за по добра маневреност.

На високи скорост (над 60км/ч) гумите завиват заедно с предните са по-добра стабилност

Наистина не прави чудеса и няма да зависа на място, просто леко помага.
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани