Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)

X серия (E84,F48,F39,F47,E83,F25,F26,E53,E70,F15,E71,F16)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 28.12.2023

Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)

Мнение от Mitenceto » 28 Дек 2023, 17:17

Здравейте,за един двигател B46A20 се наложи да сваляме дюзите и проблема дойде като тръгнах да търся силиконовите уплътнения между дюзите и рейката.Стигнах до бмв и приемника не можеше да ги открие в системата,извика монтьорите да пита за мнение и те казаха,че от бмв били им казали да слагат дюзите към рейката без тези силиконови уплътнения,защото с времето правели проблеми.Бях силно изненадан и питах” метал с метал без уплътнения”!Те потвърдиха.Въпроса ми е някой сблъсквал ли се е с подобно нещо?[album]

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 2.03.2018
Пол: Мъж

Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)

Мнение от Rothorm » 21 Мар 2024, 6:53

Какви са симптомите на заминали дюзи? За N55 говоря специално

Профилактично да се слага добавка за тях удачно ли е ? Ако ДА каква да бъде?

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 14.08.2024
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: X3(F25) 3.0D

Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)

Мнение от kubeto83 » 05 Окт 2024, 19:34

някой знае ли какви стойности да гледаме при диагностика. има ли диагностик разбираш от дюзите за ранни симптоми при проблеми. Четa с ODB при дизел двигател N5730A. При студен старт на място обикновено показва 3 инжектора със плюс стойности и три минусови. Така ли трябва да бъде нормално. Направил съм снимка при която имам 4 минусови и два плюс. Има ли нещо което да гледаме при тези стойности. Трябва да показват нещо тези стойности, все за нещо са ги изкарали програмистите на тези софтуери?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Мародератор
Аватар
Мнения: 12402
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)

Мнение от Mollov » 06 Окт 2024, 16:03

Под 1-ца си добре, макар че 0.95 не е баш супер... но мисля, че една хубава добавка за дюзи ще пооправи малко тия стойности. Според BMW всичко от -5 до +5 е ОК, само че това са глупости :D Повечето случаи след +/-2 вече нещата не са ОК, макар че компютъра чрез корекциите задържа двигателя в нормален режим на работа.

Случвало ми се е да гледам как работи N47 с корекция на една от дюзите от +4.ххх.... ама като махнаха корекциите временно и цялата кола почна да се тресе...

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 14.08.2024
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: X3(F25) 3.0D

Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)

Мнение от kubeto83 » 07 Окт 2024, 23:37

Mollov написа:Под 1-ца си добре, макар че 0.95 не е баш супер... но мисля, че една хубава добавка за дюзи ще пооправи малко тия стойности. Според BMW всичко от -5 до +5 е ОК, само че това са глупости :D Повечето случаи след +/-2 вече нещата не са ОК, макар че компютъра чрез корекциите задържа двигателя в нормален режим на работа.

Случвало ми се е да гледам как работи N47 с корекция на една от дюзите от +4.ххх.... ама като махнаха корекциите временно и цялата кола почна да се тресе...


Иначе инжекционното количество изглежда добре при проверка. Действителното и очакването си съвпадат със малки изключения от време на време с разлики някакви десети от стойността. Ще сложа добавка и мисля да продължа с дизел при Шел.

Предишна

Назад към X1/X2/Х3/Х4/X5/X6

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook