Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
Модератор: Технически модератори
Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
Здравейте,за един двигател B46A20 се наложи да сваляме дюзите и проблема дойде като тръгнах да търся силиконовите уплътнения между дюзите и рейката.Стигнах до бмв и приемника не можеше да ги открие в системата,извика монтьорите да пита за мнение и те казаха,че от бмв били им казали да слагат дюзите към рейката без тези силиконови уплътнения,защото с времето правели проблеми.Бях силно изненадан и питах” метал с метал без уплътнения”!Те потвърдиха.Въпроса ми е някой сблъсквал ли се е с подобно нещо?[album]
Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
Какви са симптомите на заминали дюзи? За N55 говоря специално
Профилактично да се слага добавка за тях удачно ли е ? Ако ДА каква да бъде?
Профилактично да се слага добавка за тях удачно ли е ? Ако ДА каква да бъде?
- kubeto83
- Потребител
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 14.08.2024
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X3(F25) 3.0D
Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
някой знае ли какви стойности да гледаме при диагностика. има ли диагностик разбираш от дюзите за ранни симптоми при проблеми. Четa с ODB при дизел двигател N5730A. При студен старт на място обикновено показва 3 инжектора със плюс стойности и три минусови. Така ли трябва да бъде нормално. Направил съм снимка при която имам 4 минусови и два плюс. Има ли нещо което да гледаме при тези стойности. Трябва да показват нещо тези стойности, все за нещо са ги изкарали програмистите на тези софтуери?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12402
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
Под 1-ца си добре, макар че 0.95 не е баш супер... но мисля, че една хубава добавка за дюзи ще пооправи малко тия стойности. Според BMW всичко от -5 до +5 е ОК, само че това са глупости
Повечето случаи след +/-2 вече нещата не са ОК, макар че компютъра чрез корекциите задържа двигателя в нормален режим на работа.
Случвало ми се е да гледам как работи N47 с корекция на една от дюзите от +4.ххх.... ама като махнаха корекциите временно и цялата кола почна да се тресе...

Случвало ми се е да гледам как работи N47 с корекция на една от дюзите от +4.ххх.... ама като махнаха корекциите временно и цялата кола почна да се тресе...
- kubeto83
- Потребител
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 14.08.2024
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X3(F25) 3.0D
Re: Инжектори/Дюзи при N-моторите (почти всички)
Mollov написа:Под 1-ца си добре, макар че 0.95 не е баш супер... но мисля, че една хубава добавка за дюзи ще пооправи малко тия стойности. Според BMW всичко от -5 до +5 е ОК, само че това са глупостиПовечето случаи след +/-2 вече нещата не са ОК, макар че компютъра чрез корекциите задържа двигателя в нормален режим на работа.
Случвало ми се е да гледам как работи N47 с корекция на една от дюзите от +4.ххх.... ама като махнаха корекциите временно и цялата кола почна да се тресе...
Иначе инжекционното количество изглежда добре при проверка. Действителното и очакването си съвпадат със малки изключения от време на време с разлики някакви десети от стойността. Ще сложа добавка и мисля да продължа с дизел при Шел.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани