Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Модератор: Технически модератори
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
newdriver написа:Може ли мнение за окачването в X3 f25?
Със стандартно или адаптивно е по-добре да търся екземпляр?
Създава ли много грижи адаптивното окачване или е по-добрият вариант спрямо стандартното?
Моята е със стандартното... бих казала, че като я взех се учудих как джип може да вози така твърдо.
Само за сравнение, нормалните sachs са по 250лв бройката, адаптивните са по 1500. А, ако се наложи смяна, то трябва и двата.
Но като цяло съм виждала X3-ки на по 200к км с оригиналните адаптивни амортисьори без проблеми.
Както каза и колегата, зависи от конкретната кола и задължително преглед в сервиз.
- georgi_1986
- младши ентусиаст
- Мнения: 419
- Регистриран на: 6.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: e39 528i 1996г.
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Здравейте, някой има ли поглед върхи Х5 F15 35xd от Америка. Двигателят е N57 с една турбина, същия ли е като европейската 30xd? Заслужава ли си дизел от Америка, сервизните интервали отново ли са на 30000км?
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Двигателят не знам дали е същия като европейския, но сервизния интервал на маслото можеш да го видиш с вин декодер, а най-добре от историята на самата кола.
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10560
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Не, в Америка най-големият интервал, който съм виждал е на 15к км, което е от огромно значение. За дизелите може и да е по-малък. Другото не го мисли, няма да останеш без части.
Never mistake motion for action...
- Hristo
- ентусиаст
- Мнения: 1131
- Регистриран на: 30.04.2004
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
- Мечтае да кара: М5
- Детайли за колата: много синя и много черна
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Колеги, може ли мнение за конкретния екземпляр, ако знаете нещо за колата и собственика
https://darucar.mobile.bg/obiava-217163 ... -x-line-n1
Крие ли рискове закупуване от България. Сервизните интервали пак ли са на 30 000 км. Дизела тук и лошите пътища дали са минус.
Категорията н1 какво ще рече, яко нямам фирма май също ще е в минус
Какво мога да очаквам като предстоящо по-сериозно обслужване - масло ск. кутия, раздатка и т.н на колко хил. се прави
Благодаря
https://darucar.mobile.bg/obiava-217163 ... -x-line-n1
Крие ли рискове закупуване от България. Сервизните интервали пак ли са на 30 000 км. Дизела тук и лошите пътища дали са минус.
Категорията н1 какво ще рече, яко нямам фирма май също ще е в минус
Какво мога да очаквам като предстоящо по-сериозно обслужване - масло ск. кутия, раздатка и т.н на колко хил. се прави
Благодаря
- Jorixa
- младши ентусиаст
- Мнения: 662
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: F48 xDrive 20d/E87 120d
- Мечтае да кара: 911
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Еми добре изглежда колата, тя е като нова. И все пак е хубаво да погледнеш по двигателя ЕГР-и/ДПФ-и и тн., щото дизела все пак е направен да се кара, а тоя явно е ползван за пазар и детска градина
- kokignatov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 243
- Регистриран на: 27.12.2011
- Местоположение: Варна
- Кара: F11 535 xd, e28 520i
Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
N1 - моторните превозни средства, предназначени за превоз на товари, с технически допустима максимална маса не повече от 3,5 т;
Преди време данъкът им беше малък , ама това вече не е така . Ако е на физическо лице няма голяма разлика .
Доста общи въпроси питаш . Дизела , пътищата … и да не са ок нямаш много какво да направиш . Ползваш добавки за гориво и стискаш зъби в дупките . За интервалите от 30к едва ли някой ще ти каже да ги спазваш .
Кутията първата смяна масло е на 120к , после през 60к
Колата е на много малко километри така че не виждам драми . Погледни дали е минала кампанията по смяна на егр охладителя
Sent from my iPhone using Tapatalk
Преди време данъкът им беше малък , ама това вече не е така . Ако е на физическо лице няма голяма разлика .
Доста общи въпроси питаш . Дизела , пътищата … и да не са ок нямаш много какво да направиш . Ползваш добавки за гориво и стискаш зъби в дупките . За интервалите от 30к едва ли някой ще ти каже да ги спазваш .
Кутията първата смяна масло е на 120к , после през 60к
Колата е на много малко километри така че не виждам драми . Погледни дали е минала кампанията по смяна на егр охладителя
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Здравейте, колеги.
Оглеждам няколко Х1-ци автоматик за евентуална покупка, но попаднах на мнение на един механик, че автоматичната скоростна кутия сдава багажа след 50-60к километра и бих искал да чуя вашето мнение по въпроса? Говорим за моделите след 2016-2017г.
Оглеждам няколко Х1-ци автоматик за евентуална покупка, но попаднах на мнение на един механик, че автоматичната скоростна кутия сдава багажа след 50-60к километра и бих искал да чуя вашето мнение по въпроса? Говорим за моделите след 2016-2017г.
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3994
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Не стъпвай при този механик повече.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- S7
- старши ентусиаст
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Miami
- Кара: 330ci/X5 3.5i
- Мечтае да кара: трезвен
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Leon написа:Не, в Америка най-големият интервал, който съм виждал е на 15к км, което е от огромно значение. За дизелите може и да е по-малък. Другото не го мисли, няма да останеш без части.
Whether you drive new or used, “When do I service my BMW?” is bound to be one of the biggest questions on your mind–and it should be. You’ll bring your model in for service once or twice a year, or roughly once every 5,000 miles. The BMW Maintenance Schedule has been designed to keep your vehicle at its best, no matter how many years you spend on the roads near Philadelphia.
Това е препоръчително от БМВ официален сайт....иначе няма как да правят пари тук
Другото което е, спрете да вярвате на тоя умрелия Карфакс в БГ за колите от САЩ, защото е силно манипулиран, например моя баварц никога не е виждал Карфакс щото не е ходил в официален представител на БМВ а тогава никой не го репортва на Карфакс
- ivanski_2
- младши ентусиаст
- Мнения: 659
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Аха, казваш само официалните сервизи репортер в карфакс хахахаххаS7 написа:Leon написа:Не, в Америка най-големият интервал, който съм виждал е на 15к км, което е от огромно значение. За дизелите може и да е по-малък. Другото не го мисли, няма да останеш без части.
Whether you drive new or used, “When do I service my BMW?” is bound to be one of the biggest questions on your mind–and it should be. You’ll bring your model in for service once or twice a year, or roughly once every 5,000 miles. The BMW Maintenance Schedule has been designed to keep your vehicle at its best, no matter how many years you spend on the roads near Philadelphia.
Това е препоръчително от БМВ официален сайт....иначе няма как да правят пари тук
Другото което е, спрете да вярвате на тоя умрелия Карфакс в БГ за колите от САЩ, защото е силно манипулиран, например моя баварц никога не е виждал Карфакс щото не е ходил в официален представител на БМВ а тогава никой не го репортва на Карфакс
Дори тук не е вярно това , НЕ официални сервизи същи пишат в официалната история на БМВ
Няма лошо да живееш в заблуда , но защо публично така ….
Sent from my iPhone using Tapatalk
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours...
- S7
- старши ентусиаст
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Miami
- Кара: 330ci/X5 3.5i
- Мечтае да кара: трезвен
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
ivanski_2 написа:Аха, казваш само официалните сервизи репортер в карфакс хахахаххаS7 написа:Leon написа:Не, в Америка най-големият интервал, който съм виждал е на 15к км, което е от огромно значение. За дизелите може и да е по-малък. Другото не го мисли, няма да останеш без части.
Whether you drive new or used, “When do I service my BMW?” is bound to be one of the biggest questions on your mind–and it should be. You’ll bring your model in for service once or twice a year, or roughly once every 5,000 miles. The BMW Maintenance Schedule has been designed to keep your vehicle at its best, no matter how many years you spend on the roads near Philadelphia.
Това е препоръчително от БМВ официален сайт....иначе няма как да правят пари тук
Другото което е, спрете да вярвате на тоя умрелия Карфакс в БГ за колите от САЩ, защото е силно манипулиран, например моя баварц никога не е виждал Карфакс щото не е ходил в официален представител на БМВ а тогава никой не го репортва на Карфакс
Дори тук не е вярно това , НЕ официални сервизи същи пишат в официалната история на БМВ
Няма лошо да живееш в заблуда , но защо публично така ….
Колега ти от колко години живееш в Америка че знаеш толкова много за сервизите тук ? Да разбирам ли че си ходил в "инди" шоп ... които са на всеки ъгъл..."independent garage" за колегите които не са запознати със локалните сервизи като теб и които никой закон в Америка ги задължава да репортват каквото и да е
Sent from my iPhone using Tapatalk
- ivanski_2
- младши ентусиаст
- Мнения: 659
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
S7 написа:ivanski_2 написа:Аха, казваш само официалните сервизи репортер в карфакс хахахаххаS7 написа:Leon написа:Не, в Америка най-големият интервал, който съм виждал е на 15к км, което е от огромно значение. За дизелите може и да е по-малък. Другото не го мисли, няма да останеш без части.
Whether you drive new or used, “When do I service my BMW?” is bound to be one of the biggest questions on your mind–and it should be. You’ll bring your model in for service once or twice a year, or roughly once every 5,000 miles. The BMW Maintenance Schedule has been designed to keep your vehicle at its best, no matter how many years you spend on the roads near Philadelphia.
Това е препоръчително от БМВ официален сайт....иначе няма как да правят пари тук
Другото което е, спрете да вярвате на тоя умрелия Карфакс в БГ за колите от САЩ, защото е силно манипулиран, например моя баварц никога не е виждал Карфакс щото не е ходил в официален представител на БМВ а тогава никой не го репортва на Карфакс
Дори тук не е вярно това , НЕ официални сервизи същи пишат в официалната история на БМВ
Няма лошо да живееш в заблуда , но защо публично така ….
Колега ти от колко години живееш в Америка че знаеш толкова много за сервизите тук ? Да разбирам ли че си ходил в "инди" шоп ... които са на всеки ъгъл..."independent garage" за колегите които не са запознати със локалните сервизи като теб и които никой закон в Америка ги задължава да репортват каквото и да е
Sent from my iPhone using Tapatalk
Как може да казваш “силно манипулиран “ на това че някой не е вписал нещо, ако си на 12 ок ама …… да ти пратя 10 Тина карфакса на челинджъри да видиш колко много НЕ официални сервизи вписват неща?
Да пиша на колегата Ацалов да ти прати тази седмица на колко коли е вкарал история в бмв ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours...
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Здравейте, може ли запознатите да си кажате мнението за Ф15 50i?
Приблизително колко излиза обслужването на двигателя и какво се сменя, понеже като тръгна леко след като слезнах, взе да пуши нещо, като сиво, явно харчи масло.
Конкретно тази обява ме интересува, ако някой я е гледал.
https://www.cars.bg/offer/66aabda998cdaf1eb101bca4
Приблизително колко излиза обслужването на двигателя и какво се сменя, понеже като тръгна леко след като слезнах, взе да пуши нещо, като сиво, явно харчи масло.
Конкретно тази обява ме интересува, ако някой я е гледал.
https://www.cars.bg/offer/66aabda998cdaf1eb101bca4
- Jorixa
- младши ентусиаст
- Мнения: 662
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: F48 xDrive 20d/E87 120d
- Мечтае да кара: 911
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
zvezdata написа:Здравейте, колеги.
Оглеждам няколко Х1-ци автоматик за евентуална покупка, но попаднах на мнение на един механик, че автоматичната скоростна кутия сдава багажа след 50-60к километра и бих искал да чуя вашето мнение по въпроса? Говорим за моделите след 2016-2017г.
Обсъждали сме го тва. Механичния джойстик (до 2018та година) има проблемни кутии да, но не всяка "сдава багажа на 50к". Модел 2019 нататък (с електронен джойстик) уж проблема е оправен и няма оплаквания. Ти от от тия проблемните под 60к километра няма да намериш така и така По принцип почти винаги ранните модели имат някакви болежки, аз за това препоръчвам да се взима винаги фейслифт.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани