БМВ Е53 Грешка P0011
Модератор: Технически модератори
1 мнение
• Страница 1 от 1
- Lyudmil_Rusinov
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 4.09.2012
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318 IS 143HP
- Мечтае да кара: M POWER
- Детайли за колата: BMW 318 IS 143HP
БМВ Е53 Грешка P0011
Здравейте от вече повече от 2 години съм собственик на БМВ Е53 3.0I M54B30 , по колата съм сменил почти всико от окачване до лоста за скорости
питането ми е следното колата има проблем с ускорението в ниските обороти, като се случва един път палиш колата върви много (прави ми впечатление че тогава оборотите ги държи към 700) върви перфектно и като угасиш и запалиш на другия ден пак е мъртвец в ниските обороти , проверени са соленойди на двоен ванос ,единия го смених с нов , другия беше ОК след почистване ,вътре пружинките на соленойдите (избутвачите са ОК) двата датчика на intake i exhaust също са сменени , двойния ванус преди 1 година го ревизираха с ремонтния комплект смениха пръстенчета лагери всичко по него, и тогава ми казаха че веригата е ОК, но като грешка го засичам P0011 което е тайминга на двойния ванус , питането ми е ако може да ме насочите към сервиз в който се правят само БМВ , не такива койта правят всичко или ауди, колата пали работи много добре но в ниските обороти я няма , грешката показва тайминга на двойни ванус което значи веригата и всичките консумативи по нея ,но в сервиза последния път ми казаха че била ОК, но тия там си правят ауди ..... ако имате някой познат които има сервиз или разбира моля ви да ме насочите
)) неми се влиза в случаен сервиз или в сервиза на бай-х** дето от всичко разбира че тоя път може и да го застрелям ..... Прави ми впечатление че оборотите са една идея по високи като няма мощност в ниските обороти към 800 + , клапана който регулира оборотите на празен ход също го проверих и го смених с нов , дроселовата клапа е ОК, само я почистих ,Мап сензора е в перфектно състояние, незнам или е веригата на двойния ванус или нещо друго дребно , защото по някой път като я запалиш и си е ОК нз дали има варянт един път да зацепва, в повечето пъти не ,незнам дайте някой съвет или ако може най-добре препоръка за сервиз , ако някой е имал същия проблем с М54Б30 ,да каже и колата е с ръчна скоростна кутия. Благодаря ви
)))

питането ми е следното колата има проблем с ускорението в ниските обороти, като се случва един път палиш колата върви много (прави ми впечатление че тогава оборотите ги държи към 700) върви перфектно и като угасиш и запалиш на другия ден пак е мъртвец в ниските обороти , проверени са соленойди на двоен ванос ,единия го смених с нов , другия беше ОК след почистване ,вътре пружинките на соленойдите (избутвачите са ОК) двата датчика на intake i exhaust също са сменени , двойния ванус преди 1 година го ревизираха с ремонтния комплект смениха пръстенчета лагери всичко по него, и тогава ми казаха че веригата е ОК, но като грешка го засичам P0011 което е тайминга на двойния ванус , питането ми е ако може да ме насочите към сервиз в който се правят само БМВ , не такива койта правят всичко или ауди, колата пали работи много добре но в ниските обороти я няма , грешката показва тайминга на двойни ванус което значи веригата и всичките консумативи по нея ,но в сервиза последния път ми казаха че била ОК, но тия там си правят ауди ..... ако имате някой познат които има сервиз или разбира моля ви да ме насочите


Чисто нови гуми дай ми само писта и в мене се събужда веднага авантюриста
BMW 318 IS 143HP
BMW 318 IS 143HP
1 мнение
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани