BMW X5 e53 3.0d 2004 - Не може да качи над 60С
Модератор: Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
- zenthel
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 205
- Регистриран на: 20.11.2010
- Местоположение: с. Гъзибарово
- Пол: Мъж
- Кара: 528i
- Мечтае да кара: Самолетоносач
BMW X5 e53 3.0d 2004 - Не може да качи над 60С
BMW X5 e53 3.0d 2004 218кс - колата не качва >60С.
От години я кара баща ми, винаги всичко изрядно профилактично обслужване.
От веднъж спря да качва температура нормално.
Проблемът:
Колата не качва повече от 60-тина С. На магистрала при скорост 140км/ч+ стрелката се изправя на 90С, но при скорост под 120-140 стои на 60С
Свалих Клапан за налягане egr контрол. Тествах налягане - държи вакум. Показва 15 Ohm съпротивление.
Печка обстойно обслужена, работи.
Сменен термостат OEM BMW. Изварих стария термостат за проверка - при 95С си отваря нормално. Не е било от него!
Парното си работи, грее адекватно.
Обезвъздушена кадърно.
Читава водна помпа.
Стрелката темп не лети наляво надясно.
Мембраната на EGR клапана си работи, проверих с ръчна вакум помпа, отваря си.
EGR: тръбата е студена, не е топла, както би трябвало да е.
Проверих вакум регулатора - 15 Ома е. Смених вакум маркучите.
Даваше грешка Недостатъчен поток през EGR, но вероятно заради махнати вихрови клапи.
Някой със свежа идея?
От години я кара баща ми, винаги всичко изрядно профилактично обслужване.
От веднъж спря да качва температура нормално.
Проблемът:
Колата не качва повече от 60-тина С. На магистрала при скорост 140км/ч+ стрелката се изправя на 90С, но при скорост под 120-140 стои на 60С
Свалих Клапан за налягане egr контрол. Тествах налягане - държи вакум. Показва 15 Ohm съпротивление.
Печка обстойно обслужена, работи.
Сменен термостат OEM BMW. Изварих стария термостат за проверка - при 95С си отваря нормално. Не е било от него!
Парното си работи, грее адекватно.
Обезвъздушена кадърно.
Читава водна помпа.
Стрелката темп не лети наляво надясно.
Мембраната на EGR клапана си работи, проверих с ръчна вакум помпа, отваря си.
EGR: тръбата е студена, не е топла, както би трябвало да е.
Проверих вакум регулатора - 15 Ома е. Смених вакум маркучите.
Даваше грешка Недостатъчен поток през EGR, но вероятно заради махнати вихрови клапи.
Някой със свежа идея?
- kikko
- младши ентусиаст
- Мнения: 463
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
Re: BMW X5 e53 3.0d 2004 - Не може да качи над 60С
Малкия термостат?
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани