Проблем с усилвателя на бмв х5 е53
Модератор: Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с усилвателя на бмв х5 е53
Здравейте, от няколко месеца съм собственик на бмв х5 е53 2005г. Когато закупих автомобила говорителя на шофьорската врата не работеше. Наскоро спря и от пасажерската страна, поради което реших да я закарам на човек, който се занимава с озвучаване, с мисълта че говорителите са за смяна. След проба обаче установихме, че говорителите си работят и се насочихме към усилвателя. Установихме, че същият е механично здрав и си работи, но след консултация разбрахме, че има някакъв чип, който е проблемен и изключва предните тонколони. Въпросът ми е сблъсквал ли се е някой с подобен проблем и как го е решил. Също разбрах, че има човек във Варна, който може да реши проблема, та ако някой има контакт моля да сподели. Благодаря предварително.
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Проблем с усилвателя на бмв х5 е53
Радиомодулът ти започва да се предава. Намира се до акумулатора. Подлежи на ремонт.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани