Проблем актуатор турбо X5 E70 3.0d 235

X серия (E84,F48,F39,F47,E83,F25,F26,E53,E70,F15,E71,F16)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 187
Регистриран на: 26.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: X5 E70,F10 530d

Проблем актуатор турбо X5 E70 3.0d 235

Мнение от BKirov » 10 Яну 2022, 9:50

Здравейте колеги , някой може ли да ми даде идея акъл какво да правя че съм в задънена улица.
Колата ми забиваше турбото и на диагностика излезе актуатора , свалихме го , но никиде не мога да намеря втора употреба моят номер.
Толкова ли няма хора с гръмнали турбота 235 кс ....
Звънях за рециклиране по 400 лв искат и не дават гаранция че не е от турбото...
Някой да даде някоя идея за сервиз или ако случайно му се намира втора употреба като моят...
Прилагам снимки
0-02-05-3a2fdc346b5d06663395b81f8e11da4bf8880190712b800b0bc03b6e2d0c3de7_6b3e8d16ef68b505.jpg
0-02-05-24d0dc6841abeb40994b3551d3e3f8b706b9d317df70e2d3d2b9a99131bb37c5_322c9f2f0817c0bd.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 1501
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Проблем актуатор турбо X5 E70 3.0d 235

Мнение от Jordana » 10 Яну 2022, 15:06

Отвори го може да е изгорял мотора което е най честия проблем с тия актуатори . Най обикновено моторче на 12 волта е .
Рециклирането за 400лв представлява смяната на тоя мотор който струва 40лв . На платката не знам какво ще и рециклират :dunno:
Здравейте , вашето мнение е важно за нас . С цел подобряване на обслужването разговора се записва . За връзка с оператор натиснете 1 За да станете голямата работа натиснете 2

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 187
Регистриран на: 26.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: X5 E70,F10 530d

Re: Проблем актуатор турбо X5 E70 3.0d 235

Мнение от BKirov » 10 Яну 2022, 17:50

Разбирам те ама май не е изгоряло моторчето понеже работи от време на време и забива ...

старши ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 1501
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Проблем актуатор турбо X5 E70 3.0d 235

Мнение от Jordana » 10 Яну 2022, 18:03

Вътре има платка с микроконтролер , на нея няма какво да се рециклира . Заменя се с нова , мотора се износва и има един червяк пластмасов дето върти уестгейта на турбото . Просто е добре да се отвори и погледне преди да се дават пари за "рециклиране" . Турбото на място може да се провери луфта и целоста на двете перки . Евентуално дали е подвижна блендата , друго няма какво да се направи на място по турбото . Но все пак от някой който има представа какво гледа .
Здравейте , вашето мнение е важно за нас . С цел подобряване на обслужването разговора се записва . За връзка с оператор натиснете 1 За да станете голямата работа натиснете 2

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 187
Регистриран на: 26.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: X5 E70,F10 530d

Re: Проблем актуатор турбо X5 E70 3.0d 235

Мнение от BKirov » 10 Яну 2022, 18:13

Така е 400 лв искат от една фирма , намерих човек от OLX който уж оправял такива 1во щял да го погледне и тогава ще говорим.
Мерси колега за идеите !

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2481
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж
Кара: Е39 2003г М54Б25 автомат

Re: Проблем актуатор турбо X5 E70 3.0d 235

Мнение от vladobate » 10 Яну 2022, 22:21

Прецаква се червячна предавка има ремонтни комплекти . Обаче после трябва калибрация софтуерно на стенд. И първа и втора ръка да вземеш пак калибрация. Ако променливата геометрия на турбината е зацапана или има задръстване с ограничения пак няма да стане като хората управлението като цяло.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3300
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D 218к.с. ръчка
Мечтае да кара: F...10
Детайли за колата: :)

Re: Проблем актуатор турбо X5 E70 3.0d 235

Мнение от spacepl » 11 Яну 2022, 9:27

Колега, при демонтаж и монтаж този актуатор трябва да се калибрира за да работи както трябва. Отклоненията които му влияят са по-малки от 1 милиметър. По същата причина е хубаво да се смени и пластмасовият червяк, защото се износва и започва да дава отклонение от зададеното и реалното. Моторчетата също се прецакват. Започват да имат голяма консумация и електрониката ги изключва в определени моменти. Това се получава, ако в някакъв момент си имал залепнала геометрия. Моята е предната турбина, на 218 коня която е и след пълен рециклаж и калибриране на стенд колата върви на умиране.
Изгледай клипчето, ще ти е полезно. Там където ми правиха турбината имат същият стенд.
https://youtu.be/bf5GrKqMngc?list=LL&t=12

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 187
Регистриран на: 26.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: X5 E70,F10 530d

Re: Проблем актуатор турбо X5 E70 3.0d 235

Мнение от BKirov » 16 Яну 2022, 9:19

Така ми рециклираха актуатора че го изгориха... Сега ще купувам оТ Е70 от една морга дано стане.
Наакрая цяло турбо с актуатор и така....- в този случай нали няма какво да се обърка ?

старши ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 1501
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Проблем актуатор турбо X5 E70 3.0d 235

Мнение от Jordana » 16 Яну 2022, 14:35

Този актуатор трябва да бъде вече наистина калибриран за твоята турбина . Ъгъла на отваряне трябва да бъде същия като на твоя стария дето е вече рециклиран . До началото на темата можеше да се сменят само мотора или червяка със зъбното колело без да се калибрира нищо . Сега вече ситуацията е малко по друга .
Здравейте , вашето мнение е важно за нас . С цел подобряване на обслужването разговора се записва . За връзка с оператор натиснете 1 За да станете голямата работа натиснете 2

Назад към X1/X2/Х3/Х4/X5/X6

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook