bmw x3 f25 мнения

X серия (E84,F48,F39,F47,E83,F25,F26,E53,E70,F15,E71,F16)

Модератор: Технически модератори

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: bmw x3 f25 мнения

Мнение от b00st » 06 Окт 2020, 10:10

N20 няма да останеш очарован от разхода определено и от въртящия момент. Това купе тежи 1.9т поне. Отделно всичките почти 28i на пазара са някви американки идващи от търговете, а да си купиш такова от автокъща и да си мислиш, че всичко и е точно на такава кола е илюзия.
Специално за BMW отидем ли на тежките автомобили, дизела винаги е бил по-добрата алтенратива, лично мое мнение :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 7.11.2009
Местоположение: CA
Пол: Мъж
Кара: F82 M4

Re: bmw x3 f25 мнения

Мнение от devent » 07 Окт 2020, 15:31

b00st написа:N20 няма да останеш очарован от разхода определено и от въртящия момент. Това купе тежи 1.9т поне. Отделно всичките почти 28i на пазара са някви американки идващи от търговете, а да си купиш такова от автокъща и да си мислиш, че всичко и е точно на такава кола е илюзия.
Специално за BMW отидем ли на тежките автомобили, дизела винаги е бил по-добрата алтенратива, лично мое мнение :)



Супер, благодаря ти за мнението :) В случая не съм карал нито N20, нито X3, още повече пък двете заедно :D
При дизелите, предполагам, говорим само за 3.0D? 2-ката най-вероятно ще трака и ще харчи колкото 3-ката, но ще е спъната? Като цяло не ми се кара много 3 литров дизел на къси разстояния и по задръстванията в София, заради всичките минуси от това, ама ако няма друго решение..

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: bmw x3 f25 мнения

Мнение от b00st » 07 Окт 2020, 21:11

devent написа:
b00st написа:N20 няма да останеш очарован от разхода определено и от въртящия момент. Това купе тежи 1.9т поне. Отделно всичките почти 28i на пазара са някви американки идващи от търговете, а да си купиш такова от автокъща и да си мислиш, че всичко и е точно на такава кола е илюзия.
Специално за BMW отидем ли на тежките автомобили, дизела винаги е бил по-добрата алтенратива, лично мое мнение :)



Супер, благодаря ти за мнението :) В случая не съм карал нито N20, нито X3, още повече пък двете заедно :D
При дизелите, предполагам, говорим само за 3.0D? 2-ката най-вероятно ще трака и ще харчи колкото 3-ката, но ще е спъната? Като цяло не ми се кара много 3 литров дизел на къси разстояния и по задръстванията в София, заради всичките минуси от това, ама ако няма друго решение..

И 2.0d и 3.0d стават за адекватно каране. Вътре не се чува да трака нищо, а и по-модернтие дизели не тракат толкова. Разликата в разхода е минимална, 3.0d обаче от място тръгва с 4-те гуми и кефа е страшен :driving:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 68
Регистриран на: 6.09.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW Х3(F25) 3.5d, BMW Х3(Е83) 3.0d

Re: bmw x3 f25 мнения

Мнение от sorcerer357s » 08 Окт 2020, 10:57

Адаптивното окачване ти е 1К на бройка по-скъпо от другото. Говорим само за цена на оригинален амортисьор. Колко ще държат на нашите пътища е божа работа. Някакви поляци ги рециклирали, но не е ясно колко са читави след това.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 15.07.2018
Пол: Мъж
Кара: X3 F25 30d, X1 F48 25d

Re: bmw x3 f25 мнения

Мнение от Alex_P » 09 Окт 2020, 7:42

devent написа:Да повдигна малко темата:

Обимислям да сменя текущата ми евридейка за Ф25 преди фейслифта, като въпросите ми са:

- N20 има ли достатъчно сила да дърпа купето, когато е натоварен с хора, и приятен ли е за каране или да се търся дизелче? Принципно много ме дразни да ми трака дизел и съм се насочил към бензин, а съответно не искам 6 цилиндровия атмосферен, нито пък искам още една 35-ца да си отглеждам, така че остава N20.
- Адаптивното окачване(или както се води) скъпо ли е за поддръжка? Принципно не го искам като екстра, тъй като през повечето време ще го карам на комфорт, но все пак ако ми се падне кола с такова - лесно ли се троши?
- Раздатката :mhihi: 100% съм сигурен, че ви е писнало да ви питат за раздатката на тази кола, ама все пак - как да разбера тръгнала ли е да си ходи по време на оглед и като цяло надеждна ли е?

Разбира се, след покупка ще влезне за обслуждане на автомат, масло на раздатката и там каквото друго има за оправяне. Има ли нещо друго специфично, което е хубаво да му се обърне внимание при едно първоначално обслужване?

Та така, първото Х-че ще ми е, така че всякакви съвети са добре дошли :)


Здравей,

Аз също съм с 2 ръце за дизела заради по-големия въртящ момент. Разбира се за препоръчване е да вземеш 3.0d. Както колегата по-горе спомена кефът е много голям. Пасва идеално на колата. С 2-ката дизел пак си върви прилично, но 3-ката е много по-балансирана и с много по-малко вибрации. Също така има доста по-голям шанс да намериш кола с повече екстри с по-големия мотор. Относно адаптивното окачване, нямам преки наблюдения, но знам, че се намират доста рядко. М-пакетът отваря много колата и това което на мен най-много ми харесва освен по-спортната и агресивна визия е, че при него липсват всякакви черни пластмасови елементи по екстериора като вежди на калниците например, които лично мен ме дразнят доста. Седи доста по-изчистено. Разбира се по-важното е да се намери читав автомобил преди всичко и това не би трябвало да е основен приоритет при избора на кола.

Относно първоначалното обслужване, ако ще е дизел най-важното ако е на около 200к при 2.0d или 250к при 3.0d да проследиш дали веригата е сменяна и ако не е да си предвидиш смяна. Иначе се обслужват обичайните неща, включващи масло на раздатка, диференциали и автомат. Раздатката принципно не се чупи толкова лесно, стига да не са издевателствали с колата. Трябва да се ослушваш за виене и вибрации. Ако ти е интересно мога да ти пратя екселски файл на ЛС с нещата, които аз обслужих първоначално и цената им. Успех с избора! :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 634
Регистриран на: 4.10.2018
Кара: F48 xDrive 20d/E87 120d
Мечтае да кара: 911

Re: bmw x3 f25 мнения

Мнение от Jorixa » 10 Окт 2020, 10:35

Аз не съм фен на адаптивното окачване, не защото е лошо, а защото е бая скъпо за ремонт, а пък нашите гадни пътища не жалят много окачването. Нормалното пружинно окачване е доста здраво и надеждно (И евтино за ремонт), но пък за някои хора е една идея по-твърдо. Иначе и от мен глас за дизела.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 400
Регистриран на: 7.11.2009
Местоположение: CA
Пол: Мъж
Кара: F82 M4

Re: bmw x3 f25 мнения

Мнение от devent » 10 Окт 2020, 19:46

Alex_P написа:Здравей,

Аз също съм с 2 ръце за дизела заради по-големия въртящ момент. Разбира се за препоръчване е да вземеш 3.0d. Както колегата по-горе спомена кефът е много голям. Пасва идеално на колата. С 2-ката дизел пак си върви прилично, но 3-ката е много по-балансирана и с много по-малко вибрации. Също така има доста по-голям шанс да намериш кола с повече екстри с по-големия мотор. Относно адаптивното окачване, нямам преки наблюдения, но знам, че се намират доста рядко. М-пакетът отваря много колата и това което на мен най-много ми харесва освен по-спортната и агресивна визия е, че при него липсват всякакви черни пластмасови елементи по екстериора като вежди на калниците например, които лично мен ме дразнят доста. Седи доста по-изчистено. Разбира се по-важното е да се намери читав автомобил преди всичко и това не би трябвало да е основен приоритет при избора на кола.

Относно първоначалното обслужване, ако ще е дизел най-важното ако е на около 200к при 2.0d или 250к при 3.0d да проследиш дали веригата е сменяна и ако не е да си предвидиш смяна. Иначе се обслужват обичайните неща, включващи масло на раздатка, диференциали и автомат. Раздатката принципно не се чупи толкова лесно, стига да не са издевателствали с колата. Трябва да се ослушваш за виене и вибрации. Ако ти е интересно мога да ти пратя екселски файл на ЛС с нещата, които аз обслужих първоначално и цената им. Успех с избора! :)


Благодаря за изчерпателното мнение, както и на другите, които ми дадоха съвети :bchug:

Видях всъщност, че по-нагоре сте обсъждали окачването, и по-скоро 3-те бутона:
Изображение

таа, това доколкото разбрах се нарича dynamic damping control, което изглежда е различно от адаптивно окачване, тааа въпросът е, ако колата я има тази опция, амортисьорите от тегавите ли са, или не толкова, понеже не разбрах от дискусията по-рано в темата в крайна сметка кое е :D

Относно дизела - да, като цяло не съм му голям фен и предпочитам безнин, но явно ще трябва да е дизел, заради по-големия въртящ момент и желанието ми все пак камиончето да се мести. По-вероятно да е 3.0д, в краен случай и 2.0д. Като цяло доста ми помогнахте, но ще питам пак, когато излезне нещо ново за питане :)

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: bmw x3 f25 мнения

Мнение от b00st » 12 Окт 2020, 9:33

Някой ако си търси X3-ка с EDC в Дару в момента се продава едно, но е 20d, иначе много приятно изглежда.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2499
Регистриран на: 23.06.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: сребърна звезда

Re: bmw x3 f25 мнения

Мнение от kiko » 27 Ное 2020, 23:50

В крайна сметка колко горе долу излиза първоначалното обслужване на джипката?Вериги,масла двигател,скорости,раздатка и филтри?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 15.07.2018
Пол: Мъж
Кара: X3 F25 30d, X1 F48 25d

Re: bmw x3 f25 мнения

Мнение от Alex_P » 28 Ное 2020, 8:26

kiko написа:В крайна сметка колко горе долу излиза първоначалното обслужване на джипката?Вериги,масла двигател,скорости,раздатка и филтри?


Между 4 и 5к в зависимост от сервиза ако се сменя и масло на скорости, масло на раздатка и диференциали и масло двигател.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 68
Регистриран на: 6.09.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW Х3(F25) 3.5d, BMW Х3(Е83) 3.0d

Re: bmw x3 f25 мнения

Мнение от sorcerer357s » 01 Дек 2020, 11:43

Между 4 и 5к в зависимост от сервиза ако се сменя и масло на скорости, масло на раздатка и диференциали и масло двигател

:yes:
5350 ми излезе на мен всичко изброено + капак клапани (800-900 лева някъде), че беше леко пукнат и лепен неуспешно разбира се.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 77
Регистриран на: 1.12.2011
Пол: Мъж
Кара: X3 F25 35i LCI M sport

Re: bmw x3 f25 мнения

Мнение от dobry46 » 05 Дек 2021, 19:12

Може ли някой да даде адекватно мнение за плюсовете и минусите
при 3.0 дизел 258 кс и 313кс F25 LCI

При по-мощното е ясно втората турбина която е допълнителен агрегат (скъп)
Има ли проблем за лагерите при 313 кс спрямо 258 кс
От всички прочетено дават ,че 258 е по здрав , но 313 кс толкова ли е по-трошлив?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 190
Регистриран на: 26.04.2013
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж

Re: bmw x3 f25 мнения

Мнение от STEVAL » 05 Дек 2021, 23:12

Мога да кажа за 313 кс. Ремонт на малката турбина - 650 лв. За сметка на това голямата се предава по рядко. При смяна на веригите, задължителна смяна на основни и биелни лагери.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 16.06.2011
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
Мечтае да кара: 911 Turbo S
Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d

Re: bmw x3 f25 мнения

Мнение от astrapower » 09 Дек 2021, 9:08

Малко off, предполагам че при следващите модели, профилактично ще се сменят и цилиндрово-бутална група и глава с валове...за всеки случай дето се казва за да изкара още едни 200к км. За сега при малко по-новите B47/B57 мотори май положението с надеждността е една идея по-добре, но ще разберем като вземат да се появяват масово на пазара втора ръка.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 190
Регистриран на: 26.04.2013
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж

Re: bmw x3 f25 мнения

Мнение от STEVAL » 12 Дек 2021, 20:43

Някой колега с 3.0D може ли да сподели на 8-ма скорост с 2000 оборота каква скорост поддържа. При мен 3,5д при 2000 оборота е със 140 км/ч

ПредишнаСледваща

Назад към X1/X2/Х3/Х4/X5/X6

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook