Бързи въпроси и отговори
Модератор: Технически модератори
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12338
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Бързи въпроси и отговори
Да загрее означава да дигне ПОНЕ 86С (и да не пада под 80С в работен режим).... а с тия 70С в момента, колата със сигурност НЯМА да регенерира DPF-а (ако го има)...
Отделно... автоматиците нямат нужда да правят 90С на маслото, че да работят по-добре... тяхната температура трябва да е по-ниска, но тия 70С, до които достига мотора, вероятно са и температурата, до която най-вероятно достига и кутията... а 70С на кутията са ѝ доста добре...
Проблема ти може да се окаже или от износен пакет, или проблеми по "мозъка" и налягането на маслото.... понякога се оправя със смяна на маслото и ресет на адаптациите (при смяна на маслото си е направо задължително), понякога - не...
Отделно... автоматиците нямат нужда да правят 90С на маслото, че да работят по-добре... тяхната температура трябва да е по-ниска, но тия 70С, до които достига мотора, вероятно са и температурата, до която най-вероятно достига и кутията... а 70С на кутията са ѝ доста добре...
Проблема ти може да се окаже или от износен пакет, или проблеми по "мозъка" и налягането на маслото.... понякога се оправя със смяна на маслото и ресет на адаптациите (при смяна на маслото си е направо задължително), понякога - не...
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги, зад тази "решетка" на конзолата за огледалото за обратно виждане има ли нещо? Предполагам не, но за всеки случай да попитам, тъй като скоро ще минавам на преглед и да знам дали новия стикер няма да пречи на нещо...
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- NiksGS
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 106
- Регистриран на: 8.07.2021
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е83 05, К25 06
Re: Бързи въпроси и отговори
Според мен, ако нямаше нищо, нямаше да има решетка, а щеше да е плътна пластмаса като на останалата част от конзолата.
Ultimate Riding Machine
- NiksGS
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 106
- Регистриран на: 8.07.2021
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е83 05, К25 06
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте, когато отключвам колата, едното от двете странични огледала, отива в крайна горна позиция. Понякога се случва, понякога не. Помислих си, че се дължи на това, че с жена ми имаме два ключа и при отключване с втория ключ се случва. Оказа се, че го прави и при няколко последователни отключвания с един и същи ключ. Не е толкова дразнещо, но ако мога да го отстраня, ще се радвам.
Ultimate Riding Machine
- b2
- старши ентусиаст
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
Re: Бързи въпроси и отговори
Аз имам отговор, но реших че си струва да споделя опит.
Ако се чудите дали има смисъл да се сменят тампони на мотор и скорости/раздатка и колата е на над 100к км и 5г - отговора е по-скоро да.
Макар да нямаше прекалено силно изразени симптоми - притрисане при палене и гасене, понякога издумкване при смяна P/D/R - ги смених - 2 на двигателя и 1 на скоростите. F15 на 110 000км. Майстора каза, че са били видимо “смачкани” старите.
Ефекта е доста приятен - колата се усеща доста по-спокойна и по-близка до “нова”
Ако се чудите дали има смисъл да се сменят тампони на мотор и скорости/раздатка и колата е на над 100к км и 5г - отговора е по-скоро да.
Макар да нямаше прекалено силно изразени симптоми - притрисане при палене и гасене, понякога издумкване при смяна P/D/R - ги смених - 2 на двигателя и 1 на скоростите. F15 на 110 000км. Майстора каза, че са били видимо “смачкани” старите.
Ефекта е доста приятен - колата се усеща доста по-спокойна и по-близка до “нова”
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
- msi200
- ентусиаст
- Мнения: 997
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М2+X5
Re: Бързи въпроси и отговори
b2 написа:Аз имам отговор, но реших че си струва да споделя опит.
Ако се чудите дали има смисъл да се сменят тампони на мотор и скорости/раздатка и колата е на над 100к км и 5г - отговора е по-скоро да.
Макар да нямаше прекалено силно изразени симптоми - притрисане при палене и гасене, понякога издумкване при смяна P/D/R - ги смених - 2 на двигателя и 1 на скоростите. F15 на 110 000км. Майстора каза, че са били видимо “смачкани” старите.
Ефекта е доста приятен - колата се усеща доста по-спокойна и по-близка до “нова”
И на Е70 дизел са нещо като консуматив, до момента(за 350 хиляди км), съм сменял 2 пъти на мотора и 1 път на скоростите. След смяната наистина се усеща голяма разлика.
I love the sound of V8 in the morning...
- Jorixa
- младши ентусиаст
- Мнения: 637
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: F48 xDrive 20d/E87 120d
- Мечтае да кара: 911
Re: Бързи въпроси и отговори
goppe написа:Колеги, зад тази "решетка" на конзолата за огледалото за обратно виждане има ли нещо? Предполагам не, но за всеки случай да попитам, тъй като скоро ще минавам на преглед и да знам дали новия стикер няма да пречи на нещо...
KAFAS камерата попринцип е там.
Re: Бързи въпроси и отговори
msi200 написа:b2 написа:Аз имам отговор, но реших че си струва да споделя опит.
Ако се чудите дали има смисъл да се сменят тампони на мотор и скорости/раздатка и колата е на над 100к км и 5г - отговора е по-скоро да.
Макар да нямаше прекалено силно изразени симптоми - притрисане при палене и гасене, понякога издумкване при смяна P/D/R - ги смених - 2 на двигателя и 1 на скоростите. F15 на 110 000км. Майстора каза, че са били видимо “смачкани” старите.
Ефекта е доста приятен - колата се усеща доста по-спокойна и по-близка до “нова”
И на Е70 дизел са нещо като консуматив, до момента(за 350 хиляди км), съм сменял 2 пъти на мотора и 1 път на скоростите. След смяната наистина се усеща голяма разлика.
Мога ли да очаквам по-безшумна работа на двигателя? Моята печка ми се струва, че трака прекалено силно, което може да е от 100 неща, но не се бях замислял дали смяна на тампони на двигателя би помогнала?
- msi200
- ентусиаст
- Мнения: 997
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М2+X5
Re: Бързи въпроси и отговори
Не точно, по-скоро вибрациите намаляват значително.
I love the sound of V8 in the morning...
- Spit-Fire
- Scrapyard user
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E70 / Yamaha MT-07
- Детайли за колата: прасе + прасе
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги, взех колата от ремонт. Карах я не повече от 1-2 км. от сервиза до нас с 1 спиране само на светофар. Преди това също беше карана от майстора. Пред нас температурата на мотора беше 75 градуса и като я оставих да работи вместо да се вдига падна до 72-3. Термостата големия е сменен. Това нормално ли е или?
Също така е занулил адаптациите на скоростите (помолих го да провери нивото на маслото - долял 1 литър и ги е занулил). На пръв поглед колата сменя ОК, даже малко по-хубаво от преди (за краткото каране до нас). Да се притеснявам ли от зануляването, че четох бая страшни неща.
Също така е занулил адаптациите на скоростите (помолих го да провери нивото на маслото - долял 1 литър и ги е занулил). На пръв поглед колата сменя ОК, даже малко по-хубаво от преди (за краткото каране до нас). Да се притеснявам ли от зануляването, че четох бая страшни неща.
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12338
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Бързи въпроси и отговори
Добра идея е било да я покараш малко повече.... така.... я е добре, я не е...
За адаптациите на АСК - принципно е добре да се нулират, АКО маслото е смемено... иначе.... понякога стават бели... сега ще е добре да я караш по-умерено, без да издевателстваш. Най-добре е да се направи "адаптиране", ама процедурата е.... няма да ти се вярва Мога да потърся PDF-а с обяснението, ако ти се занимава... но е ЯКО играчка (каране при определени условия - скорост, предавки и т.н)...
За адаптациите на АСК - принципно е добре да се нулират, АКО маслото е смемено... иначе.... понякога стават бели... сега ще е добре да я караш по-умерено, без да издевателстваш. Най-добре е да се направи "адаптиране", ама процедурата е.... няма да ти се вярва Мога да потърся PDF-а с обяснението, ако ти се занимава... но е ЯКО играчка (каране при определени условия - скорост, предавки и т.н)...
- Spit-Fire
- Scrapyard user
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E70 / Yamaha MT-07
- Детайли за колата: прасе + прасе
Re: Бързи въпроси и отговори
Такааа, имам 2 нови питания.
Пробвах да "адаптирам" скоростите и къде успешно, къде не - доста мазно сменят. НО, на високите скорости (5, 6) ако подам рязко газ и съм на ръчен режим оборотомера "скача" със 100-200 оборота за секунда. Говорим за много рязко подаване на газ тип ритник. Не долавям някаква съществена разлика в работата на мотора в тези моменти. Идеи?
Другото което повече ме притенява - има един тънък маркуч за антифриз в дясната част на коша, минава точно под дебел маркуч за антифриз. Та този малкия заедно с още един, който влиза към радиатора на парното "пулсират" на определен интервал - 2-3 секунди. Някаква представа да имате какво се случва и трябва ли да се поправя нещо/какво?
Пробвах да "адаптирам" скоростите и къде успешно, къде не - доста мазно сменят. НО, на високите скорости (5, 6) ако подам рязко газ и съм на ръчен режим оборотомера "скача" със 100-200 оборота за секунда. Говорим за много рязко подаване на газ тип ритник. Не долавям някаква съществена разлика в работата на мотора в тези моменти. Идеи?
Другото което повече ме притенява - има един тънък маркуч за антифриз в дясната част на коша, минава точно под дебел маркуч за антифриз. Та този малкия заедно с още един, който влиза към радиатора на парното "пулсират" на определен интервал - 2-3 секунди. Някаква представа да имате какво се случва и трябва ли да се поправя нещо/какво?
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12338
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Бързи въпроси и отговори
Spit-Fire написа:Такааа, имам 2 нови питания.
Пробвах да "адаптирам" скоростите и къде успешно, къде не - доста мазно сменят. НО, на високите скорости (5, 6) ако подам рязко газ и съм на ръчен режим оборотомера "скача" със 100-200 оборота за секунда. Говорим за много рязко подаване на газ тип ритник. Не долавям някаква съществена разлика в работата на мотора в тези моменти. Идеи?
Другото не знам, но това на мен ми "намирисва" на хидротрансформатор...
- Spit-Fire
- Scrapyard user
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E70 / Yamaha MT-07
- Детайли за колата: прасе + прасе
Re: Бързи въпроси и отговори
Mollov написа:Spit-Fire написа:Такааа, имам 2 нови питания.
Пробвах да "адаптирам" скоростите и къде успешно, къде не - доста мазно сменят. НО, на високите скорости (5, 6) ако подам рязко газ и съм на ръчен режим оборотомера "скача" със 100-200 оборота за секунда. Говорим за много рязко подаване на газ тип ритник. Не долавям някаква съществена разлика в работата на мотора в тези моменти. Идеи?
Другото не знам, но това на мен ми "намирисва" на хидротрансформатор...
И аз за това се притесних, но когато се движа просто няма никакви проблеми нито с обороти нито със скорости. Единственото, което забелязвам е че при студена кола като сменя скоростите 1-2-3 преди всяка смяна съвсем леко сякъш приплъзва (вдигат се оборотите със 100-200 преди смяната). Като позагрее леко спира да го прави.
А това, което описах по горе го прави при следните условия - движа се да кажем на 6-та със 100. Педала на газта е пуснат нацяло. Изведнъж го смачквам до толкова до колкото да не се активира кик-дауна и при самото мачкане оборотите подскачат съвсем съвсем леко за по-малко от секунда и колата започва да си ускорява.
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
- Spit-Fire
- Scrapyard user
- Мнения: 1594
- Регистриран на: 8.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E70 / Yamaha MT-07
- Детайли за колата: прасе + прасе
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги, нов въпрос. Колата отзад отдясно май е по-ниска с 1 см. спрямо ляво. Също така вчера спрях на едно по-криво място и компресора се включи за 5-10 секунди май. Дали има някакъв проблем или? За пръв път карам кола с възглавници.
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
Sent from my SM-G998B using Tapatalk
The person who risks nothing, does nothing, has nothing, is nothing, and becomes nothing. He may avoid suffering and sorrow, but he simply cannot learn, feel, change, grow or love. Chained by his certitude, he is a slave; he has forfeited his freedom. Only the person who risks is truly free.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани