DPF грешка 4667
Модератор: Технически модератори
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- astrapower
- младши ентусиаст
- Мнения: 758
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: DPF грешка 4667
ILIANan1 написа:Ако беше преди 2-3 години да съм го махнал,но с тези нови изисквания за ГТП се опитвам да го вкарам в пътя. При теб като го сваля имаше ли някви признаци,че му е приключил живота,например стопяване или си беше като нов ? При мен като му напомпа газта след няколко секунди започва регенерация,иначе ако е галя регенерацийте са по на рядко,явно взима инфо от сензора за налягане.
Почистване и смяна на сензора за налягане на дпф-а. Ако отново има проблеми....
- ILIANan1
- Потребител
- Мнения: 19
- Регистриран на: 25.06.2011
- Местоположение: Пловдив, Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: Х5
- Мечтае да кара: Самолет
- Детайли за колата: 3.0 д
Re: DPF грешка 4667
Незнам какво си търси колата, но при светната резерва на горивото отново пуска регенерация,което е против всякакви изисквания в диса,колата е гледам с autel ap 200 на живи данни,виждам кога е активна регенерация. За сега смених сензора,но невиждам голяма разлика от преди,ще покарам още малко и ще го свалям за пране !
- Kalata77
- Потребител
- Мнения: 11
- Регистриран на: 3.03.2020
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X3 2.0D 184 к.с.
Re: DPF грешка 4667
здравейте колеги! Извинявам се тъй като най-вероятно не трябва да пиша точно тук но моля за помощ.БМВ Х3 F25 след закачане с програма ми показва грешка CD9540.Забелязах,че когато я понатисна малко започва едно придърпване което ме накара да я закачим с програма но програмата казва-непознат код за грешка.Моля ако някой е попадъл на такъв код за грешка да пише.Автомобила е 2.0 Д и е чипосан.
Алкохола засилва желанието , но разваля изпълнението!
- streetracer1
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 145
- Регистриран на: 10.04.2020
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: M4 Competition
- Детайли за колата: X3 E83 3.0D xDrive
Re: DPF грешка 4667
Колеги, аз имам един може би глупав въпрос - как разбирате, че е активна регенерация? Без закачен софтуер имам предвид. На VAG и някои други коли се вижда по разхода на място на борда, променя се и работата на мотора, но тук никога нищо не съм забелязвал.
Поздрави,
Х. Христов
Х. Христов
- astrapower
- младши ентусиаст
- Мнения: 758
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: DPF грешка 4667
Просто не се забелязва без закачена диагностика, доста трудно иначе казано. Като цяло започва да превключва скоростите на малко по-високи обороти.
Re: DPF грешка 4667
Интересно ми стана каква връзка имат подгревните свещи и релето при градските регенерации?
Забелязах, че доста често регенерира в града, започва да сменя от 2-3, 3-4 на 2200-2500 оборота, след малко спира и започва пак да си сменя нормално. Отидох на диагностика и излизат грешки за 6-те подгревни свещи т.е със сигурност релето е за смяна и момчето ми спомена, че това е причината толкова често да регенерира градско.
Забелязах, че доста често регенерира в града, започва да сменя от 2-3, 3-4 на 2200-2500 оборота, след малко спира и започва пак да си сменя нормално. Отидох на диагностика и излизат грешки за 6-те подгревни свещи т.е със сигурност релето е за смяна и момчето ми спомена, че това е причината толкова често да регенерира градско.
- astrapower
- младши ентусиаст
- Мнения: 758
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: DPF грешка 4667
Ремонтирай си релето и свещите, за градската регенерация имат влияние.
Re: DPF грешка 4667
luftwaffe написа:... и момчето ми спомена, че това е причината толкова често да регенерира градско.
Няма такова нещо да регенерира по-често заради неработещи свещи - по-скоро може да е обратното - да не влиза в регенерация, заради неработещи свещи. Ако мислиш, че ти регенерира често колата, обърни й внимание, за да не стане по-голям проблема. Как ти е нивото на маслото, черни ли са ауспусите? Ако са ок, можеш да пробваш с добавка, която понижава температурата на изгаряне на саждите, за да улесниш изхвърлянето им. По този начин с една периодична употреба ще запазиш живота на филтъра.
- streetracer1
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 145
- Регистриран на: 10.04.2020
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: M4 Competition
- Детайли за колата: X3 E83 3.0D xDrive
Re: DPF грешка 4667
С риск да греша, но на мен от особено доверен майстор ми е известно, че БМВ регенерира при наличине на тези три показателя:
Здрави свещи
Здраво реле
Над половин резервоар гориво
Здрави свещи
Здраво реле
Над половин резервоар гориво
Поздрави,
Х. Христов
Х. Христов
- astrapower
- младши ентусиаст
- Мнения: 758
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: DPF грешка 4667
Мога да потвърдя, че при 2 изгорели свещи си пускаше регенерация без никакви проблеми. Тези изисквания бяха за "по-старите" ECU-та.
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12338
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: DPF грешка 4667
goppe написа: можеш да пробваш с добавка, която понижава температурата на изгаряне на саждите, за да улесниш изхвърлянето им.
Ето това е нещо много важно, ако човек има желание DPF-а да доживее повечко... това много помага за случването на т.нар. "пасивна регенерация".
Re: DPF грешка 4667
Каква добавка ще препоръчате?
Маслото си ми седи на максимум /на щеката/, а на борда пише че е ОК, другата седмица ще го сменям, както и релето и евентуално неработещите свещи.
Ауспусите са много чисти, няма грам чернилка, мога да ям от тях.
Ако я карам извън града повече няма никакъв дерт, но 2-3 дена ако я карам само градско веднага щом загрее пуска перката и започва да сменя на по-високи обороти предавките т.е явно много бързо се запушва.
Грешката, която излизаше за DPF беше 0452А.
Маслото си ми седи на максимум /на щеката/, а на борда пише че е ОК, другата седмица ще го сменям, както и релето и евентуално неработещите свещи.
Ауспусите са много чисти, няма грам чернилка, мога да ям от тях.
Ако я карам извън града повече няма никакъв дерт, но 2-3 дена ако я карам само градско веднага щом загрее пуска перката и започва да сменя на по-високи обороти предавките т.е явно много бързо се запушва.
Грешката, която излизаше за DPF беше 0452А.
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12338
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: DPF грешка 4667
На Pro-Tec има една хубава - DPF Super Clean.... тя е от тип "понижаване на температурата на горене на саждите"... Сипва се в горивото и караш... гледай да я сипеш преди да налееш нафта-та, и гледай нафтата да е една идея под "написаното на етикета на добавката". Понеже не помня дали пишеше за 60л, ако е толкова, гледай да имаш малко под 60л, освен самата добавка - 55л+... И докато да светне резерва, не наливай нова нафта...
Re: DPF грешка 4667
Ето тази ми препоръча човека, който ми чисти филтъра:
https://portal.erc-additiv.com/en/catclean.html
Мнение не мога да дам, защото сипах само веднъж след почистването на филтъра и след като видях, че продължава да регенерира през 100км и ми пълни картера с нафта, леко го отделечих от колата
https://portal.erc-additiv.com/en/catclean.html
Мнение не мога да дам, защото сипах само веднъж след почистването на филтъра и след като видях, че продължава да регенерира през 100км и ми пълни картера с нафта, леко го отделечих от колата
Re: DPF грешка 4667
Смених релето, подгревните свещи и двата термостата. Ще взема да сложа и една добавка, пък да видим...
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани