Имам проблем с рейка за BMW X3 F25

X серия (E84,F48,F49,F47,E83,F25,F26,E53,E70,F15,E71,F16)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 10.06.2021
Пол: Мъж

Имам проблем с рейка за BMW X3 F25

Мнение от Tesia » 10 Юни 2021, 20:13

Имам проблем с рейката на BMW X3 F25,някой рециклирал ли е и къде?

Потребител
Аватар
Мнения: 49
Регистриран на: 6.09.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW Х3(F25) 3.5d, BMW Х3(Е83) 3.0d

Re: Имам проблем с рейка за BMW X3 F25

Мнение от sorcerer357s » 15 Юни 2021, 10:30

Тропа ли колега? Ако проблема е само тропане има оригинален репеар кит на BMW. Part. No - 32106891974. Сменя се без демонтаж на рейката. Правят се и настройки на натягането след това - в ТИС-а е описано. По клипчетата в нета разни ентусиасти си го сменят и сами като просто затягат до същото положение капачето. Не знам доколко е правилно обаче това. То и аз май съм един такъв ентусиаст ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 10.06.2021
Пол: Мъж

Re: Имам проблем с рейка за BMW X3 F25

Мнение от Tesia » 16 Юни 2021, 9:35

На място при загасена кола като въртя волана чука.Като запаля колата спира.При маневра с малка скорост волана се стяга после се оправя

Потребител
Аватар
Мнения: 49
Регистриран на: 6.09.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW Х3(F25) 3.5d, BMW Х3(Е83) 3.0d

Re: Имам проблем с рейка за BMW X3 F25

Мнение от sorcerer357s » 16 Юни 2021, 13:01

Само чукане без луфт. Не се е затягал волана при мен. И вибрация по пода на малки неравности с ниска скорост (павета примерно). Вибрациите са от страната на шофьора. При проверка на ходовата се оказа, че всичко друго е здраво и стигнахме до рейката. За съжаление като отворихме се видя че някой вече е слагал ремонтния комплект незнайно кога (аз я имам от 2 години и като я взех нямаше грижи). Сменихме го с нов и нещата се оправиха до голяма степен, но накрая ще се наложат радикални действия.
Имаш 4 варианта -
1. Ремонтния комплект - https://www.youtube.com/watch?v=a-ldEEQiSGE - 45 и стотинки, грес 10 и стотинки, и там колкото ти вземе майстора. Или ще се оправи или не - губиш едни 100лв. ако не стане.
2. Рециклиране при някой байчо, извинявам се "Фирма" - за 4-500лв. плюс свалане-качване, без кодиране защото си е твоята.;
3, Фабрично рециклирана в Полша с 2 години гаранция - 2000 лв. (дават ти рециклирана а ти им даваш твоята) + сваляне-качване и кодиране.
4. Нова рейка 5000+ лв. заедно с монтажа и кодирането и 2 години гаранция от БМВ.
Аз лично ще пробвам третия вариант като почне пак да похлопва.

Назад към X1/X2/Х3/Х4/X5/X6

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook