Проблем с оборотите на място Е83 3.0д 218к автомат
Модератор: Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с оборотите на място Е83 3.0д 218к автомат
Здравейте колеги!! Ще съм ви благодарен ако споделите мнение за моя проблем а той е - : мотора е 3.0д 218 автомат и докато загрее има едно изтърсване на мотора когато стоя на директна на светофар. След загравяне на мотора изчезва или вече става съвсем леко доловимо, само един път с изтърсване на мотора изпуши доста бяло, синьо но след изрязване изчезна и до сега повече нее пушела. Проблемите мисля, че идват от преди няколко седмици понеже имах задръстен ДПФ и ми светеше лампата ДДЕ за филтъра, изцдпих я около 200 за няколко минути и след това започна мисля да претресва поне до преди това щях да го забележа
- astrapower
- младши ентусиаст
- Мнения: 782
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: Проблем с оборотите на място Е83 3.0д 218к автомат
При задръстен филтър, "изцеждаш" до 200 за няколко минути...май не е най-правилното нещо. Прочети я с нещо колега, тя ще си каже какво я боли. Допускаш ли, че филтъра отново е здръстен, направила ли е успешна регенерация? Диагностика се иска според мен.
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6231
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем с оборотите на място Е83 3.0д 218к автомат
aktros написа:Здравейте колеги!! Ще съм ви благодарен ако споделите мнение за моя проблем а той е - : мотора е 3.0д 218 автомат и докато загрее има едно изтърсване на мотора когато стоя на директна на светофар. След загравяне на мотора изчезва или вече става съвсем леко доловимо, само един път с изтърсване на мотора изпуши доста бяло, синьо но след изрязване изчезна и до сега повече нее пушела. Проблемите мисля, че идват от преди няколко седмици понеже имах задръстен ДПФ и ми светеше лампата ДДЕ за филтъра, изцдпих я около 200 за няколко минути и след това започна мисля да претресва поне до преди това щях да го забележа
Колега, започни с DPF- едва ли ще го смениш с нов, затова намери някъде където да го премахнат правилно хардуерно и софтуерно.
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12382
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Проблем с оборотите на място Е83 3.0д 218к автомат
.... или да спрете да махате DPF-ите "щото така ще е по-добре", ами първо да се провери как да се почисти...
Освен това чистене на DPF, докато е на колата, определено не се прави с "изцеждане до 200"... даже никва работа не върши... има описано в разделите как се чисти DPF по "стандартният начин".
Освен това чистене на DPF, докато е на колата, определено не се прави с "изцеждане до 200"... даже никва работа не върши... има описано в разделите как се чисти DPF по "стандартният начин".
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6231
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем с оборотите на място Е83 3.0д 218к автомат
Не може да се почисти, поради особеност на каналите на DPF, ако задръстването е от пепелта във филтъра, . Ако запушването е от натрупване на сажди, заради неизвършена регенерация, поради технически проблем, това може да се види, проблема да се отстрани и да се кодира принудителна регенерация. За съжаление в много малко случаи е така. Просто колите, които караме са стари, ресурса на DPF е зададен от BMW за около 250 000км...
Re: Проблем с оборотите на място Е83 3.0д 218к автомат
Аз я купих със светеща лампа ДДЕ и човека ми каза, че бил задръстен ДПФ. Веднага я за качих с моя диагностика и ми излезе, че е задръстен!! Опитах принудително но без ефект!! Така съм карал колата повече от половин година със светеща лампа и една сутрин просто реших да по настъпя малко и ко да видя лампата угасна. След това вече постоянно за грее ли си прави регенерация и много ме дразни. Та проблема с оборотите от тогава тръгнаха и дори преди няколко дена на светофара изпуши ка то локомотив. Неми се изолира ДПФ но ако се налага ще го махам. И друго да ви питам?? Дюзите ми (пиезокристални ли са??,)
- astrapower
- младши ентусиаст
- Мнения: 782
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: Проблем с оборотите на място Е83 3.0д 218к автомат
Вземи мерки, че така като чета писанията ти, турбото май е тръгнало да си ходи. Ако дпф-а не влезе в норми с принудителни регенерации, няма много варианти, или премахваш или слагаш някакъв афтърмаркет със съмнително качество. Но да караш така със светеща лампа, и ясно да знаеш къде е проблема, меко казано не е добре. Да дюзите са пиезо.
Re: Проблем с оборотите на място Е83 3.0д 218к автомат
Благодаря ви колеги за съветите!! Явно ще го махам въпреки, че сега нищо не ми свети но постоянно регенерира и се дразня понеже почва да превключва скоростите след 2000х об. а иначе си ги превключва под 2000 об. Карах джипката толкова време със светеща лампа понеже нямам никакво време за нея да и свалят ДПФ пък и не бях сигорен дали не са го свалили физически а софтуерно не защото хората от които купих джипката много са ги лъгали майсторите, но там си е
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани