M62B44TU - надрани цилиндри
Модератор: Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- Mpower94
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 187
- Регистриран на: 8.03.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW E36 320i touring
Mercedes c230 cl203 sport coupe
Opel Corsa C 1.2
M62B44TU - надрани цилиндри
Здравейте колеги... Търся спасение ,но няма
засега съм свалил само дясната глава, погледнато срещу колата. Втори и четвърти цилиндър са сериозно надрани.
Сега, дали варианта със друг блок с бутала и колянов вал е по-доброто решение, или да се шлайфа този блок и нови бутала. Главите и останалата периферия е в добро състояние, хвърлил съм доста труд по мотора и накрая си го ос*ах, но това е друга тема. Не ми се сменява мотора, дори и блока ми иска да остане, защото тази кола ще трябва да се регистрира.(Дерегистрирана е). Може би утре ще снимам какво е положението ако някой има мнение по въпроса, ще съм ви много благодарен.
засега съм свалил само дясната глава, погледнато срещу колата. Втори и четвърти цилиндър са сериозно надрани.
Сега, дали варианта със друг блок с бутала и колянов вал е по-доброто решение, или да се шлайфа този блок и нови бутала. Главите и останалата периферия е в добро състояние, хвърлил съм доста труд по мотора и накрая си го ос*ах, но това е друга тема. Не ми се сменява мотора, дори и блока ми иска да остане, защото тази кола ще трябва да се регистрира.(Дерегистрирана е). Може би утре ще снимам какво е положението ако някой има мнение по въпроса, ще съм ви много благодарен.
Re: M62B44TU - надрани цилиндри
Колегите в Русия масово слагат стоманени ризи и продължават да си карат без проблеми: https://www.youtube.com/watch?v=XwVwH_Fa5M4
Остава въпроса с намирането на наистина качествен сервиз където могат да свършат тази работа
Остава въпроса с намирането на наистина качествен сервиз където могат да свършат тази работа
- Татко, това е новият ми приятел. Той е влогър, трейдър, маркетинг гуру и инфлуенсър...
- Абе дъще, абе дали няма как да се съберете пак с онзи циганин?
- Абе дъще, абе дали няма как да се съберете пак с онзи циганин?
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: M62B44TU - надрани цилиндри
С кадърно поставяне на ризи наистина се слага край на сагата, но проблема е, че с некадърно поставени такива, тя тепърва започва.
А какво значи сам си я осрах? Какво се е случило? С евентуални снимки ще е по-лесно.
А какво значи сам си я осрах? Какво се е случило? С евентуални снимки ще е по-лесно.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- Mpower94
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 187
- Регистриран на: 8.03.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW E36 320i touring
Mercedes c230 cl203 sport coupe
Opel Corsa C 1.2
Re: M62B44TU - надрани цилиндри
Всъщност са първи и четвърти а трети още не се знае, понеже вала не може да превърти (за сега).
Прецаках нещата като вадих смукателя за де сменяват о-пръстените на двете тръби, и гарнитурите на колектора. Под него се бяха насъбрали два пръса кал масло, части от свински опашки разни шплентове и т.н. Бях просто убеден ,че при ваденето нещо е влезнало при клапаните , уж ги огледах ама.... Събрах го, превъртях го на ръка всичко ок. Въртях го на стартер без свещи всичко ок, обаче при опита за палене превъртя 4 - 5 пъти и заби...
Прецаках нещата като вадих смукателя за де сменяват о-пръстените на двете тръби, и гарнитурите на колектора. Под него се бяха насъбрали два пръса кал масло, части от свински опашки разни шплентове и т.н. Бях просто убеден ,че при ваденето нещо е влезнало при клапаните , уж ги огледах ама.... Събрах го, превъртях го на ръка всичко ок. Въртях го на стартер без свещи всичко ок, обаче при опита за палене превъртя 4 - 5 пъти и заби...
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- CTORH
- младши ентусиаст
- Мнения: 417
- Регистриран на: 30.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is, E46 328ci
Re: M62B44TU - надрани цилиндри
Стоманени ризи в тоя алуминиев блок не знам дали няма да се наруши охлаждането, още повече че този мотор по принцип си има проблеми с охлаждането. А и според мен също трудно ще намериш кой да го направи това качествено. Закарай го блока да го замерят и ако може шлайф със следващ ремонтен размер бутала е по-добрия вариант според мен.
П.П. Не можа ли с няква прахосмукачка да ги изчистиш тея боклуци
П.П. Не можа ли с няква прахосмукачка да ги изчистиш тея боклуци
- Bavarcho
- Пантерчо
- Мнения: 4699
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: M62B44TU - надрани цилиндри
Кирчо в Доброславци ги прави, има и м62ки направени
Друг е въпроса заслужава ли си филма, или друг мотор ръг и тръг
Друг е въпроса заслужава ли си филма, или друг мотор ръг и тръг
- Mpower94
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 187
- Регистриран на: 8.03.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW E36 320i touring
Mercedes c230 cl203 sport coupe
Opel Corsa C 1.2
Re: M62B44TU - надрани цилиндри
То каквото е влязло е било при самото вадене на колектора, след това нищо не е влизало защото бяха затворени. 5 от 8 цилиндъра са тотал.
До колкото разбирам м62 са с нов материал наречен алусил? Та това нещо позволява ли шлайф?
Има ли някакви варианти с бутала от друг мотор или само нови? В реалоем последния ремонт е мисля +0.5мм
До колкото разбирам м62 са с нов материал наречен алусил? Та това нещо позволява ли шлайф?
Има ли някакви варианти с бутала от друг мотор или само нови? В реалоем последния ремонт е мисля +0.5мм
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: M62B44TU - надрани цилиндри
Аз очаквах чувствително по-малко надрани цилиндри и дори бях готов да ти кажа сглобявай смело така, но са бая пораженията.
От тук насетне според мен всичко зависи на каква цена може да ти изпадне друг мотор от една страна и колко ще излезе шлайф, гарнитури, нови бутала и сегменти, труд и тн. от друга. Според мен ще ти е доста по-изгодно и бързо като решение направо друг мотор. А иначе точно алусил трябва да е, да. Никасилови м62 доколкото знам няма и се шлайфа, не би трябвало да е проблем, шлайфистите ще кажат. Другото хубаво според мен е, че едва ли ще надскочиш 0,5. Просто ще е скъпо
От тук насетне според мен всичко зависи на каква цена може да ти изпадне друг мотор от една страна и колко ще излезе шлайф, гарнитури, нови бутала и сегменти, труд и тн. от друга. Според мен ще ти е доста по-изгодно и бързо като решение направо друг мотор. А иначе точно алусил трябва да е, да. Никасилови м62 доколкото знам няма и се шлайфа, не би трябвало да е проблем, шлайфистите ще кажат. Другото хубаво според мен е, че едва ли ще надскочиш 0,5. Просто ще е скъпо
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- Mpower94
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 187
- Регистриран на: 8.03.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: BMW E36 320i touring
Mercedes c230 cl203 sport coupe
Opel Corsa C 1.2
Re: M62B44TU - надрани цилиндри
Равносметката.
Шлайф около 0.3мм - като още не е шлайфан и не се знае дали няма да има някоя по дълбока деруга. До тук вече забравям за моите бутала. Нещо не ми стана съвсем ясно при този нов размер буталата с колко трябва да са по тесни ?
Вариант 2 - Набиване на ризи, бутала за тези ризи, намалява се топлоотдаването, температурни разлики между блока и ризите, от там следва алуминиев радиатор и друг термостат евентуално и дупчене на тоя термостат и колата ще работи винаги на около 70 градуса.
Вариант 3- Нов мотор в незнайно състояние, отваряне смяна на вериги , ремонт на ваноси и т.н и т.н и т.н... При всички варианти сме на около 4к лв. Като не смятам евентуалната ревизия на климатичната система и всички масла и филтри. Има е53-ки за по 6 7к със м62туб44.
Вариант 4- да си търся нова кола, фактора е , че тази реално я взех много тънко има ремонти по салона, по купето и разни др нещица.Не съм монтьор , не съм майстор просто ми е хоби и обичам да се ровя по колите, очевидно нямам нужните познания.Искаше ми се да опитам да я приведа във вид.
От няколко седмици търся блок, до сега има само двама които се навиват и цените са 1000 и 1200лв, за гол блок.
Реално колата ще ми стъпи на около 10к със всички ремонти и пребоядисване и това е единственната надежда за която се държа
п.п ако някой знае сайтове за авто части извън България, ще се радвам да споделите...
Шлайф около 0.3мм - като още не е шлайфан и не се знае дали няма да има някоя по дълбока деруга. До тук вече забравям за моите бутала. Нещо не ми стана съвсем ясно при този нов размер буталата с колко трябва да са по тесни ?
Вариант 2 - Набиване на ризи, бутала за тези ризи, намалява се топлоотдаването, температурни разлики между блока и ризите, от там следва алуминиев радиатор и друг термостат евентуално и дупчене на тоя термостат и колата ще работи винаги на около 70 градуса.
Вариант 3- Нов мотор в незнайно състояние, отваряне смяна на вериги , ремонт на ваноси и т.н и т.н и т.н... При всички варианти сме на около 4к лв. Като не смятам евентуалната ревизия на климатичната система и всички масла и филтри. Има е53-ки за по 6 7к със м62туб44.
Вариант 4- да си търся нова кола, фактора е , че тази реално я взех много тънко има ремонти по салона, по купето и разни др нещица.Не съм монтьор , не съм майстор просто ми е хоби и обичам да се ровя по колите, очевидно нямам нужните познания.Искаше ми се да опитам да я приведа във вид.
От няколко седмици търся блок, до сега има само двама които се навиват и цените са 1000 и 1200лв, за гол блок.
Реално колата ще ми стъпи на около 10к със всички ремонти и пребоядисване и това е единственната надежда за която се държа
п.п ако някой знае сайтове за авто части извън България, ще се радвам да споделите...
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани