Х5 е53 3.0д 218 не ускорява
Модератор: Технически модератори
33 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Х5 е53 3.0д 218 не ускорява
Здравейте имам следния проблем .Колата си върви много добре на ниските обороти сменя скоростите перфектно ,но при натискане на кикдаун и не само а просто да я натисна повече за да изпреваря отива на 3200 оборота километрите не мърдат пада ми и разходомета който попринцип на килдаун знаете не се вижда къде е избягал. Все едно влиза в авариен режим турбото и спира притока на гориво.
- sorcerer357s
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 68
- Регистриран на: 6.09.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Х3(F25) 3.5d, BMW Х3(Е83) 3.0d
Re: Х5 е53 3.0д 218 не ускорява
Закачвай я на диагностика. Ще си каже какво и е.
- racing_team_vidin
- ентусиаст
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: Х5 е53 3.0д 218 не ускорява
Вижте и вакуумите
Re: Х5 е53 3.0д 218 не ускорява
Колега разбра ли проблема от къде идва, че и моята прави подобни магарии само , че при мен направо не си набира както за 3,0д 218 доста мудно с едно леко усещане как почва да върви после спира . Доста странно но ще я закача с ДЕЛФИ и незнам дали ще мога да разбера точно.
- spower
- ентусиаст
- Мнения: 1499
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
Re: Х5 е53 3.0д 218 не ускорява
Почистете си геометрията на турбината и ще се оправи. Може и без сваляне със спрей за фурни на пяна с маркуч през отвора за егр-а към изпускателния колектор.
Чуквам първа, чуквам втора, а на трета палиме мотора: https://bit.ly/3fQigcM
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Х5 е53 3.0д 218 не ускорява
spower написа:Почистете си геометрията на турбината и ще се оправи. Може и без сваляне със спрей за фурни на пяна с маркуч през отвора за егр-а към изпускателния колектор.
Може би с ендоскопска камера за телефон да стане, но аз съм пробвал на Е39, и след много мъки се отказах, няма как да знаеш, че си вкарал маркучето в отвора на колектора..
- astrapower
- младши ентусиаст
- Мнения: 755
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: Х5 е53 3.0д 218 не ускорява
Това със спрея работи за VAG моторите, но ако е задръстена яко е добре да се отвори и почисти механично. В последствие за подръжка може и със спрея, ако се кара само градско, на ниски обороти и то при положение, че нямате ДПФ и катализатор иначе трябва да се свалят. Карайте ги тези коли де
- spower
- ентусиаст
- Мнения: 1499
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
Re: Х5 е53 3.0д 218 не ускорява
FaceOff написа:spower написа:Почистете си геометрията на турбината и ще се оправи. Може и без сваляне със спрей за фурни на пяна с маркуч през отвора за егр-а към изпускателния колектор.
Може би с ендоскопска камера за телефон да стане, но аз съм пробвал на Е39, и след много мъки се отказах, няма как да знаеш, че си вкарал маркучето в отвора на колектора..
Не колега, долу до изпускателния колектор, като се махне тръбата на турбото към дебитомера с двата накрайника към студената част на турбото, се отваря място да се развие тръбичката от егр-ра ( на два болта се държи). Там се поставя маркуча и се уплътнява отстрани ( аз ползвах гумена ръкавица) да не излиза пяната и от там поетапно пълниш през интервал 3-4мин. пяната да може да достигне навсякъде. Щом и през студената част ми пусна малко разтвор значи има добра проникваемост.
Иначе най-добрият вариянт е турбината долу и разглобяване на геометрията, но изисква повече време и инструменти и умения.
Чуквам първа, чуквам втора, а на трета палиме мотора: https://bit.ly/3fQigcM
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Х5 е53 3.0д 218 не ускорява
Колега, написах, че съм пробвал на Е39, така че знам какво се отваря, но ти си пълнил целия изпускателен колектор, което според мен лесно може да вкара от препарата в мотора, а аз се опитвах да вкарам тръбичката на спрея в отвора на изпускателния колектор към турбото.
Re: Х5 е53 3.0д 218 не ускорява
Забравих да напиша, че проблема при мен излезе от дебитомер. Изкарах буксата и колата полудя
- dodishefa
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 55
- Регистриран на: 22.11.2018
- Местоположение: Ловеч
- Пол: Мъж
- Кара: Бмв х3(е83) 2006 3,0 дизел
Re: Х5 е53 3.0д 218 не ускорява
Аз имах подобен проблем, но не разбрахме какво беше. Колата се оправи сама и вече месец не ми е правила проблем.
Re: Х5 е53 3.0д 218 не ускорява
И при мен се беше отправила за известно време ама реших да по чистя дебитомер и явно малко му е трябвалои след поставянето му да даде фира. Поне разбрах, че от него е бил проблема. Сега вече е стрела направо немога да я позная. Но това беше проблем на старата ми кола сега карам Х3 3.0д 218к пак същия мотор но въобще не върви като предната много мудно набира или поне правя сравнение с предната. Откачих дебитомера ама в ниските съвсем умря и разбрах, че явно проблема не е от там. На предната 3.0д 218 ми беше изолиран ДПФ. ЕГР. механично и софтуерно а на тази не са. Да ли може от това да не се изстрелва ка то предната
Re: Х5 е53 3.0д 218 не ускорява
aktros написа:И при мен се беше отправила за известно време ама реших да по чистя дебитомер и явно малко му е трябвалои след поставянето му да даде фира. Поне разбрах, че от него е бил проблема. Сега вече е стрела направо немога да я позная. Но това беше проблем на старата ми кола сега карам Х3 3.0д 218к пак същия мотор но въобще не върви като предната много мудно набира или поне правя сравнение с предната. Откачих дебитомера ама в ниските съвсем умря и разбрах, че явно проблема не е от там. На предната 3.0д 218 ми беше изолиран ДПФ. ЕГР. механично и софтуерно а на тази не са. Да ли може от това да не се изстрелва ка то предната
Може, ако ДПФ е запушен, или ЕГР е блокирал в отворено положение.
Прегледай с диагностика.
Махни скобата на маркуча от интеркулера до всмукателния колектор и извади маркуча от към колектора.
Там ще видиш ЕГР клапана и ще видиш, дали е отворен.
Можеш да го активираш и с INPA, но при запален двигател.
Успех!
Re: Х5 е53 3.0д 218 не ускорява
Когато изолирах вихрови те клапи видях, че ЕГР има малко сажди и го почисти, също смених всички вакумни маркучи и мисля, че тук не би трябвало да има проблеми....... Но обаче ми свети подгрева на свещите и при закачане с диагностика излезе запушено ДПФ. Така я купих колата със светеща лампа и човека каза че не е вадил ДПФ значи би трябвало да е там и наистина да е запушен или махнат. Като изтрия грешката и след на колко километра каране пак светва. Явно проблема може наистина да излезе от ДПФ
33 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани