Теч на масло N63 възможни причини?
Модератор: Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- vlado6669
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 443
- Регистриран на: 8.07.2009
- Местоположение: Италия
- Пол: Мъж
- Кара: E53 4.8, X6 2008 и X5 2011 5.0i
- Мечтае да кара: новата М X5 ...
- Детайли за колата: всичките са манияяяяяяяя....
Теч на масло N63 възможни причини?
Здравейте, имам нужда от помощ и съвет от специалистите в форума, почви се теч на масло на N63 двигател, омаслява меката връзка на въздуховодите към дясното турбо. Къде може да е проблема, картерната вентилация или турбото (малко странно, че е от към притока на въздуха идващ от филтъра) питам тук ако някой може да ме насочи, че сервизите в Катар са зле и ако трябва да поръчвам турбо да го взема втора употреба от щатите а и да не сменям здрави неща, прилагам снимки на омасляването. Благодаря предварително!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- goro57
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 134
- Регистриран на: 13.03.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: Х5
- Детайли за колата: X5 E70 35d 2009 г.
Re: Теч на масло N63 възможни причини?
Виж въздуховода дали има в крайщата отвътре гумени О-пръстени, обикновено се раздуват и не уплътняват добре, макар че доколкото се вижда това не е баш теч.
- vlado6669
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 443
- Регистриран на: 8.07.2009
- Местоположение: Италия
- Пол: Мъж
- Кара: E53 4.8, X6 2008 и X5 2011 5.0i
- Мечтае да кара: новата М X5 ...
- Детайли за колата: всичките са манияяяяяяяя....
Re: Теч на масло N63 възможни причини?
Благодаря колеги! Вече поръчах и 4 те тръби на картерната вентилация, ще ги сменя като пристигнат. Ще погледна и въздуховода дали има гумени пръстени, макар че повече ме притеснява откъде идва маслото вътре, дано да е от вентилацията.... 

4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани