Е53 Х5 4.4i misfire на цилиндри
Модератор: Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
Е53 Х5 4.4i misfire на цилиндри
Здравейте колеги,
След бързите отговори и получената информация от последната тема, която писах, не се поколебах дали да не поискам вашето мнение и съвети отново. Въпросният автомобил е Х5 Е53 4.4i 286hp 5spd auto. Мина известно време откакто карам ежедневно този автомобил, страшно доволен съм, ако изключим разхода от около 22л/100 бензин, но отскоро започна да ми светва жълтата "engine check" лампа. Ту свети, ту изгасне. Доста е дразнещо и ходих в бмв представител да видя какво ще покаже компютъра. Отчете 'misfire' на цилиндри номер 5,6 и 7. По работата на мотора няма абсолютно никакви признаци, че нещо не е наред. Карал съм и други Е53 със същия мотор и зная какво да очаквам като мощност. Ако има загуби на мощност не вярвам да надвишават 5%. От бмв представителя ми казаха, че за 300-400лв се отстранявал проблема, но ми направи впечатление, че не ми обясниха точно какъв е той, въпреки че не веднъж попитах. Споменаха някакви датчици и това беше.
Ако някои се е сблъсквал с подобен проблем, би ли могъл да сподели малко опит в разрешаването му. Окей ли е да карам известно време, защото до 10 април няма да имам време да влизам в сервиз? Благодаря предварително за съвети и предложения.
След бързите отговори и получената информация от последната тема, която писах, не се поколебах дали да не поискам вашето мнение и съвети отново. Въпросният автомобил е Х5 Е53 4.4i 286hp 5spd auto. Мина известно време откакто карам ежедневно този автомобил, страшно доволен съм, ако изключим разхода от около 22л/100 бензин, но отскоро започна да ми светва жълтата "engine check" лампа. Ту свети, ту изгасне. Доста е дразнещо и ходих в бмв представител да видя какво ще покаже компютъра. Отчете 'misfire' на цилиндри номер 5,6 и 7. По работата на мотора няма абсолютно никакви признаци, че нещо не е наред. Карал съм и други Е53 със същия мотор и зная какво да очаквам като мощност. Ако има загуби на мощност не вярвам да надвишават 5%. От бмв представителя ми казаха, че за 300-400лв се отстранявал проблема, но ми направи впечатление, че не ми обясниха точно какъв е той, въпреки че не веднъж попитах. Споменаха някакви датчици и това беше.
Ако някои се е сблъсквал с подобен проблем, би ли могъл да сподели малко опит в разрешаването му. Окей ли е да карам известно време, защото до 10 април няма да имам време да влизам в сервиз? Благодаря предварително за съвети и предложения.
- POL_Starshi
- Матрицата на SuPeR_FLY
-
- Мнения: 3637
- Регистриран на: 21.05.2007
- Местоположение: 7-мия кръг на Ада!
- Пол: Мъж
- Кара: E30-327,E36-330i,Е53-4.4i,E70-4.8i
- Мечтае да кара: и да е жив и здрав!
Re: Е53 Х5 4.4i misfire на цилиндри
Аз имах подобен проблем и се оказаха запушени катализатори! Темата я има по-назад! Успех!
<Правила за поведение във форума на "BMW Club Bulgaria"!>
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!
- vlado6669
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 443
- Регистриран на: 8.07.2009
- Местоположение: Италия
- Пол: Мъж
- Кара: E53 4.8, X6 2008 и X5 2011 5.0i
- Мечтае да кара: новата М X5 ...
- Детайли за колата: всичките са манияяяяяяяя....
Re: Е53 Х5 4.4i misfire на цилиндри

Re: Е53 Х5 4.4i misfire на цилиндри
Благодаря за съветите колеги. Има ли начин да разбера дали от катализаторите идва проблема без да ги махна окончателно? Има ли някакви симптоми, по които може да се познае, ако се е запушил единия или и двата?
В сервиза лично видях на ОБД скенера, че дава три грешки (misfire на цилиндри 5,6 и 7 ; в тази поредност). Разгледах ОБД кодовете в интернет и не съм сигурен дали на скенера пишеше // "Misfire During Start Cylinder _ " или "Misfire Cylinder _ With Fuel Cut-off". След като се прибрах доста почетох в нашия форум, а и в чуждите. Дано не звучи крайно, но тази грешка почти при всеки беше разрешена по различен начин. На някои не само им светеше лампата, а е комплектовано с тресене при студен мотор и други неприятности.
vlado6669
Предлагаш да сверя информацията и някъде другаде ли?
Четох разни предложения да разменя позициите на койловете, за да проверя дали няма да се прехвърли проблема на друг цилиндър. Тези "Ignition Coils" какъв им е превода на български, че да не ме гледат като полезно изкопаемо в сервиза после. Автомобила е на 208,000км и е каран в БГ на 100 октанов бензин от еко (не че им правя реклама, но в България избора е между много гадно и по-малко гадно гориво). Не мисля, че катализаторите са запушени, но това са само предположения от моя страна. Имам и един френски дизел и помня как се усещаше запушен ФАП/ДПФ филтър малко преди да го отстраня, но не е правилно да сравнявам атмосферен бензин с common rail дизел.
В сервиза лично видях на ОБД скенера, че дава три грешки (misfire на цилиндри 5,6 и 7 ; в тази поредност). Разгледах ОБД кодовете в интернет и не съм сигурен дали на скенера пишеше // "Misfire During Start Cylinder _ " или "Misfire Cylinder _ With Fuel Cut-off". След като се прибрах доста почетох в нашия форум, а и в чуждите. Дано не звучи крайно, но тази грешка почти при всеки беше разрешена по различен начин. На някои не само им светеше лампата, а е комплектовано с тресене при студен мотор и други неприятности.
vlado6669
Предлагаш да сверя информацията и някъде другаде ли?
Четох разни предложения да разменя позициите на койловете, за да проверя дали няма да се прехвърли проблема на друг цилиндър. Тези "Ignition Coils" какъв им е превода на български, че да не ме гледат като полезно изкопаемо в сервиза после. Автомобила е на 208,000км и е каран в БГ на 100 октанов бензин от еко (не че им правя реклама, но в България избора е между много гадно и по-малко гадно гориво). Не мисля, че катализаторите са запушени, но това са само предположения от моя страна. Имам и един френски дизел и помня как се усещаше запушен ФАП/ДПФ филтър малко преди да го отстраня, но не е правилно да сравнявам атмосферен бензин с common rail дизел.
- chocaseto85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 273
- Регистриран на: 29.06.2009
- Пол: Мъж
- Кара: квото му падне :)
Re: Е53 Х5 4.4i misfire на цилиндри
филтър картерни газове
Оригинални масла,консумативи и авточасти:)ПРОМО МАСЛА И ФИЛТРИ-
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 3&t=172196
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 3&t=172196
- vlado6669
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 443
- Регистриран на: 8.07.2009
- Местоположение: Италия
- Пол: Мъж
- Кара: E53 4.8, X6 2008 и X5 2011 5.0i
- Мечтае да кара: новата М X5 ...
- Детайли за колата: всичките са манияяяяяяяя....
Re: Е53 Х5 4.4i misfire на цилиндри
Не знам как е правилно, ама и с койл на запалването би трябвало да стане , еле па в сервизи дет поназнайват нещата
Сменете 5 с 1 или 4 на другата страна, и ако се промени грешката е от койла или пък го сменете направо ако си е оригиналния, не е много трудоемко. Също като го свалите вижте да не плува в масло маншона и буксата, при теч от спечени гарнитури на капака на клапаните и болтовете се получава понякога. При М62 ако замине филтъра на картерните газове пуши здраво синьо от ауспуха след малко празен ход и изфорсиране, да му проверят маркучите за връщащото масло да не са спукани само, но трябва да има много масло отзад по главите като се свали капака на мотора.
Абе най-добре отидете при някой от форумните гуру по регион, всички варианти не се очертават скъпи.. Успех....


Re: Е53 Х5 4.4i misfire на цилиндри
L.A.X. написа:.................................
........................................................
........................................................
Тези "Ignition Coils" какъв им е превода на български, че да не ме гледат като полезно изкопаемо в сервиза после..................................
.....................................
Викат им "бубини".
И колегите са прави, отиди при някой "наш" сервиз и направете диагностика.
Аз имах такъв проблем, на друг бензинов БМВ мотор, но и при мен беше така. Оказа се бубина на 6-ти цилиндър и клапан картерни газове. Тресене сутрин на студено не съм усещал, но това си го обеснявам, че бях с автоматик и като запаля сутрин, известно време съм само в движение и докато дойде първия светофар колата е позагряла.
И пак, като при теб ми говориха щуротии без точна диагноза, до като не отидох при колега. Който каза: 6-та бубина и клапан, сменихме ги и в последствие две години прилично каране и градко и извън, без да има и помен от ламБата (после продадох колата и незнам).
Re: Е53 Х5 4.4i misfire на цилиндри
Благодаря за съветите. Ще пиша допълнително, когато реша проблема, но ми бяхте от голяма помощ!! 

Re: Е53 Х5 4.4i misfire на цилиндри
Колега кво стана реши ли проблема с цилиндрите при мен се получава така. Сутрин на студен мотор когато падне навън под 2-3°С на първо палене започва да ми мига чека и започва да тресена диагностиката показа miss fire 5,7,8 цилиндър размених бубините и даде пак на същите цилиндри. Това се случва само сутри и когато навън е студено. Чух мнения за духнати клапани и прочие, кажете къде да отида във Варна където ще ми свършат работа
Re: Е53 Х5 4.4i misfire на цилиндри
Колеги, причината за "engine check" лампата и "misfire-a" на някои от цилиндрите се разреши перфектно след смяна на дебитомера.
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани