retrofit DWA на BMW X5 E53

X серия (E84,F48,F39,F47,E83,F25,F26,E53,E70,F15,E71,F16)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 10.10.2008
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E65 black- sport package

retrofit DWA на BMW X5 E53

Мнение от racing_team_vidin » 10 Сеп 2015, 9:04

Здравейте, от много време за пръв път съм изненадан от инсталацията на БМВ :mhihi:
Реших, че искам джипа да има аларма, а не си представям китайче с отделно дистанционно и затова се разтърсих по чуждестранните форуми.
Оказва се, че Х5 моделите са окабелени за повечето екстри!
Една от тях е точно алармата.
Необходими части:
Сирена
Сензор за наклон
Обемен сензор в купето
Бутон преден капак
Огледало с буркан за алармата

Сирената се намира в двигателния отсек пред шофьора, точно до сервото на спирачките има свободна букса с капак и може да е вързана с тиксо за снопа.
Само махате капачката, включвате сирената и я закрепвате.
Изображение
Изображение

Сензора за наклон е най- гадната част- махате жабката, въздуховодите за краката... ако имате късмет (какъвто аз нямах) ще видите буксата някъде там, ако ли не ГМ модула се вади има едно реле и то и вадите цялата кутия дето държи модулите и чак тогава ще видите тъпата буксичка залепена с тиксо за сноп кабели
За улеснение ще напиша, че моята бе залепена за снопа на релето (то е само едно)

Обемния в купето аз не го монтирах, но трябва да има кабел и за него в тавана

Бутона е в противоположната страна на сирената има пак свободностояща букса. първо поставяте бутона и след това щраквате буксата.
Изображение

Огледалото просто го заменяте, има си кабели и всичко си тръгва.

Много важно е, че след всичко монтирано, трябва да кодирате DWA-то
ето и един ПДФ с инструкцията

П.П снимки не успях да направя, докато я слагах, но ще направя на вече монтирани елементи за да се придобие представа.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна racing_team_vidin на 05 Окт 2015, 9:41, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1117
Регистриран на: 9.07.2013
Кара: 318Ci E46, 530GT

Re: retrofit DWA на BMW X5 E53

Мнение от MMG » 10 Сеп 2015, 19:42

Полезно DYI за тези, които нямат аларма. Ако и на Х3 има заложени букси бих се пробвал и аз като намеря време по-нататък.
Снимките ще са от полза. :yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 10.10.2008
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E65 black- sport package

Re: retrofit DWA на BMW X5 E53

Мнение от racing_team_vidin » 05 Окт 2015, 9:40

Ето снимки на монтирана сирена и бутон за предния капак.
За сирената би трябвало да има една стойка и да се монтира някъде, но аз не намерих сирена от е53 и съответно стойка.
Няма и технологични отвори, затова реших да пробия отвор в пластмасата и да закрепя сирената там.
Изображение
Изображение

Бутона за предния капан, само го поставяте и щраквате буксата!
Изображение
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 2.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е53 3.0Д

Re: retrofit DWA на BMW X5 E53

Мнение от assos » 13 Дек 2015, 19:10

Колега, откъде взе необходимите части? Дали стават от други модели Е39 например? Ако искам само да пази врати и капаци мога ли да сложа само ключето на предния капак и сирената? В смисъл не искам обемни и датчик за наклон. Това с огледалото с буркан за кво е? Дали ще стане само със сирена и бутонче+кодиране?
Благодаря

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 10.10.2008
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E65 black- sport package

Re: retrofit DWA на BMW X5 E53

Мнение от racing_team_vidin » 13 Дек 2015, 19:46

Сирена от е39, 46, 38, 53 и др.
Може без огледало то само мига, като е включена алармата( ако го няма излиза една грешка при диагностика, да не те притеснява)
Без сензорите също може!
Даже и без бутон на капака може.
Само при кодиране, кодираш, че ги няма сензорите.

Има в продава сирени и другите части

Сирена: 20-30лв
Огледало: 40-50лв
Сензори: по 20-30лв
Бутон: Колкото го намериш

Назад към X1/X2/Х3/Х4/X5/X6

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook