retrofit DWA на BMW X5 E53
Модератор: Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- racing_team_vidin
- ентусиаст
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
retrofit DWA на BMW X5 E53
Здравейте, от много време за пръв път съм изненадан от инсталацията на БМВ
Реших, че искам джипа да има аларма, а не си представям китайче с отделно дистанционно и затова се разтърсих по чуждестранните форуми.
Оказва се, че Х5 моделите са окабелени за повечето екстри!
Една от тях е точно алармата.
Необходими части:
Сирена
Сензор за наклон
Обемен сензор в купето
Бутон преден капак
Огледало с буркан за алармата
Сирената се намира в двигателния отсек пред шофьора, точно до сервото на спирачките има свободна букса с капак и може да е вързана с тиксо за снопа.
Само махате капачката, включвате сирената и я закрепвате.


Сензора за наклон е най- гадната част- махате жабката, въздуховодите за краката... ако имате късмет (какъвто аз нямах) ще видите буксата някъде там, ако ли не ГМ модула се вади има едно реле и то и вадите цялата кутия дето държи модулите и чак тогава ще видите тъпата буксичка залепена с тиксо за сноп кабели
За улеснение ще напиша, че моята бе залепена за снопа на релето (то е само едно)
Обемния в купето аз не го монтирах, но трябва да има кабел и за него в тавана
Бутона е в противоположната страна на сирената има пак свободностояща букса. първо поставяте бутона и след това щраквате буксата.

Огледалото просто го заменяте, има си кабели и всичко си тръгва.
Много важно е, че след всичко монтирано, трябва да кодирате DWA-то
ето и един ПДФ с инструкцията
П.П снимки не успях да направя, докато я слагах, но ще направя на вече монтирани елементи за да се придобие представа.

Реших, че искам джипа да има аларма, а не си представям китайче с отделно дистанционно и затова се разтърсих по чуждестранните форуми.
Оказва се, че Х5 моделите са окабелени за повечето екстри!
Една от тях е точно алармата.
Необходими части:
Сирена
Сензор за наклон
Обемен сензор в купето
Бутон преден капак
Огледало с буркан за алармата
Сирената се намира в двигателния отсек пред шофьора, точно до сервото на спирачките има свободна букса с капак и може да е вързана с тиксо за снопа.
Само махате капачката, включвате сирената и я закрепвате.
Сензора за наклон е най- гадната част- махате жабката, въздуховодите за краката... ако имате късмет (какъвто аз нямах) ще видите буксата някъде там, ако ли не ГМ модула се вади има едно реле и то и вадите цялата кутия дето държи модулите и чак тогава ще видите тъпата буксичка залепена с тиксо за сноп кабели
За улеснение ще напиша, че моята бе залепена за снопа на релето (то е само едно)
Обемния в купето аз не го монтирах, но трябва да има кабел и за него в тавана
Бутона е в противоположната страна на сирената има пак свободностояща букса. първо поставяте бутона и след това щраквате буксата.
Огледалото просто го заменяте, има си кабели и всичко си тръгва.
Много важно е, че след всичко монтирано, трябва да кодирате DWA-то
ето и един ПДФ с инструкцията
П.П снимки не успях да направя, докато я слагах, но ще направя на вече монтирани елементи за да се придобие представа.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна racing_team_vidin на 05 Окт 2015, 9:41, променена общо 1 път
Re: retrofit DWA на BMW X5 E53
Полезно DYI за тези, които нямат аларма. Ако и на Х3 има заложени букси бих се пробвал и аз като намеря време по-нататък.
Снимките ще са от полза.
Снимките ще са от полза.

- racing_team_vidin
- ентусиаст
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: retrofit DWA на BMW X5 E53
Ето снимки на монтирана сирена и бутон за предния капак.
За сирената би трябвало да има една стойка и да се монтира някъде, но аз не намерих сирена от е53 и съответно стойка.
Няма и технологични отвори, затова реших да пробия отвор в пластмасата и да закрепя сирената там.


Бутона за предния капан, само го поставяте и щраквате буксата!


За сирената би трябвало да има една стойка и да се монтира някъде, но аз не намерих сирена от е53 и съответно стойка.
Няма и технологични отвори, затова реших да пробия отвор в пластмасата и да закрепя сирената там.
Бутона за предния капан, само го поставяте и щраквате буксата!
- assos
- Потребител
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: 2.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е53 3.0Д
Re: retrofit DWA на BMW X5 E53
Колега, откъде взе необходимите части? Дали стават от други модели Е39 например? Ако искам само да пази врати и капаци мога ли да сложа само ключето на предния капак и сирената? В смисъл не искам обемни и датчик за наклон. Това с огледалото с буркан за кво е? Дали ще стане само със сирена и бутонче+кодиране?
Благодаря
Благодаря
- racing_team_vidin
- ентусиаст
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: retrofit DWA на BMW X5 E53
Сирена от е39, 46, 38, 53 и др.
Може без огледало то само мига, като е включена алармата( ако го няма излиза една грешка при диагностика, да не те притеснява)
Без сензорите също може!
Даже и без бутон на капака може.
Само при кодиране, кодираш, че ги няма сензорите.
Има в продава сирени и другите части
Сирена: 20-30лв
Огледало: 40-50лв
Сензори: по 20-30лв
Бутон: Колкото го намериш
Може без огледало то само мига, като е включена алармата( ако го няма излиза една грешка при диагностика, да не те притеснява)
Без сензорите също може!
Даже и без бутон на капака може.
Само при кодиране, кодираш, че ги няма сензорите.
Има в продава сирени и другите части
Сирена: 20-30лв
Огледало: 40-50лв
Сензори: по 20-30лв
Бутон: Колкото го намериш
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани