Спаднаха ми въздушните възглавници. Помощ! ;)

X серия (E84,F48,F39,F47,E83,F25,F26,E53,E70,F15,E71,F16)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 15.08.2007
Местоположение: София, България
Пол: Мъж
Кара: BMW E34 520i
Мечтае да кара: BMW E38 & E32 740iL
Детайли за колата: Модел: E34 520i
Mощност: 150 кс.
Година на производство: 1993
Оптичен тунинг: Предни фарове с Angel Eyes, ксенон дълги & къси, Задни фарове с LED, Модерни джанти BMW, Ултравиолетово осветление в купето и на задните номера.

Спаднаха ми въздушните възглавници. Помощ! ;)

Мнение от Thulium » 29 Дек 2014, 21:36

Здравейте колеги,

От няколко месеца съм горд собственик на BMW X5 E53 4.4 2006 г. което е с въздушно окачване (за радост или съжаление).

Още седмица след като го взех, го заварих една сутрин с полегнала предница - бяха спаднали едновременно левия и десния амортисьор, като гумите се опираха почти в джантите. След като запалих двигателя, възглавниците автоматично си се напомпаха до нормално положение. Това се случи още няколко пъти досега, като всеки път заварвах предницата еднакво спаднала отляво и отдясно. Положението общо взето си се нормализираше при запалване или дори само при отключване на колата (или задържане на ключа в положение на заключване). Питах тук там относно този проблем, но не получих ясни насоки дали трябва нещо да сменям.

Докато не настъпи моментът, който подозирах, че рано или късно ще дойде.

Преди една седмица една сутрин тъкмо запалих и тръгнах (колата не беше спаднала преди това) и се чу силно изпускане на въздух - предницата полегна, този път без желание да се оправи от самосебе си. Оттогава положението не се е подобрило никак. В момента в който запаля двигателя, се чува как работи компресора, обаче без резултат за предните амортисьори.

Според вас има ли начин да се локализира лесно проблема или като отида на сервиз ще ми сменят една дузина неща, които може да са предпоставка без гаранция, че ще се оправи. Идеята е, да не ми сменят компресор, control unit, pressure accumulator и да се окаже, че са въздужните възглавници или да не ми сменят първо възглавниците, а после да се окаже, че са някои от другите неща, всяко от които струва майка си и баща си ;)

Благодаря предварително! :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 8.06.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: Спаднаха ми въздушните възглавници. Помощ! ;)

Мнение от GecataBMW-E46 » 29 Дек 2014, 22:57

Ще ти сменят някоя от възглавниците.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1821
Регистриран на: 4.09.2006
Местоположение: Столичная
Пол: Мъж
Кара: Е34 с ... ръжда

Re: Спаднаха ми въздушните възглавници. Помощ! ;)

Мнение от ивчо » 30 Дек 2014, 9:19

Освен това и задължително релето за самият компресор ! Ако правилно разбирам че си оставил колата да работи с изпускаща възглавница ....
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали? :mhihi:


The night is dark and full of lo6o :mhihi: :paranoid:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 404
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Escort XR3i със задно; Е38 750
Мечтае да кара: E34 М5

Re: Спаднаха ми въздушните възглавници. Помощ! ;)

Мнение от Sasho.85 » 30 Дек 2014, 9:34

Възглавница на 90%. Консуматив са, на следващия модел даже е програмирано в менюто кога да се сменят превантивно.

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 15.08.2007
Местоположение: София, България
Пол: Мъж
Кара: BMW E34 520i
Мечтае да кара: BMW E38 & E32 740iL
Детайли за колата: Модел: E34 520i
Mощност: 150 кс.
Година на производство: 1993
Оптичен тунинг: Предни фарове с Angel Eyes, ксенон дълги & къси, Задни фарове с LED, Модерни джанти BMW, Ултравиолетово осветление в купето и на задните номера.

Re: Спаднаха ми въздушните възглавници. Помощ! ;)

Мнение от Thulium » 30 Дек 2014, 14:06

Да, и аз така предполагам, само единствено ми беше странно че не спадаше само от едната страна, ами винаги и двете.. не би ли трябвало ако само една възглавница сдава багажа колата да се килне само на една страна? Разбира се, може и двете да са за смяна, но пък в рамките на 2-3 месеца когато съм я намирал полегнала (около 10 пъти) никога не е било само на една страна. А може би другата възглавница не издържа на напрежението, когато да кажем дефектната реши да спадне... Мистика :roll:

Така и така в петък ще ходя на сервиз да видим какво ще ми кажат и ще споделям :)

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3688
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Re: Спаднаха ми въздушните възглавници. Помощ! ;)

Мнение от Ilko Ivanov » 31 Дек 2014, 17:04

Sasho.85 написа:Възглавница на 90%. Консуматив са, на следващия модел даже е програмирано в менюто кога да се сменят превантивно.

Това ако успееш да ми го покажеш на снимка или на живо ,ще те черпя каквото кажеш :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 10.08.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: БМВ Х5 Е53
Мечтае да кара: Сувалка
Детайли за колата: 3.0d. 2006г.

Re: Спаднаха ми въздушните възглавници. Помощ! ;)

Мнение от s.hristov » 27 Окт 2015, 10:12

Thulium написа:Здравейте колеги,

От няколко месеца съм горд собственик на BMW X5 E53 4.4 2006 г. което е с въздушно окачване (за радост или съжаление).

Още седмица след като го взех, го заварих една сутрин с полегнала предница - бяха спаднали едновременно левия и десния амортисьор, като гумите се опираха почти в джантите. След като запалих двигателя, възглавниците автоматично си се напомпаха до нормално положение. Това се случи още няколко пъти досега, като всеки път заварвах предницата еднакво спаднала отляво и отдясно. Положението общо взето си се нормализираше при запалване или дори само при отключване на колата (или задържане на ключа в положение на заключване). Питах тук там относно този проблем, но не получих ясни насоки дали трябва нещо да сменям.

Докато не настъпи моментът, който подозирах, че рано или късно ще дойде.

Преди една седмица една сутрин тъкмо запалих и тръгнах (колата не беше спаднала преди това) и се чу силно изпускане на въздух - предницата полегна, този път без желание да се оправи от самосебе си. Оттогава положението не се е подобрило никак. В момента в който запаля двигателя, се чува как работи компресора, обаче без резултат за предните амортисьори.

Според вас има ли начин да се локализира лесно проблема или като отида на сервиз ще ми сменят една дузина неща, които може да са предпоставка без гаранция, че ще се оправи. Идеята е, да не ми сменят компресор, control unit, pressure accumulator и да се окаже, че са въздужните възглавници или да не ми сменят първо възглавниците, а после да се окаже, че са някои от другите неща, всяко от които струва майка си и баща си ;)

Благодаря предварително! :)


Здравей колега,

Има ли развитие по твоята тема, че и аз съм от скоро със абсолютно същия проблем и незнам какви мерки да взема.
Но съм на ниво само да я намирам сутрин клекнала равномерно отпред и след отключване на вратите компресора я вдига за около 3 секунди.

Благодаря предварително!!

Назад към X1/X2/Х3/Х4/X5/X6

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook