TRANS FAILSAFE PROG, Е53 04' Facelift
Модератор: Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- veso2710
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 130
- Регистриран на: 7.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Х5, E70 LCI
TRANS FAILSAFE PROG, Е53 04' Facelift
Честита Нова Година на всички!
Колеги,през лятото ми се наложи да сменя torque converter на скоростната кутия.
Около месец след това ми се появи съобшението TRANS FAILSAFE PROG (не твърдя, че е свързано със смяната,но разбирате че е мн.вероятно).
Бях на дълъг път и силно валеше и просто предположих,че нещо се е намокрило- загасих,запалих и повече никакви проблеми до вчера.
Съобщението пак се появи,загасих, запалих и изминах стотина километра без проблеми (за сега).
Четох много по чуждите форуми (и по нашите) - няма еднозначни мнения...
Ниско ниво на маслото не мисля,че е...при смяната на конвертора,маслото беше заменено по марка и количество според каталога.
Алтернатор или акумулатор също изключвам - работят в нормите.
Четох още,че кабела към скоростната кутия понякога се мокрел,но тези дни е сухо,а на мивка не съм бил вече десетина дни.
Ще ми са интересни мненията всички,още повече на някой с подобни проблеми (решени или не).

Колеги,през лятото ми се наложи да сменя torque converter на скоростната кутия.
Около месец след това ми се появи съобшението TRANS FAILSAFE PROG (не твърдя, че е свързано със смяната,но разбирате че е мн.вероятно).
Бях на дълъг път и силно валеше и просто предположих,че нещо се е намокрило- загасих,запалих и повече никакви проблеми до вчера.
Съобщението пак се появи,загасих, запалих и изминах стотина километра без проблеми (за сега).
Четох много по чуждите форуми (и по нашите) - няма еднозначни мнения...
Ниско ниво на маслото не мисля,че е...при смяната на конвертора,маслото беше заменено по марка и количество според каталога.
Алтернатор или акумулатор също изключвам - работят в нормите.
Четох още,че кабела към скоростната кутия понякога се мокрел,но тези дни е сухо,а на мивка не съм бил вече десетина дни.
Ще ми са интересни мненията всички,още повече на някой с подобни проблеми (решени или не).

Relax
- POL_Starshi
- Матрицата на SuPeR_FLY
-
- Мнения: 3637
- Регистриран на: 21.05.2007
- Местоположение: 7-мия кръг на Ада!
- Пол: Мъж
- Кара: E30-327,E36-330i,Е53-4.4i,E70-4.8i
- Мечтае да кара: и да е жив и здрав!
Re: TRANS FAILSAFE PROG, Е53 04' Facelift
Днес ми вдигна същия флаг и кутията влезе в сервизен режим. Оказаха се тоци и бъглив акомулатор! 

<Правила за поведение във форума на "BMW Club Bulgaria"!>
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!
- veso2710
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 130
- Регистриран на: 7.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Х5, E70 LCI
Re: TRANS FAILSAFE PROG, Е53 04' Facelift
POL_Starshi написа:Днес ми вдигна същия флаг и кутията влезе в сервизен режим. Оказаха се тоци и бъглив акомулатор!
Можеш ли да бъдеш по-конкретен,колега?
В един форум четох,че ако си давал ток от колата,на някой да запали,е една от възможните причини.

В интерес на истината,преди десетина дена наистина помогнах на един закъсал за ток колега.

Мерси!

Relax
- POL_Starshi
- Матрицата на SuPeR_FLY
-
- Мнения: 3637
- Регистриран на: 21.05.2007
- Местоположение: 7-мия кръг на Ада!
- Пол: Мъж
- Кара: E30-327,E36-330i,Е53-4.4i,E70-4.8i
- Мечтае да кара: и да е жив и здрав!
Re: TRANS FAILSAFE PROG, Е53 04' Facelift
От известно време, акомулатора взе да се срива изведнъж и се наложи да ми подадат ток. Няколко дена нямаше проблеми, но днес се получи това. Забелязах, че при палене напрежението пада до 8 волта / с уред /. Системата изпадна в колапс явно и с диагностиката видяхме грешка - "......v.bad," с което предположихме къде е проблема. Сменихме акомулатора, изчистихме грешките и всичко се оправи!
Поздрави!
Поздрави!
<Правила за поведение във форума на "BMW Club Bulgaria"!>
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!
- veso2710
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 130
- Регистриран на: 7.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Х5, E70 LCI
Re: TRANS FAILSAFE PROG, Е53 04' Facelift
Здравейте колеги,
Нещата се влошиха драматично,преди няколко дни кутията отново изпадна в авариен режим,светна съобщението,но този път изчезнаха задна скорост (!!!!) и ръчните скорости
Напред включваше до 3-та,криво-ляво се прибрах. Този път с рестарт на двигателя не можах да махна съобщението,нито да изкарам кутията от авариен режим...комедия! Успях да премахна грешката на другия ден със скенера и всичко се оправи (временно,разбира се..). Грешките,които излезнаха на скенера:
59(089) Transmition failsafe program
5F42(24386) EGS-Error:gearbox in emergency mode active
4F82(20354) Gear transmission ratio B
4F80(20352) Ratio-monitoring symptom gear monitoring
4F86(20358) Ratio-monitoring symptom circuit monitoring
Ходих при няколко майстора,но понеже бях изчистил грешките,нямаше еднакви мнения.
Освен софтуерен проблем,мисля че имам и механичен,защото при смяна на ниските предавки,понякога се чува едно присвирване/протриване (сравнително кратко и не много силно) откъм скоростната кутия. Казаха ми,че най-вероятно дисковете в кутията не се притискат добре и понякога првъртат. Явно,ако се отвори кутията ще стане по-ясно.
Някакви мнения,колеги или подобни "симптоми" ?
Мерси
Нещата се влошиха драматично,преди няколко дни кутията отново изпадна в авариен режим,светна съобщението,но този път изчезнаха задна скорост (!!!!) и ръчните скорости

59(089) Transmition failsafe program
5F42(24386) EGS-Error:gearbox in emergency mode active
4F82(20354) Gear transmission ratio B
4F80(20352) Ratio-monitoring symptom gear monitoring
4F86(20358) Ratio-monitoring symptom circuit monitoring
Ходих при няколко майстора,но понеже бях изчистил грешките,нямаше еднакви мнения.
Освен софтуерен проблем,мисля че имам и механичен,защото при смяна на ниските предавки,понякога се чува едно присвирване/протриване (сравнително кратко и не много силно) откъм скоростната кутия. Казаха ми,че най-вероятно дисковете в кутията не се притискат добре и понякога првъртат. Явно,ако се отвори кутията ще стане по-ясно.
Някакви мнения,колеги или подобни "симптоми" ?
Мерси

Relax
Re: TRANS FAILSAFE PROG, Е53 04' Facelift
здарвейте и от мен , преди 15 дена и аз си купих бмв с5 2005г и с моя късмет и аз имам сащия проблем грешка ( TRANS FAILSAFE PROG ) още на фтория ден от покупката в градцки условия ми исписва (TRANS FAILSAFE PROG ) и блокирбва на 3 или 4 предавка требав да спра да изгася колата за около 5 мин и се оправя , едни викат 4е баг на софтуер ( едвали ) др. неква букса не правиал контак . карах е на сервиз и те незнаят от кво е по4наха да гадаят 1- маслото 2- некав електронен блок бил свършил 3- турбината в скоростите . с две думи по4ват да сменят на ред вси4ко и кво излезне . Ако неко мое ми кайе как да постъпя шест съм му мн. мн. мн. задалжен мс. предварително
- homey
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 126
- Регистриран на: 6.12.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е53
- Мечтае да кара: Боинг 777
Re: TRANS FAILSAFE PROG, Е53 04' Facelift
Отивате при Napsters и той ви ремонтира кутиите. Ей това е решението. Колеги, които са ходили при него да дадат мнение!
- bobby81
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: 11.12.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 4.6 is
- Мечтае да кара: Alpina B5 ili B7
Re: TRANS FAILSAFE PROG, Е53 04' Facelift
Реших да се включа и аз в темата, защото имах същия проблем но вече го РАЗРЕШИХ. Проблемът ми се появи още през април-май 2014, разрешаваше се с рестартиране на двигател първоначално, но постепенно това взе да не помага. И така след доста четене по чужди форуми, септември 2014 проблема бе разрешен.
Решението при моя автомобил BMW X5 4.6is беше следния: отдясно на скоростната ми кутия се намира така наречения писец, който дава инфо до компютъра на коя скорост съм преместил лоста, но поради незащитеното място на което е монтиран, писеца беше корозирал и не даваше въпросната информация към компютъра. Свалих въпросния писец отворих го /капсулован е, но после с болчета, гайки и малко лепило стана и по добре/ И ГО НАПРЪСКАХ С ОБИЛНО КОЛИЧЕСТВО КОНТАКТЕН СПРЕЙ.
И така вече 5 месец без проблем.
Решението при моя автомобил BMW X5 4.6is беше следния: отдясно на скоростната ми кутия се намира така наречения писец, който дава инфо до компютъра на коя скорост съм преместил лоста, но поради незащитеното място на което е монтиран, писеца беше корозирал и не даваше въпросната информация към компютъра. Свалих въпросния писец отворих го /капсулован е, но после с болчета, гайки и малко лепило стана и по добре/ И ГО НАПРЪСКАХ С ОБИЛНО КОЛИЧЕСТВО КОНТАКТЕН СПРЕЙ.
И така вече 5 месец без проблем.
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани