Стартера не завърта
Модератор: Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
Стартера не завърта
Здравейте колеги,
става въпрос за нашата Х3 Е83 2007 автоматик 3.0si, на 68.000 км.
Колата има имобилайзер от тези, които задължаваха едно време да се слагат от БулИнс, който представлява нещо като чип за влизане във вход - само трябва да го задържа под волана, чувам сигнал и вече като дам на контакт всичко свети.
от известно време много рядко забелязвах проблем, който отдавах на ненатискане на спирачката. А именно - от време на време, може би веднъж на седмица или 2, когато влезна в колата и тръгна да паля, след като всички лампи си светят и всичко е точно, като завъртя стартера не прави абсолютно нищо, все едно че не съм отключил колата с имобилайзера. Не цъка като за паднал акумулатор, нищо не става, все едно че не съм на правилната скорост или имобилайзера не е изключен. На контакт всичко е точно, лампите си светят. Досега винаги просто завъртах ключа обратно, след това пробвах отново и стартера си завърташе както винаги. Даже не пропусках да се скарам на жената, когато й се случи на нея, че не е натиснала педала на спирачката и за това не върти.
Днес обаче стана неприятно, след като си бях карал из града, паркирах и след 10 минути се върнахме с баща ми нещо да погледнем по колата (свещите). Исках да я преместя и отново не пожела да запали след като я отключих с имобилайзера. Този път обаче след като завъртях отново ключа, отново не пожела. Пробвах поне 10 пъти, изчаках имобилайзера да се включи, отново я отключих и дадох на контакт - не и не. Реших, че там ще си остана и тогава на контакт преместих скоростната кутия на N и запали идеално. След 10 минути пробвах пак, отново на P не искаше нито веднъж, в момента, в който включих на N и запали.
4 часа след това като си тръгвах, колата запали без проблем от първия път на P.
Моите предположения:
1. Имобилайзерът си прави каквото иска. Защо иначе произволно ще решава кога да пали.
2. Не вярвам да е стартера, защото на N си пали супер.
3. Акумулаторът се изключва, той е на 4 месеца и въртенето (когато благоволи) е мигновено.
Лампи за грешки не светят.
Имате ли предположения? Къде да търся проблема, това често срещан проблем ли е, в търсачката не намерих нищо?
Благодаря за помощта и поздрави!
става въпрос за нашата Х3 Е83 2007 автоматик 3.0si, на 68.000 км.
Колата има имобилайзер от тези, които задължаваха едно време да се слагат от БулИнс, който представлява нещо като чип за влизане във вход - само трябва да го задържа под волана, чувам сигнал и вече като дам на контакт всичко свети.
от известно време много рядко забелязвах проблем, който отдавах на ненатискане на спирачката. А именно - от време на време, може би веднъж на седмица или 2, когато влезна в колата и тръгна да паля, след като всички лампи си светят и всичко е точно, като завъртя стартера не прави абсолютно нищо, все едно че не съм отключил колата с имобилайзера. Не цъка като за паднал акумулатор, нищо не става, все едно че не съм на правилната скорост или имобилайзера не е изключен. На контакт всичко е точно, лампите си светят. Досега винаги просто завъртах ключа обратно, след това пробвах отново и стартера си завърташе както винаги. Даже не пропусках да се скарам на жената, когато й се случи на нея, че не е натиснала педала на спирачката и за това не върти.
Днес обаче стана неприятно, след като си бях карал из града, паркирах и след 10 минути се върнахме с баща ми нещо да погледнем по колата (свещите). Исках да я преместя и отново не пожела да запали след като я отключих с имобилайзера. Този път обаче след като завъртях отново ключа, отново не пожела. Пробвах поне 10 пъти, изчаках имобилайзера да се включи, отново я отключих и дадох на контакт - не и не. Реших, че там ще си остана и тогава на контакт преместих скоростната кутия на N и запали идеално. След 10 минути пробвах пак, отново на P не искаше нито веднъж, в момента, в който включих на N и запали.
4 часа след това като си тръгвах, колата запали без проблем от първия път на P.
Моите предположения:
1. Имобилайзерът си прави каквото иска. Защо иначе произволно ще решава кога да пали.
2. Не вярвам да е стартера, защото на N си пали супер.
3. Акумулаторът се изключва, той е на 4 месеца и въртенето (когато благоволи) е мигновено.
Лампи за грешки не светят.
Имате ли предположения? Къде да търся проблема, това често срещан проблем ли е, в търсачката не намерих нищо?
Благодаря за помощта и поздрави!
- krasi2bmw
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 617
- Регистриран на: 10.11.2010
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325 dizel
Re: Стартера не завърта
или имобилайзер или аларма другаде недей да тьрсиш , но по добре виж добьр електричар, това е, иначе само ще се гадае 

Re: Стартера не завърта
DaveMF написа:... Не вярвам да е стартера, защото на N си пали супер....
Виж и селектора на лоста за скоростите дали застава правилно на (Р) и дали подава коректно сигнал за позицията.
Re: Стартера не завърта
^^ Здрасти - как да го видя това? Със сигурност на таблото светеше P, докато се опитвах да паля.
Имаш предвид да пробвам веднъж на N и после обратно на P?
Имаш предвид да пробвам веднъж на N и после обратно на P?
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани