МЛ>Х5?

X серия (E84,F48,F39,F47,E83,F25,F26,E53,E70,F15,E71,F16)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1023
Регистриран на: 8.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: X5+M2

Re: МЛ>Х5?

Мнение от msi200 » 06 Фев 2012, 22:36

Малко не виждам логика - за чий ти е да сменяш МЛ 2006 с по-стара Х5-ца? Според мен това е крачка назад, освен ако не вземеш 4.8is. Имай предвид, че Х5 не е най-безпроблемната кола и поддръжката хич не е евтина.
I love the sound of V8 in the morning...

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 9.03.2011
Пол: Мъж
Кара: BMW X5 4,4i

Re: МЛ>Х5?

Мнение от Niki10 » 15 Фев 2012, 21:18

Колеги, в тази тема се впускате в безмислени спорове. Всеки си има собствени възгледи и може да ги сподели и да даде съвет на колегата, а той да си реши какво е най доброто за него. Първо колегата търси кола за около 20000, така че 4,8 ис на първо четене отпада.

Така и аз искам да изразя мнение. Карам от 2 години 4,4 със 286 коня. Взех я на 160000, сега е на 205000. Колата я карам на газ. Нямам никакви проблеми и за нищо на света не бих я сменил с дизелова. Първо дизеловите за около 20000 са със малкия двигател 186 коня и е доста мудна. С чип става доста по добре, но пак си е куца и е на поне 300000км. За новата 218 коня за що годе читава със читави екстри като тв, двд, голяма навигация на около 200000 км трябва да си приготви колегата около 30000лв. А за около 20000 си взимаш една 4,4 2002-2003, слагаш хубаво(подчертавам-хубаво) газово и нещата заспиват. Вози те по евтино с около 2-3 лева на 100 км от дизела и си със едни 3000-4000 лв напред. А и да няма тв и двд, ако има голямата навигациа за много малки пари и слагаш другото. Аз за около 300 лв си сложих допълнително и тв тунер и камера за задно виждане и тв.
А за колегите които обясняват как се сменя маслото на 60000 хиляди: БМВ казва въобще да не се сменя маслото, но пък неофициално препоръчват да се смени на около 150000 и после да не се пипа.

Колега моята препоръка е 4,4 бензин. А ти каквото си решиш. Успех.
ПС: За 2 години съм сменил по колата следните неща: дискове и спирачки, водна помпа, динамо(ремонтираха го-диодно е и беше изгорял диод), датчик за ъгъла на волана. За всичко съм дал около 1700 лева. Това според мен е приемливо, имайки предвид класа автомобил.

Потребител
Аватар
Мнения: 38
Регистриран на: 10.05.2008

Re: МЛ>Х5?

Мнение от Насов » 16 Фев 2012, 10:52

Калпав дизел, по-скъпа начална цена, като цяло повече неща за оправяне след 200 000+ км, вървенето е субективно, но разликата е голяма в някои отношения. Най-важното е да е в добро състояние това, което купуваш. 4.4 не е никак лош, нищо от това, че 4.8 е по-добре :). В горното мнение за скоростите май става дума за масло да сме сменя на 60 или 150 000 км /да офиц. не се сменяизобщо, но ако не на 60, то на 100 000 не виждам проблем, това са бая километри/, щото това на двигателя се сменя на 20-30 000 и то само си казва, ако забравиш. Няма да имаш блокажи и бавни /не знам точно кой МЛ си имал, но доста от тях имат/, но предполагам няма и да ти трябват. Реално за мен МЛ-а е толкова по-грозен от кой Х5, че в главата ми не е имало и грам дилема по въпроса, но това е субективен фактор. Като цяло може да се каже, че много зависи къде и как се правят ремонтите за да излиза изгодно ;). Инак имам познат, който смени скорости в гаранция на МЛ, сумата беше умопомрачителна/не че ги плати той, нооо за кола под 50 000 си говорим/, но след няколко ремонта и маса време в сервиз му ги смениха. Келепир от седенето без кола няма, ако ще и в гаранция да е. По-старите коли са по-здрави, уви Х5 от 1995 няма ;). Успех в избора.

Предишна

Назад към X1/X2/Х3/Х4/X5/X6

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook