Айде още едно ревю на Х5, 40д
Модератор: Технически модератори
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- TPAKTOP
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 434
- Регистриран на: 20.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М5 с шпер, а за Х5 не съм сигурен
Re: Айде още едно ревю на Х5, 40д
X5 E70 написа:Па звънкай му на Боби ве
Ние миналия петък ти звъняхме ма си беше изключил телефона
Ами съжалявам ама като се видяхме с теб и след това ходих до болницата! Като се върнах до офиса нямах грам батерия и си го оставих на зарядното! И така.. цял уикенд! Ей сега ако сте рибари тоя уикенд мога да ви водя за риба и да се пазариме на маса?!

Re: Айде още едно ревю на Х5, 40д
Пичове и двата ги имам (3.0д- 235кс) и (40д- 306кс) - повярвайте, разликата е огромна във всяко едно отношение. 

- E70 3.0SD
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 30.01.2010
- Местоположение: Sofia, Bourgas
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E70 35d, S8;
- Мечтае да кара: X5M
- Детайли за колата: super reza4ka!
Re: Айде още едно ревю на Х5, 40д
За колегата ТРАКТОР - падането на акумулатора е коронен номер на Х5 и се учудвам, че само ти си изревал досега. Обяснението на БМВ е, че ако се кара само градско, не било зареждало достатъчно... което естествено са пълни глупости.[/quot
Реших да не се включвам но след този пост не издържах - проблема с падането на тока е в дефектния акумулатор на БМВ, който при мен беше сменен в гаранция /въпреки че не правеше проблем/. Колега не мога нещо да видя евтини пластмаси в колата си, но щом ти виждаш явното предната ти кола е била Бентли. Що се отнася до вървене 3.0д е доста по-бавно от 35д, да не говорим от 40д. Ако искаш скорост ще те повозя на лятната ми кола - S8. Все пак караш джип не очаквай чудеса
Реших да не се включвам но след този пост не издържах - проблема с падането на тока е в дефектния акумулатор на БМВ, който при мен беше сменен в гаранция /въпреки че не правеше проблем/. Колега не мога нещо да видя евтини пластмаси в колата си, но щом ти виждаш явното предната ти кола е била Бентли. Що се отнася до вървене 3.0д е доста по-бавно от 35д, да не говорим от 40д. Ако искаш скорост ще те повозя на лятната ми кола - S8. Все пак караш джип не очаквай чудеса

- stocky
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: Айде още едно ревю на Х5, 40д
Не е нужно да си карал Бентли, за да видиш, чекачеството на пластмасата в Х5 не съответства на цената му. Разбирам, че боли да си дал много пари и да скърца, ама нека не казваме на черното - бяло.
- TPAKTOP
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 434
- Регистриран на: 20.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М5 с шпер, а за Х5 не съм сигурен
Re: Айде още едно ревю на Х5, 40д
E70 3.0SD написа:За колегата ТРАКТОР - падането на акумулатора е коронен номер на Х5 и се учудвам, че само ти си изревал досега. Обяснението на БМВ е, че ако се кара само градско, не било зареждало достатъчно... което естествено са пълни глупости.[/quot
Реших да не се включвам но след този пост не издържах - проблема с падането на тока е в дефектния акумулатор на БМВ, който при мен беше сменен в гаранция /въпреки че не правеше проблем/. Колега не мога нещо да видя евтини пластмаси в колата си, но щом ти виждаш явното предната ти кола е била Бентли. Що се отнася до вървене 3.0д е доста по-бавно от 35д, да не говорим от 40д. Ако искаш скорост ще те повозя на лятната ми кола - S8. Все пак караш джип не очаквай чудеса
Колега моя проблем беше в шибания GPS до ден днешен съм с оригиналния акумулатор! От както го махнах проблеми нямам!

Re: Айде още едно ревю на Х5, 40д
Точно при акумулатора и аз не съм имал проблем, въпреки че основно карам градско на къси разстояния. 

- msi200
- ентусиаст
-
- Мнения: 1024
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X5+M2
Re: Айде още едно ревю на Х5, 40д
E70 3.0SD написа: Реших да не се включвам но след този пост не издържах - проблема с падането на тока е в дефектния акумулатор на БМВ, който при мен беше сменен в гаранция /въпреки че не правеше проблем/. Колега не мога нещо да видя евтини пластмаси в колата си, но щом ти виждаш явното предната ти кола е била Бентли. Що се отнася до вървене 3.0д е доста по-бавно от 35д, да не говорим от 40д. Ако искаш скорост ще те повозя на лятната ми кола - S8. Все пак караш джип не очаквай чудеса
Ми дано да е акумулатор, обаче пусни едно търсене в xoutpost да видиш какво става. Там на много колеги им смениха батериите, но проблемите остават.
Относно интериора - не е чак толкова зле. Мен ме дразни не толкова външния вид, колкото скърцането.
И друго нещо - опивам се да бъда обективен, а не да оплюя колата. Досега не съм се качвал на кола без недостатъци.
I love the sound of V8 in the morning...
Re: Айде още едно ревю на Х5, 40д
msi200 написа:E70 3.0SD написа: Реших да не се включвам но след този пост не издържах - проблема с падането на тока е в дефектния акумулатор на БМВ, който при мен беше сменен в гаранция /въпреки че не правеше проблем/. Колега не мога нещо да видя евтини пластмаси в колата си, но щом ти виждаш явното предната ти кола е била Бентли. Що се отнася до вървене 3.0д е доста по-бавно от 35д, да не говорим от 40д. Ако искаш скорост ще те повозя на лятната ми кола - S8. Все пак караш джип не очаквай чудеса
Ми дано да е акумулатор, обаче пусни едно търсене в xoutpost да видиш какво става. Там на много колеги им смениха батериите, но проблемите остават.
Относно интериора - не е чак толкова зле. Мен ме дразни не толкова външния вид, колкото скърцането.
И друго нещо - опивам се да бъда обективен, а не да оплюя колата. Досега не съм се качвал на кола без недостатъци.
Проблема май се оказа че е минусовата клема а не акумулатора
E70 3.0SD, пластмасариите определено евтинеят - клапите на въздуховодите, централната конзола, корите по седалките, корите на които се крепи щората, корите по 5-тата врата. Що евтинеят ли? Ми щото скърцат
- msi200
- ентусиаст
-
- Мнения: 1024
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X5+M2
Re: Айде още едно ревю на Х5, 40д
Ъпдейт - вече съм на 50000км. Много съм доволен и ми се щеше след време да я сменя със следващия модел, но най-вероятно няма да го направя, защо - четете най-отдолу.
До тук поддръжката на колата е безпроблемна, като сравнявам с други марки и модели.
Масло изхарчи към 1л. до 30000км, от тогава не го е пипнала. Летните рънфлат гуми имат грайфер, но бучат силно и ще ги сменям с не-рънфлат, да видим дали ще изкарат повече.
На 40000км предницата се разхлопа. Някакви тампони на предни долни носачи по гаранция. Купих си удължена гаранция.
Големия к*р с Х5 обаче започнах да го усещам наскоро. Наложи ми се да я оставя да спи на открито няколко дни и веднага се опитаха да я гепят. Действието се развива на 10м от будката на охраната, на осветено място с камери... равносметката е разбита ключалка, врата за боя, разправии и едно такова гадно чувство. Много ги търсят и много лесно се крадат БМВ-тата. Много хора изгоряха. В този ред на мисли, пътуване в чужбина може само на запад и в Гърция , налага ми се да пътувам до Украйна - все едно нямам кола, Турция след Истанбул - пак все едно нямам кола...
Като заключение - хубав безпроблемен автомобил, всичко е премислено с изключение на шумоизолацията, но изисква прекалено много грижи.
До тук поддръжката на колата е безпроблемна, като сравнявам с други марки и модели.
Масло изхарчи към 1л. до 30000км, от тогава не го е пипнала. Летните рънфлат гуми имат грайфер, но бучат силно и ще ги сменям с не-рънфлат, да видим дали ще изкарат повече.
На 40000км предницата се разхлопа. Някакви тампони на предни долни носачи по гаранция. Купих си удължена гаранция.
Големия к*р с Х5 обаче започнах да го усещам наскоро. Наложи ми се да я оставя да спи на открито няколко дни и веднага се опитаха да я гепят. Действието се развива на 10м от будката на охраната, на осветено място с камери... равносметката е разбита ключалка, врата за боя, разправии и едно такова гадно чувство. Много ги търсят и много лесно се крадат БМВ-тата. Много хора изгоряха. В този ред на мисли, пътуване в чужбина може само на запад и в Гърция , налага ми се да пътувам до Украйна - все едно нямам кола, Турция след Истанбул - пак все едно нямам кола...
Като заключение - хубав безпроблемен автомобил, всичко е премислено с изключение на шумоизолацията, но изисква прекалено много грижи.
I love the sound of V8 in the morning...
- RuM6n
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 332
- Регистриран на: 25.11.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: X5 3.0sd
- Мечтае да кара: по често
Re: Айде още едно ревю на Х5, 40д
TPAKTOP написа:X5 E70 написа:msi200 написа:X5 E70 написа:Да не ти пука, взел си я вечеКат се разскърца ше дойдеш при мене и ТРАКТОРА и ше ти я оправиме за 1 каса бира
Ми тя вече скърца. Преди време обръщах много внимание на тези неща, но след като смених няколко коли, вече съм имунизиран.
За колегата ТРАКТОР - падането на акумулатора е коронен номер на Х5 и се учудвам, че само ти си изревал досега. Обяснението на БМВ е, че ако се кара само градско, не било зареждало достатъчно... което естествено са пълни глупости.
Вече ставаме 4-ма дет заедно ше си праиме колите кат се постопли.
Вече съм поръчал едно руло от обезшумяващото на Bovacar (Боби)
Дай да пазарим отстъпки да го еВа?
Колеги има ли някакъв ъпдейт със шумоизолацията, преди ,след, впечатления?
- M3 E92
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 546
- Регистриран на: 31.03.2009
- Пол: Мъж
- Кара: го по тъч линията на живота..
Re: Айде още едно ревю на Х5, 40д
Мен ме дразнят чистачките и масивните странични стъкла - имам чувството, че са ги взели от друг автомобил и са ги боднали. Няма го онзи "финес" като например при моята 1-чка 

- cww
- Д-р Хаос
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 26.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само шестцилиндрови БМВ-та :)
Re: Айде още едно ревю на Х5, 40д
Идеята на Х5 е да внушава чувство на сигурност, мощ, престиж...абе както искаш го наречи с големите си (за Европа) габарити. За какъв финес бихме могли да говорим при камион? То всъщност и това и е чара на тази кола (поне за мен).
P.S. В малки колички ме гони клаустрофобия, имам чувството, че не ми стига въздуха.

P.S. В малки колички ме гони клаустрофобия, имам чувството, че не ми стига въздуха.


NOTHING IS GAINED WITHOUT SACRIFICES AND FREEDOM WITHOUT BLOOD
27 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани