Айде още едно ревю на Х5, 40д

X серия (E84,F48,F39,F47,E83,F25,F26,E53,E70,F15,E71,F16)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 434
Регистриран на: 20.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: М5 с шпер, а за Х5 не съм сигурен

Re: Айде още едно ревю на Х5, 40д

Мнение от TPAKTOP » 27 Яну 2011, 23:01

X5 E70 написа:Па звънкай му на Боби ве
Ние миналия петък ти звъняхме ма си беше изключил телефона

Ами съжалявам ама като се видяхме с теб и след това ходих до болницата! Като се върнах до офиса нямах грам батерия и си го оставих на зарядното! И така.. цял уикенд! Ей сега ако сте рибари тоя уикенд мога да ви водя за риба и да се пазариме на маса?!
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 10.08.2010
Пол: Мъж

Re: Айде още едно ревю на Х5, 40д

Мнение от ALIENWARE » 28 Яну 2011, 8:16

Пичове и двата ги имам (3.0д- 235кс) и (40д- 306кс) - повярвайте, разликата е огромна във всяко едно отношение. :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 30.01.2010
Местоположение: Sofia, Bourgas
Пол: Мъж
Кара: X5 E70 35d, S8;
Мечтае да кара: X5M
Детайли за колата: super reza4ka!

Re: Айде още едно ревю на Х5, 40д

Мнение от E70 3.0SD » 28 Яну 2011, 22:33

За колегата ТРАКТОР - падането на акумулатора е коронен номер на Х5 и се учудвам, че само ти си изревал досега. Обяснението на БМВ е, че ако се кара само градско, не било зареждало достатъчно... което естествено са пълни глупости.[/quot

Реших да не се включвам но след този пост не издържах - проблема с падането на тока е в дефектния акумулатор на БМВ, който при мен беше сменен в гаранция /въпреки че не правеше проблем/. Колега не мога нещо да видя евтини пластмаси в колата си, но щом ти виждаш явното предната ти кола е била Бентли. Що се отнася до вървене 3.0д е доста по-бавно от 35д, да не говорим от 40д. Ако искаш скорост ще те повозя на лятната ми кола - S8. Все пак караш джип не очаквай чудеса :yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 906
Регистриран на: 14.05.2010
Местоположение: Пловдив, България
Пол: Мъж
Кара: BMW E82, E83, E92, F02
Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.

Re: Айде още едно ревю на Х5, 40д

Мнение от stocky » 28 Яну 2011, 22:56

Не е нужно да си карал Бентли, за да видиш, чекачеството на пластмасата в Х5 не съответства на цената му. Разбирам, че боли да си дал много пари и да скърца, ама нека не казваме на черното - бяло.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 434
Регистриран на: 20.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: М5 с шпер, а за Х5 не съм сигурен

Re: Айде още едно ревю на Х5, 40д

Мнение от TPAKTOP » 29 Яну 2011, 2:00

E70 3.0SD написа:За колегата ТРАКТОР - падането на акумулатора е коронен номер на Х5 и се учудвам, че само ти си изревал досега. Обяснението на БМВ е, че ако се кара само градско, не било зареждало достатъчно... което естествено са пълни глупости.[/quot

Реших да не се включвам но след този пост не издържах - проблема с падането на тока е в дефектния акумулатор на БМВ, който при мен беше сменен в гаранция /въпреки че не правеше проблем/. Колега не мога нещо да видя евтини пластмаси в колата си, но щом ти виждаш явното предната ти кола е била Бентли. Що се отнася до вървене 3.0д е доста по-бавно от 35д, да не говорим от 40д. Ако искаш скорост ще те повозя на лятната ми кола - S8. Все пак караш джип не очаквай чудеса :yes:

Колега моя проблем беше в шибания GPS до ден днешен съм с оригиналния акумулатор! От както го махнах проблеми нямам!
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 10.08.2010
Пол: Мъж

Re: Айде още едно ревю на Х5, 40д

Мнение от ALIENWARE » 29 Яну 2011, 8:26

Точно при акумулатора и аз не съм имал проблем, въпреки че основно карам градско на къси разстояния. :!:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1024
Регистриран на: 8.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: X5+M2

Re: Айде още едно ревю на Х5, 40д

Мнение от msi200 » 29 Яну 2011, 9:39

E70 3.0SD написа: Реших да не се включвам но след този пост не издържах - проблема с падането на тока е в дефектния акумулатор на БМВ, който при мен беше сменен в гаранция /въпреки че не правеше проблем/. Колега не мога нещо да видя евтини пластмаси в колата си, но щом ти виждаш явното предната ти кола е била Бентли. Що се отнася до вървене 3.0д е доста по-бавно от 35д, да не говорим от 40д. Ако искаш скорост ще те повозя на лятната ми кола - S8. Все пак караш джип не очаквай чудеса :yes:


Ми дано да е акумулатор, обаче пусни едно търсене в xoutpost да видиш какво става. Там на много колеги им смениха батериите, но проблемите остават.
Относно интериора - не е чак толкова зле. Мен ме дразни не толкова външния вид, колкото скърцането.
И друго нещо - опивам се да бъда обективен, а не да оплюя колата. Досега не съм се качвал на кола без недостатъци.
I love the sound of V8 in the morning...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 850
Регистриран на: 10.02.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Айде още едно ревю на Х5, 40д

Мнение от X5 E70 » 29 Яну 2011, 10:41

msi200 написа:
E70 3.0SD написа: Реших да не се включвам но след този пост не издържах - проблема с падането на тока е в дефектния акумулатор на БМВ, който при мен беше сменен в гаранция /въпреки че не правеше проблем/. Колега не мога нещо да видя евтини пластмаси в колата си, но щом ти виждаш явното предната ти кола е била Бентли. Що се отнася до вървене 3.0д е доста по-бавно от 35д, да не говорим от 40д. Ако искаш скорост ще те повозя на лятната ми кола - S8. Все пак караш джип не очаквай чудеса :yes:


Ми дано да е акумулатор, обаче пусни едно търсене в xoutpost да видиш какво става. Там на много колеги им смениха батериите, но проблемите остават.
Относно интериора - не е чак толкова зле. Мен ме дразни не толкова външния вид, колкото скърцането.
И друго нещо - опивам се да бъда обективен, а не да оплюя колата. Досега не съм се качвал на кола без недостатъци.


Проблема май се оказа че е минусовата клема а не акумулатора
E70 3.0SD, пластмасариите определено евтинеят - клапите на въздуховодите, централната конзола, корите по седалките, корите на които се крепи щората, корите по 5-тата врата. Що евтинеят ли? Ми щото скърцат

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1024
Регистриран на: 8.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: X5+M2

Re: Айде още едно ревю на Х5, 40д

Мнение от msi200 » 22 Яну 2012, 22:27

Ъпдейт - вече съм на 50000км. Много съм доволен и ми се щеше след време да я сменя със следващия модел, но най-вероятно няма да го направя, защо - четете най-отдолу.

До тук поддръжката на колата е безпроблемна, като сравнявам с други марки и модели.

Масло изхарчи към 1л. до 30000км, от тогава не го е пипнала. Летните рънфлат гуми имат грайфер, но бучат силно и ще ги сменям с не-рънфлат, да видим дали ще изкарат повече.
На 40000км предницата се разхлопа. Някакви тампони на предни долни носачи по гаранция. Купих си удължена гаранция.

Големия к*р с Х5 обаче започнах да го усещам наскоро. Наложи ми се да я оставя да спи на открито няколко дни и веднага се опитаха да я гепят. Действието се развива на 10м от будката на охраната, на осветено място с камери... равносметката е разбита ключалка, врата за боя, разправии и едно такова гадно чувство. Много ги търсят и много лесно се крадат БМВ-тата. Много хора изгоряха. В този ред на мисли, пътуване в чужбина може само на запад и в Гърция , налага ми се да пътувам до Украйна - все едно нямам кола, Турция след Истанбул - пак все едно нямам кола...

Като заключение - хубав безпроблемен автомобил, всичко е премислено с изключение на шумоизолацията, но изисква прекалено много грижи.
I love the sound of V8 in the morning...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 332
Регистриран на: 25.11.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: X5 3.0sd
Мечтае да кара: по често

Re: Айде още едно ревю на Х5, 40д

Мнение от RuM6n » 23 Яну 2012, 22:20

TPAKTOP написа:
X5 E70 написа:
msi200 написа:
X5 E70 написа:Да не ти пука, взел си я вече :yes: Кат се разскърца ше дойдеш при мене и ТРАКТОРА и ше ти я оправиме за 1 каса бира :bchug:


Ми тя вече скърца. Преди време обръщах много внимание на тези неща, но след като смених няколко коли, вече съм имунизиран.

За колегата ТРАКТОР - падането на акумулатора е коронен номер на Х5 и се учудвам, че само ти си изревал досега. Обяснението на БМВ е, че ако се кара само градско, не било зареждало достатъчно... което естествено са пълни глупости.


Вече ставаме 4-ма дет заедно ше си праиме колите кат се постопли.
Вече съм поръчал едно руло от обезшумяващото на Bovacar (Боби) :bowdown:

Дай да пазарим отстъпки да го еВа? :mhihi:

Колеги има ли някакъв ъпдейт със шумоизолацията, преди ,след, впечатления?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 546
Регистриран на: 31.03.2009
Пол: Мъж
Кара: го по тъч линията на живота..

Re: Айде още едно ревю на Х5, 40д

Мнение от M3 E92 » 25 Яну 2012, 13:03

Мен ме дразнят чистачките и масивните странични стъкла - имам чувството, че са ги взели от друг автомобил и са ги боднали. Няма го онзи "финес" като например при моята 1-чка :paranoid:

Д-р Хаос
Аватар
Мнения: 1246
Регистриран на: 26.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: само шестцилиндрови БМВ-та :)

Re: Айде още едно ревю на Х5, 40д

Мнение от cww » 25 Яну 2012, 13:52

Идеята на Х5 е да внушава чувство на сигурност, мощ, престиж...абе както искаш го наречи с големите си (за Европа) габарити. За какъв финес бихме могли да говорим при камион? То всъщност и това и е чара на тази кола (поне за мен).

P.S. В малки колички ме гони клаустрофобия, имам чувството, че не ми стига въздуха. :paranoid: :mhihi:
NOTHING IS GAINED WITHOUT SACRIFICES AND FREEDOM WITHOUT BLOOD

Предишна

Назад към X1/X2/Х3/Х4/X5/X6

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook