Интересувам се от Е70 3.0si. Мнения?
Модератор: Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
Интересувам се от Е70 3.0si. Мнения?
Карам Мерцедес ML W164 CDI V6. До сега съм доста доволен от колата. Случайно ми попадна едно Е70 3.0 бензин, че се заинтригувах и се замислих сериозно да сменя колата.
БМВ-то е 2008г., но произведено в края на 2007. Внесено е от Щатите. Интересува ме:
- Постоянно ли е зацепено 4х4 или има някакво съотношение спрямо условията и скоростта.
- Има ли разлика между американската версия и европейската в частите и електрониката
- Какви са най-честите проблеми по колите (прочетох за проблемната рейка, вода в стоповете и тук -там някой модул)
- Колко струва обслужването в оторизиран и неоторизиран сервиз. Какъв е сервизния интервал
- Какъв разход дава градско и извънградско (ще се радвам на мнения от първа ръка, защото по каталог, разходът просто няма как да се случи)
- Автоматичната скоростна кутия надеждна ли е?
БМВ-то е 2008г., но произведено в края на 2007. Внесено е от Щатите. Интересува ме:
- Постоянно ли е зацепено 4х4 или има някакво съотношение спрямо условията и скоростта.
- Има ли разлика между американската версия и европейската в частите и електрониката
- Какви са най-честите проблеми по колите (прочетох за проблемната рейка, вода в стоповете и тук -там някой модул)
- Колко струва обслужването в оторизиран и неоторизиран сервиз. Какъв е сервизния интервал
- Какъв разход дава градско и извънградско (ще се радвам на мнения от първа ръка, защото по каталог, разходът просто няма как да се случи)
- Автоматичната скоростна кутия надеждна ли е?
- cww
- Д-р Хаос
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 26.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само шестцилиндрови БМВ-та :)
Re: Интересувам се от Е70 3.0si. Мнения?
1. xDrive системата е постоянно включена. При нормални показания на скоростта предава въртящия момент в съотношение 40/60 към предни/задни колела. При скорости над 180 мисля съотношението се променя на 0/100 в полза на задните колела. Блокажи, чудесии, такива неща няма. Все пак не очаквай да покориш Исландските вулкани с тази кола.
2. По спомен (не претендирам да съм особено акуратен, но все пак) има разлика. Каква точно и колко обаче не знам. Прави ми впечатление, че все пак се мяркат американски Х5-ци тук при нас, което означава, че не е невъзможно да се поддържат.
3. Проблеми...не е като да няма. Но ще трябва да пиша много дълго. Рейки (и аз чувам за тях, моята е здрава все още), стопове, окачване ( 3 пъти сменям десен носач, после и ляв
), adaptive drive (ако има)...абе много неща са. Прегледай темите в раздела, има много полезна информация.
4. В оторизиран сервиз - масло + филтри (вчера го правих) е между 550 лв. и 1000 лв. взависимост кои филтри решиш да смениш (или да не смениш). Съответно с лекота сумата може да нарастне здраво, ако има нужда от смяна на още консумативи. В неоторизиран сервиз някой, който е ходил да каже, аз освен в БМВ другаде не съм бил досега.
5. 3.0 si нямам понятие колко гори, обаче съм карал веднъж и знам колко нищо не върви. Т.е. гори като за голям мотор, а вървежа му не е никак впечатляващ. Може и аз да съм очаквал повече, не знам, но за мен, за конете, с които разполага, вървежа е слаб.
Предполагам, че градско в София напр. под 20 трудно ще слезе. Разбира се, това са мои предположения, може и да греша. Ако има собственици на такива машини, те ще кажат най-добре.
6. Аз досега за проблеми със скоростната кутия не съм чувал. Може и да има разбира се, но мисля, че не са масово явление. С други думи е надеждна.
В общи линии колата е страхотна, за мен няма аналог в класа си, но е крайно ненадеждна.

2. По спомен (не претендирам да съм особено акуратен, но все пак) има разлика. Каква точно и колко обаче не знам. Прави ми впечатление, че все пак се мяркат американски Х5-ци тук при нас, което означава, че не е невъзможно да се поддържат.
3. Проблеми...не е като да няма. Но ще трябва да пиша много дълго. Рейки (и аз чувам за тях, моята е здрава все още), стопове, окачване ( 3 пъти сменям десен носач, после и ляв

4. В оторизиран сервиз - масло + филтри (вчера го правих) е между 550 лв. и 1000 лв. взависимост кои филтри решиш да смениш (или да не смениш). Съответно с лекота сумата може да нарастне здраво, ако има нужда от смяна на още консумативи. В неоторизиран сервиз някой, който е ходил да каже, аз освен в БМВ другаде не съм бил досега.
5. 3.0 si нямам понятие колко гори, обаче съм карал веднъж и знам колко нищо не върви. Т.е. гори като за голям мотор, а вървежа му не е никак впечатляващ. Може и аз да съм очаквал повече, не знам, но за мен, за конете, с които разполага, вървежа е слаб.
Предполагам, че градско в София напр. под 20 трудно ще слезе. Разбира се, това са мои предположения, може и да греша. Ако има собственици на такива машини, те ще кажат най-добре.
6. Аз досега за проблеми със скоростната кутия не съм чувал. Може и да има разбира се, но мисля, че не са масово явление. С други думи е надеждна.
В общи линии колата е страхотна, за мен няма аналог в класа си, но е крайно ненадеждна.
NOTHING IS GAINED WITHOUT SACRIFICES AND FREEDOM WITHOUT BLOOD
Re: Интересувам се от Е70 3.0si. Мнения?
А защо не се огледаш за по-голяма кубатура? Колегата е прав, че 3.0кубика бензин е меко казано кофти агрегат за този джип. Аз съм с 4.6и.с. и освен , че разходът е като на ЗИЛ други оплаквания нямам:)
Re: Интересувам се от Е70 3.0si. Мнения?
bobiE38 написа:А защо не се огледаш за по-голяма кубатура? Колегата е прав, че 3.0кубика бензин е меко казано кофти агрегат за този джип. Аз съм с 4.6и.с. и освен , че разходът е като на ЗИЛ други оплаквания нямам:)
Както казах в момента имам Mercedes W 164 280 CDI. Колата я кара почти и само жена ми за вози децата и то на къси разстояния, само градско. Аз си имам друга кола за през седмицата за в града. Караме малко повече през уикенда, но пак 80% градско. Гори ми 14 л/100 км. градско. Принципно нямам никакви забележки към Бенца. Хвана ме яд, че нафтата (която си е гориво за камиони и индустрията) стана безбожно скъпа. Бензинът е с 10% по евтин. Ако бензиновия агрегат гори с 20% повече на 100 км., от дизеловия, разлика в парите за гориво почти няма да има. На годишна база също бензиновия може да е по на сметка. По-евтини консумативи, значително по-малко неща, които да се счупят, в сравнение с дизела (дюзи, помпа, турбо, клапани и т.н.). Както казах не ми се събират повече от 1000 км на месец с тази кола.
3.0 бензиновия агрегат на БМВ е доста по-икономичен (поне на хартия) от 3,5 бензин на Мерцедес. Тука има един американски сайт, който се базира на реално каране на три еднакви коли по 15 000 мили 60% градско и 40% извънградско. Според него излиза, че 3,0 si гори в града 18 а извънграда 11,5.
http://www.fueleconomy.gov/feg/noframes/23902.shtml
Нямам големи претенции към вървежа, защото в града няма да се състезавам. За момента 280 CDI 190 коня ми е достатъчен като ускорение, така че 3,0 si би следвало да е ок.
V8 бензинките на БМВ ми се виждат доста лакоми. Ако може някой колега с такъв мотор да сподели какъв разход му дава в града.
Re: Интересувам се от Е70 3.0si. Мнения?
MaXimal написа:Единственото което знам е, че няма продаване после
Кой V6 или V8 бензин?
Някой да сподели за разлики между американеца и европееца?
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4170
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Интересувам се от Е70 3.0si. Мнения?
Бензина не е V6. BMW нямат V6 двигатели. 6-цилиндровите двигатели са I, демек шестак в редица 

You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- baholino
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 18.05.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 535d
- Мечтае да кара: i3
- Детайли за колата: M-пакет
Re: Интересувам се от Е70 3.0si. Мнения?
hhr написа:bobiE38 написа:А защо не се огледаш за по-голяма кубатура? Колегата е прав, че 3.0кубика бензин е меко казано кофти агрегат за този джип. Аз съм с 4.6и.с. и освен , че разходът е като на ЗИЛ други оплаквания нямам:)
V8 бензинките на БМВ ми се виждат доста лакоми. Ако може някой колега с такъв мотор да сподели какъв разход му дава в града.
Имам преки наблюдения от Х6 5.0(4.4би-турбо). Градско дава 18-20/100, на дълго 16-18/100 бензин А98. Върви повече от прилично(за СУВ).
hhr написа:
Някой да сподели за разлики между американеца и европееца?
Знам единствено, че освен разликите на фарове, стопове и тнт, основната разлика между американските и европейските е в големината на спирачките; дискове, апарати и тнт. При моделите за САЩ спирачките са по-малки от тези на европейските.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо
Re: Интересувам се от Е70 3.0si. Мнения?
Ми не знам дали няма продаване колега,ама ако ти предложат такъм хикс 4.6 напълно оборудван,че даже и на газ за 25 000лв да речем, с гуми ,абе с всичо което може да ти предложи тази кола,искаш да кажеш, че ще си вземеш някой 6-так ли?:)
За мен всичко е въпрос на вкус и възожности,а такива поне аз имам:)
За мен всичко е въпрос на вкус и възожности,а такива поне аз имам:)
- cww
- Д-р Хаос
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 26.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само шестцилиндрови БМВ-та :)
Re: Интересувам се от Е70 3.0si. Мнения?
Едва ли тук е мястото да показваме кой какви възможности има.
Пожелавам ти да имаш и още по-големи възможности занапред, но темата е за Е70, не за Е53.
А иначе Тошко е прав, че бензиновите Е70-ки впоследствие наистина нямат продаване или ако имат, то е на позорни цени. Независимо, че звука на V8 е уникален.
baholino, сравнението не е особено уместно, тъй като спряганите в тази тема двигатели са само атмосферни. Посоченият от теб агрегат е съвсем различен, с принудително пълнене и доста по-икономичен.
Пожелавам ти да имаш и още по-големи възможности занапред, но темата е за Е70, не за Е53.
А иначе Тошко е прав, че бензиновите Е70-ки впоследствие наистина нямат продаване или ако имат, то е на позорни цени. Независимо, че звука на V8 е уникален.

baholino, сравнението не е особено уместно, тъй като спряганите в тази тема двигатели са само атмосферни. Посоченият от теб агрегат е съвсем различен, с принудително пълнене и доста по-икономичен.
NOTHING IS GAINED WITHOUT SACRIFICES AND FREEDOM WITHOUT BLOOD
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани