120d не държи празен ход при регенарация
Модератор: Технически модератори
1 мнение
• Страница 1 от 1
- AlonsoBest
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 357
- Регистриран на: 25.04.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 540i G30, 120d F20
- Мечтае да кара: M5
120d не държи празен ход при регенарация
Здравейте колеги.
Имам следния проблем. Когато колата реши да прави регенерация на ДПФ-а, почва да не държи стабилен празен ход, а оборатите играят. Дори и когато колата е в движение, но на ниски обороти (около 1000/1100) се усеща леко придърпване. Като се движи с по-високи обороти няма проблем. През другото време колата се държи напълно нормално, държи празен ход, върви добре, пали нормално. Съответно колата е 120d F20, 2015 година с B47 мотора и е на реални 103К км (сигурен съм в тях понеже е купувана от Ауто Бавария). На диагностика колата в момента не изкарва грешки. Преди имаше грешка за ниско наляга на подкачваща нафта (преди помпата за високото). Проблема беше във сензора който е преди помпата за високо наляга и е сменен. Грешката се оправи, но продължава да не държи празен ход при регенерация. ЕГР-а е сменям по сервизна кампания миналата година, колата тогава беше на около 96000К км. ДПФ-а е с перфектни стойности и не е запушен, също така колата си прави нормални регенерации, с изключение на това че не държи стабилен празен ход.
От къде мога да почна търсенето на проблема и също така как да го диагностицирам, за да не сменям части без да има смисъл?
Имам следния проблем. Когато колата реши да прави регенерация на ДПФ-а, почва да не държи стабилен празен ход, а оборатите играят. Дори и когато колата е в движение, но на ниски обороти (около 1000/1100) се усеща леко придърпване. Като се движи с по-високи обороти няма проблем. През другото време колата се държи напълно нормално, държи празен ход, върви добре, пали нормално. Съответно колата е 120d F20, 2015 година с B47 мотора и е на реални 103К км (сигурен съм в тях понеже е купувана от Ауто Бавария). На диагностика колата в момента не изкарва грешки. Преди имаше грешка за ниско наляга на подкачваща нафта (преди помпата за високото). Проблема беше във сензора който е преди помпата за високо наляга и е сменен. Грешката се оправи, но продължава да не държи празен ход при регенерация. ЕГР-а е сменям по сервизна кампания миналата година, колата тогава беше на около 96000К км. ДПФ-а е с перфектни стойности и не е запушен, също така колата си прави нормални регенерации, с изключение на това че не държи стабилен празен ход.
От къде мога да почна търсенето на проблема и също така как да го диагностицирам, за да не сменям части без да има смисъл?

1 мнение
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани