Дефектирали биели звук (N46б20 между 2000 и 3000 оборота.
Модератор: Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- ialeksandro
- Потребител
- Мнения: 33
- Регистриран на: 28.11.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e87 118i 2005
Дефектирали биели звук (N46б20 между 2000 и 3000 оборота.
Здравейте,
От няколко месеца установих странно тракане на двигателя N46B20 при ускорение между 2000 и 3000 оборота.
При диагностика с ISTA ми показа проблем с детонационен датчик - Knock Sensor ( Ping Sensor ) .
Смених сензора, но проблемът си остана.
Моля ако някой е имал такъв проблем да сподели решението
Edit: 22.02.2020
Скръбна вест !
Днес посетих сервиз и момчето каза, че е убеден, че проблемът е биелни лагери.
Трябва да се отвори двигателя и да се види състоянието му, да се мери вал и да се прецени дали може да се ремонтира.
От няколко месеца установих странно тракане на двигателя N46B20 при ускорение между 2000 и 3000 оборота.
При диагностика с ISTA ми показа проблем с детонационен датчик - Knock Sensor ( Ping Sensor ) .
Смених сензора, но проблемът си остана.
Моля ако някой е имал такъв проблем да сподели решението
Edit: 22.02.2020
Скръбна вест !
Днес посетих сервиз и момчето каза, че е убеден, че проблемът е биелни лагери.
Трябва да се отвори двигателя и да се види състоянието му, да се мери вал и да се прецени дали може да се ремонтира.
Последна промяна ialeksandro на 17 Сеп 2022, 18:55, променена общо 2 пъти
- pdonov
- Потребител
- Мнения: 19
- Регистриран на: 10.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW е36 320 купе
Re: Странен звук на двигателя (N46б20 между 2000 и 3000 обор
здравей ,открихте ли проблема?
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: Странен звук на двигателя (N46б20 между 2000 и 3000 обор
Не приемайте лековерно радикални диагнози, за да не се окаже че сте направили основен ремонт залудо.
Тоя мотор страда от калпав /мек/ заводски обтегач и хлабава /разтегната верига/. При такива звуци първата работа е да свалите капака на клапаните и да проверите опъна на веригата, съответно да смените обтегача ако е стария тип - с дебелата глава. Освен това да се види дали не е натрошен пластмасовия водач между ваносите. Ако да и колата е на много километри е добре да се смени всичко комплект - верига, успокоители, обтегач.
Тоя мотор страда от калпав /мек/ заводски обтегач и хлабава /разтегната верига/. При такива звуци първата работа е да свалите капака на клапаните и да проверите опъна на веригата, съответно да смените обтегача ако е стария тип - с дебелата глава. Освен това да се види дали не е натрошен пластмасовия водач между ваносите. Ако да и колата е на много километри е добре да се смени всичко комплект - верига, успокоители, обтегач.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
- ialeksandro
- Потребител
- Мнения: 33
- Регистриран на: 28.11.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e87 118i 2005
Дефектирали биелни лагери N46B20B
The Heartlistener - Много точна информация . Точно така е както казвате. Съгласен съм с вас .
В случая аз знам за този обтегач (смених го с новата версия) и проблема с веригата тя не, че е слаба просто се сменя като консуматив след примерно 180-190К - всичко комплект.
Освен това си купих за всеки случай тулче за дигностика за веригата - за този двигател . То се слага на мястото на обтегача - колата се изключва от скорост и се върти ръчно двигателят . В сърцевината си този тул има конус който се гледа как потъва или е над основата.
Като цяло наистина проблема беше в биелни лагери . Ако имате такъв звук задължително на ремонт колата за да се проверят.
В моя случай след замерване на вала се оказа, че няма проблеми и смених биелни лагери .
Цена за всичко 500лв
В случая аз знам за този обтегач (смених го с новата версия) и проблема с веригата тя не, че е слаба просто се сменя като консуматив след примерно 180-190К - всичко комплект.
Освен това си купих за всеки случай тулче за дигностика за веригата - за този двигател . То се слага на мястото на обтегача - колата се изключва от скорост и се върти ръчно двигателят . В сърцевината си този тул има конус който се гледа как потъва или е над основата.
Като цяло наистина проблема беше в биелни лагери . Ако имате такъв звук задължително на ремонт колата за да се проверят.
В моя случай след замерване на вала се оказа, че няма проблеми и смених биелни лагери .
Цена за всичко 500лв
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани