Лампата свети на мин. обороти след смяна на маслото 2пъти.
Модератор: Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- d.mobydick
- Потребител
- Мнения: 27
- Регистриран на: 2.10.2019
- Местоположение: Кранево
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е-87
- Мечтае да кара: по голямо БМВ
- Детайли за колата: 118-д 2010г.- на 185.000км.
Лампата свети на мин. обороти след смяна на маслото 2пъти.
Здравейте колеги,
Имам сериозен или на мен поне така ми се струва , че е сериозен проблем. Преди три дни отидох да си сменя маслото ,и респективно маслен филтър , бях с Репсол 5 В/ 40 , точната цифрено буквена индикация не си спомням , но реши ,че след 10/11 хиляди км. е нормално да го сменя , като през целият период ,не се е налагало да доливам, а и следях качеството и цвета на маслото.Сменихме го с Титаниум Кастрол пак 5в/40 и майстора започна да нагласява , новата сервизна смяна по км. , но се затрудни и в един момент като запалих колата , след минута започна да ми свети лампата за маслото но само на малки обороти ,до 1200 об./ мин.И независимо от последвалите старания и консултации ,лампата не гаснеше на малки обороти, шум от повдигачите нямаше и майстора авторитетни каза , от маслото е , съгласих се и дадох още 90лв. за ново масло и 20 лв. за нов филтър , сменихме го втори път с масло по формулата Longlive- 04 и пак същото, лампата си свети, предположих ,че е датчика , сменихме го и него , пак свети , сега отивам на комп. диагностика , за да видим да ли не е софтуерен проблем. Ако някой е имал подобна емоция или се сеща какъв е проблема прилагам телефонният си номер: 0887761669, Димитър Иванов съм от Варна. Много моля за съдействие , за което благодаря предварително.
E mail : d.mobydick@yahoo.com
Имам сериозен или на мен поне така ми се струва , че е сериозен проблем. Преди три дни отидох да си сменя маслото ,и респективно маслен филтър , бях с Репсол 5 В/ 40 , точната цифрено буквена индикация не си спомням , но реши ,че след 10/11 хиляди км. е нормално да го сменя , като през целият период ,не се е налагало да доливам, а и следях качеството и цвета на маслото.Сменихме го с Титаниум Кастрол пак 5в/40 и майстора започна да нагласява , новата сервизна смяна по км. , но се затрудни и в един момент като запалих колата , след минута започна да ми свети лампата за маслото но само на малки обороти ,до 1200 об./ мин.И независимо от последвалите старания и консултации ,лампата не гаснеше на малки обороти, шум от повдигачите нямаше и майстора авторитетни каза , от маслото е , съгласих се и дадох още 90лв. за ново масло и 20 лв. за нов филтър , сменихме го втори път с масло по формулата Longlive- 04 и пак същото, лампата си свети, предположих ,че е датчика , сменихме го и него , пак свети , сега отивам на комп. диагностика , за да видим да ли не е софтуерен проблем. Ако някой е имал подобна емоция или се сеща какъв е проблема прилагам телефонният си номер: 0887761669, Димитър Иванов съм от Варна. Много моля за съдействие , за което благодаря предварително.
E mail : d.mobydick@yahoo.com
- d.mobydick
- Потребител
- Мнения: 27
- Регистриран на: 2.10.2019
- Местоположение: Кранево
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е-87
- Мечтае да кара: по голямо БМВ
- Детайли за колата: 118-д 2010г.- на 185.000км.
Re: Лампата свети на мин. обороти след смяна на маслото 2път
Здравейте,
Проблема със светенето на лампата се оказа ,лесно решим , независимо от факта , че някои майстори ,дори искаха да проверяват основни или биелни лагери. Оказа се в същност , че се натрупал нагар, под фундамента на масленият филтър и с няколко впръсквания от спрейовите на ацетонова основа и се разми ,изпари се и сега си е нормално вече 2.000км. Но от вчера имам нов проблем , в движение спря да ми зарежда алтернатора ( Динамото) и едва се прибрах , защото след 20/ 30 минути каране , докато търсех сервизи, светна цялата елха изключи се АБС усилвателя на волана и направи опит да загасне когато включих фаровете защото полицаите ми направи бележка с жест и при отнемането и на последните количества ток ,едва не останах на пътя. Заредих го отново , но не знам дали ще мога да стигна от Кранево до Станимир горе до военна болница само на акумулатор. Ще видим какво ще излезе а ,и не знам имали бушон само за алтернатора, ще проверя. Колата я карам от 1.6 месеца и не съм на ясно със всички джаджи.
Проблема със светенето на лампата се оказа ,лесно решим , независимо от факта , че някои майстори ,дори искаха да проверяват основни или биелни лагери. Оказа се в същност , че се натрупал нагар, под фундамента на масленият филтър и с няколко впръсквания от спрейовите на ацетонова основа и се разми ,изпари се и сега си е нормално вече 2.000км. Но от вчера имам нов проблем , в движение спря да ми зарежда алтернатора ( Динамото) и едва се прибрах , защото след 20/ 30 минути каране , докато търсех сервизи, светна цялата елха изключи се АБС усилвателя на волана и направи опит да загасне когато включих фаровете защото полицаите ми направи бележка с жест и при отнемането и на последните количества ток ,едва не останах на пътя. Заредих го отново , но не знам дали ще мога да стигна от Кранево до Станимир горе до военна болница само на акумулатор. Ще видим какво ще излезе а ,и не знам имали бушон само за алтернатора, ще проверя. Колата я карам от 1.6 месеца и не съм на ясно със всички джаджи.
- d.mobydick
- Потребител
- Мнения: 27
- Регистриран на: 2.10.2019
- Местоположение: Кранево
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е-87
- Мечтае да кара: по голямо БМВ
- Детайли за колата: 118-д 2010г.- на 185.000км.
Re: Лампата свети на мин. обороти след смяна на маслото 2път
Проблема с алтернатора се реши ,но на не очаквана цена. Преди да я закарам , което стана само на акумулатор и си беше риск, проверих цените в няколко основни сайта , за цени, съответно на Валео и Бош динама , както и на основни компоненти релета , лагери ротор четки. и така 'подготвен' отидох при не без известният Станимир. След диагностиката, той съвсем щедро ми предложи три решения на проблема.1) Смяна само на четки ,но без гаранция;2)смяна на релето на Валето и 3) смяна на ротора ,релето и лагерите, като последните две опции бяха с гаранция . Спрях се на вторият вариант който беше реле 70/ 86лв. и труд 40 и майстора почна след 10/15 минути ми каза че релето е напълняло , променило си е цената на 149лв. Защото това било реле от ново поколение което освен че комуникира с компа , като останалите релета, то това и четяло протоколи и вземало решения , помислих си добре , че не ги и пише тия протоколи , нямаше да мога да си го позволя. И така за каквото и да си говорим , винаги става въпрос за пари , извинявам се клишето. Но така е технологиите може и да не се развиват с темповете които очакваме , но това успешно се компенсира с апетитите на обслужващите ни.posting.php?mode=reply&f=125&t=440364#
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани