Въпрос 118d 143k.с
Модератор: Технически модератори
37 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- Jorixa
- младши ентусиаст
- Мнения: 640
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: F48 xDrive 20d/E87 120d
- Мечтае да кара: 911
Re: Въпрос 118d 143k.с
Да бе знам, ама да кажеш че Е87 било дървено, нямаше как да не се намеся.. Сори
- Дидо2
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 171
- Регистриран на: 8.04.2016
- Местоположение: Gabrovo
- Пол: Мъж
- Кара: 745i e65
- Мечтае да кара: 760i
Re: Въпрос 118d 143k.с
Колега няма смисъл да се спори за глупости хубава е единицата а и аз друга марка не признавам така че не се пали просто исказах мнение...
Re: Въпрос 118d 143k.с
kikko написа:Как са дюзите? Какви стойности дават на диагностика?
Виж и работата на мотора след като изключиш корекциите.
Това става с INPA.
- Дидо2
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 171
- Регистриран на: 8.04.2016
- Местоположение: Gabrovo
- Пол: Мъж
- Кара: 745i e65
- Мечтае да кара: 760i
Re: Въпрос 118d 143k.с
Здравейте колеги,
Дайте мнение какви свещи слагате на този мотор от кои сте доволни...
Дайте мнение какви свещи слагате на този мотор от кои сте доволни...
- tani bojilov
- младши ентусиаст
- Мнения: 348
- Регистриран на: 3.04.2010
- Местоположение: Банкя
- Пол: Мъж
- Кара: е 46 320д 136кс + чип
Re: Въпрос 118d 143k.с
Ако не се лъжа фабрично са с БЕРУ,но слагай това което дава производителя
- Дидо2
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 171
- Регистриран на: 8.04.2016
- Местоположение: Gabrovo
- Пол: Мъж
- Кара: 745i e65
- Мечтае да кара: 760i
Re: Въпрос 118d 143k.с
Ок благодаря ти!
- d.mobydick
- Потребител
- Мнения: 27
- Регистриран на: 2.10.2019
- Местоположение: Кранево
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е-87
- Мечтае да кара: по голямо БМВ
- Детайли за колата: 118-д 2010г.- на 185.000км.
Re: Въпрос 118d 143k.с
Здравейте колеги,
Определено имам проблем за който вече писах БМВ 118-Д-Е 87, правя 4 диагностики , с различни резултати, което определено говори само по себе си качеството им .Резултати : Стартер (невярно);някакво реле или десинхронизация с ключа и компа или с не знам какво , днес например при 100'Ц, не знам дори дали това е нормална за модела температура, и освен факта ,че е доста горещо и това определено влияе , може ли някой да ми каже температурният диапазон ,защото модела няма датчик за температура и го изваждам с под менютата, но пък така не мога да следя останалите параметри, но те така и така не са от особено значение. сега ще видя да не би да е водна помпа, като че ли се смени и звука , но е възможно и да си внушавам авто сугестия, поради напрежението. Ще ви бъда благодарен , което разбира се едва ли е достатъчно ,но ако все пак някой се престраши , да каже ако знае в какъв температурен режим трябва нормално да работи този двигател , като я настъпя и за 25 мин. минава Т' 100'Ц, след което при нормално каране подържа между 86 / и 97 Градуса Ц.
Определено имам проблем за който вече писах БМВ 118-Д-Е 87, правя 4 диагностики , с различни резултати, което определено говори само по себе си качеството им .Резултати : Стартер (невярно);някакво реле или десинхронизация с ключа и компа или с не знам какво , днес например при 100'Ц, не знам дори дали това е нормална за модела температура, и освен факта ,че е доста горещо и това определено влияе , може ли някой да ми каже температурният диапазон ,защото модела няма датчик за температура и го изваждам с под менютата, но пък така не мога да следя останалите параметри, но те така и така не са от особено значение. сега ще видя да не би да е водна помпа, като че ли се смени и звука , но е възможно и да си внушавам авто сугестия, поради напрежението. Ще ви бъда благодарен , което разбира се едва ли е достатъчно ,но ако все пак някой се престраши , да каже ако знае в какъв температурен режим трябва нормално да работи този двигател , като я настъпя и за 25 мин. минава Т' 100'Ц, след което при нормално каране подържа между 86 / и 97 Градуса Ц.
37 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани