червена лампа за масло
Модератор: Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- sto0022@abv.bg
- Потребител
- Мнения: 1
- Регистриран на: 10.03.2016
- Пол: Мъж
червена лампа за масло
Здравейте.Имам следния проблем:Преди 3 месеца купих БМВ 116и 2008г. Както си карах колата със около 120 я настапих още и светна в червено лампата за масло.Веднага отбих изключих я запалих я пак и лампата не светна.На другия ден смених маслото (Castrol) и си помислих че тази лампа скоро няма да я видя но уви.Преди седмица пак същия проблем,каране по магистралата над 100 км. и пак светва лампата в червено за масло спирам угасвам двигателя давам чек на маслото изписва ок, паля двигателя и изчезва.На другия ден при студен двигател запалвам колата и след 10 сек. се показа същата гадина,червена лампа за масло.Закачих ме я на диагностика и показа оил прешър регулатол,стък(в превод регулатора за налягането на масло заседнал).Сложих ново масло като преди да източа старото сложих добавка за прочистване на двигателя.Смених го сега сложих Шел 5х30.При запалване на двигателя лампата пак светка но като загрее колата я изгасвам паля я пак и я няма лампата.Днес на 2-я ден след новата смяна на маслото се усмелих да я карам пак същата история но като загря изгасна.Следобяд я подкарах пак със светеща лампа но този път различното беше че имаше някакъв странен шум.Също така преди да сменя маслото за 2-ри път имаше някаква миризма на бензин при отваряне на капачката за масло.Възможно ли е тази лампа да светва ако нещо инжекторите пикаят(колата е с директно впръскване)?Моля някои който се е сблъсквал с този проблем или някои който има решение за този проблем да пише.Благодаря Ви предварително приятели!!!!
- dbook
- Потребител
- Мнения: 21
- Регистриран на: 18.02.2015
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E87 120d LCI
Re: червена лампа за масло
Не знам до колко ще ти бъда полезен но .... При възможност (физическа и финансова разбира се) закарай я на една диагностика в БМВ (само диагностика - 100лв) и след това сменяй какво ще сменяш. Според мен със смяната на масло и употреба на добавки стреляш на посоки и е напълно безсмислено. (досега си дал над 100лв напълно безмислено) Защо ти го пиша това? - в края на миналата година реших да оправям нестабилните обороти при студен старт на 120d N47D20. Закарах колата при едни прехвалени майстори (проблема беше само нестабилни обороти при студен старт), разглобиха, сглобиха и казаха "Не можем да помогнем, ако откриеш проблема кажи ни да знаем и ние" - да, бе, как ли пък не........ След тях се появи и Engine Check при 3500об/мин. Закарах я в БМВ (Варна Карс), направиха и диагностика - откриха проблема с оборотите - датчик за налягане на ГНП, направиха ми и оферта. Благодарих им за офертата и им обещах да си помисля. Харесах си един майстор - не прехвален. Смени датчика на ГНП, самоинициативно намери работещ рейл за да ме убеди, че и подкачващата помпа в резервоара е за смяна, оправи бакиите на прехвалените майстори - два прецакани датчика на comman-rail тръбата и всичко си дойде на мястото..... ето темата информативно http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=125&t=400777. Поиграй си и с търсачката на форума http://bmwpower-bg.net/forums/search.php в раздела на 1-ва серия. Успех
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12328
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: червена лампа за масло
Според мен си "играеш с огъня". Закарай колата на читав майстор, че ще й скапеш мотора от тия "проби" и "тествания"... ако няма достатъчно налягане на маслото, мазането може да е недостатъчно и ще съсипеш ДВГ-то за нула време...
- expl0de
- младши ентусиаст
- Мнения: 783
- Регистриран на: 11.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e92, f30
- Мечтае да кара: M4
Re: червена лампа за масло
Най-вероятно ти е за смяна соленоидът, който ти дава грешка.
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани