Странни електрически проблеми-нещо работи при изгасен двиг?
Модератор: Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
Странни електрически проблеми-нещо работи при изгасен двиг?
Здравейте! От два дни се сдобих с бензиново bmw116i от 2005г. Разбира се от мерак не го гледах много подробно, защото беше много запазено на външен вид и сега си чукам главата...
Ето някои от въпросите ми, ако евентуално можете да ми помогнете:
1. При изключен двигател, заключена кола..., от дроселната клапа и от една бобина над нея се чува често цъкане (включва ли, мести ли се, не знам). Но бобината при изстинала кола е много нагрята и цъкането на всеки 30-40 сек не спира. Проверих с уред куплунга на бобината и при заключена кола до нея идва ток, а явно не трябва. След като смених акумулатора, сега всяка нощ откачам клемите. Акумулатора е регистриран в компютъра на колата.
2. Копчето за старт свети постоянно. Не намерих инфо, дали това е нормално. Но по-лошото е, че понякога и не пали. Започва едно лудо местене на педала на съединителя, махам и пъхам ключа и след малко пали. После може да запали три пъти по ред без проблем и след това 10 пъти, само натискам - отваря се навигацията, затваря се навигацията, светва и изгасва част от таблото, сякаш колата е била запалена и сега я гася, но всъщност не пали. Имам два ключа, но няма разлика. Едвам излязох от сградата на КАТ.
3. Самата навигация се отваря понякога нацяло, но друг път наполовина или не се затваря нацяло. Това не е голяма болка, защото мога да я добутам ръчно, но все пак какво да направя. Има ли нещо за смазване на механизма или друго, което да направя?
Не излизат грешки на диагностика.
Иначе колата е уникална. На първо четене я препоръчвам, но и горните неща за мен са сериозен проблем. Ако знаете нещо, ще очаквам съвет! Благодаря!
Ето някои от въпросите ми, ако евентуално можете да ми помогнете:
1. При изключен двигател, заключена кола..., от дроселната клапа и от една бобина над нея се чува често цъкане (включва ли, мести ли се, не знам). Но бобината при изстинала кола е много нагрята и цъкането на всеки 30-40 сек не спира. Проверих с уред куплунга на бобината и при заключена кола до нея идва ток, а явно не трябва. След като смених акумулатора, сега всяка нощ откачам клемите. Акумулатора е регистриран в компютъра на колата.
2. Копчето за старт свети постоянно. Не намерих инфо, дали това е нормално. Но по-лошото е, че понякога и не пали. Започва едно лудо местене на педала на съединителя, махам и пъхам ключа и след малко пали. После може да запали три пъти по ред без проблем и след това 10 пъти, само натискам - отваря се навигацията, затваря се навигацията, светва и изгасва част от таблото, сякаш колата е била запалена и сега я гася, но всъщност не пали. Имам два ключа, но няма разлика. Едвам излязох от сградата на КАТ.
3. Самата навигация се отваря понякога нацяло, но друг път наполовина или не се затваря нацяло. Това не е голяма болка, защото мога да я добутам ръчно, но все пак какво да направя. Има ли нещо за смазване на механизма или друго, което да направя?
Не излизат грешки на диагностика.
Иначе колата е уникална. На първо четене я препоръчвам, но и горните неща за мен са сериозен проблем. Ако знаете нещо, ще очаквам съвет! Благодаря!
Re: Странни електрически проблеми-нещо работи при изгасен дв
За хора, които ще имат такива проблеми. Какво стана до тук!
След трима майстори + М Кар в Пловдив, 200лв. назад за диагностика, все още не се знае какъв е проблемът. В М Кар обявиха с-у 130лв., че всичко е наред и няма нещо, което да източва акумулатора. Но при неработещ IBS сензор не можели нищо повече да прочетат. Наистина интелигентният сензор на акумулатора не работи и предстои да го сменя, но той няма как да предизвиква 5 амперово напрежение, което източи акумулатора вечерта след прегледа в М кар.
Ако някой има идея за тази карамба да пише!
След трима майстори + М Кар в Пловдив, 200лв. назад за диагностика, все още не се знае какъв е проблемът. В М Кар обявиха с-у 130лв., че всичко е наред и няма нещо, което да източва акумулатора. Но при неработещ IBS сензор не можели нищо повече да прочетат. Наистина интелигентният сензор на акумулатора не работи и предстои да го сменя, но той няма как да предизвиква 5 амперово напрежение, което източи акумулатора вечерта след прегледа в М кар.
Ако някой има идея за тази карамба да пише!
- oci
- старши ентусиаст
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Странни електрически проблеми-нещо работи при изгасен дв
bmwara написа:За хора, които ще имат такива проблеми. Какво стана до тук!
След трима майстори + М Кар в Пловдив, 200лв. назад за диагностика, все още не се знае какъв е проблемът. В М Кар обявиха с-у 130лв., че всичко е наред и няма нещо, което да източва акумулатора. Но при неработещ IBS сензор не можели нищо повече да прочетат. Наистина интелигентният сензор на акумулатора не работи и предстои да го сменя, но той няма как да предизвиква 5 амперово напрежение, което източи акумулатора вечерта след прегледа в М кар.
Ако някой има идея за тази карамба да пише!
почваш да разгачаш модули докато не ти падне консумацията или с бушоните, все от някъде ще падне и тогава ще видиш каде е проблема.
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани