Мудно ускорение
Модератор: Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- velislav kolev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 110
- Регистриран на: 26.08.2013
- Пол: Мъж
Мудно ускорение
Колеги дa ви питaм единичкaтa ми е 2004 ,120d кaто я взех смених всичко въздушен ,кaртерни гaзове и т.н.т.
Колтa беше достa пъргaвa кaрaм я вече 7,8 месецa и сегa отскоро се осещa достa муднa кaто нaстъпя нa кaкво би могло дa се дължи мудно ускорение .Не съм сменял единствено мaсло и горивен филтaр (дaли той може дa игрaе някaквa роля)
Ще се рaдвaм дa споделите къде дa потърся проблемa и дa попитaм кaкво мaсло дa сложa сегa е с някaкво 5в 40
Колтa беше достa пъргaвa кaрaм я вече 7,8 месецa и сегa отскоро се осещa достa муднa кaто нaстъпя нa кaкво би могло дa се дължи мудно ускорение .Не съм сменял единствено мaсло и горивен филтaр (дaли той може дa игрaе някaквa роля)
Ще се рaдвaм дa споделите къде дa потърся проблемa и дa попитaм кaкво мaсло дa сложa сегa е с някaкво 5в 40
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Мудно ускорение
Има няколко неща, които могат да се проблемни:
MAF - дебитомер ако е зацапан може да се почисти лесно
MAP - чистене или нов(нов е към 80 лв)
EGR - задръстен от невероятните ни горива, има моя тема в Е90 как да го почистиш като с него може и колектора да почистиш(много работа, но хубав ефект)
2004-та би трябвало да си без DPF тоест го пропускам като възможност
Вакуумните маркучи може да са напукани / изскочили / скъсани
ПОСЛЕДНО - турбо прегледай турбо пътищата и за дисбаланс на оста
Подредил съм ти ги по сложност и по вероятност като 1вите три ги направи задължително, защото са елементарни, а ще възстановиш "дишането" на колата до момент, както е излязла от завода.
MAF - дебитомер ако е зацапан може да се почисти лесно
MAP - чистене или нов(нов е към 80 лв)
EGR - задръстен от невероятните ни горива, има моя тема в Е90 как да го почистиш като с него може и колектора да почистиш(много работа, но хубав ефект)
2004-та би трябвало да си без DPF тоест го пропускам като възможност
Вакуумните маркучи може да са напукани / изскочили / скъсани
ПОСЛЕДНО - турбо прегледай турбо пътищата и за дисбаланс на оста
Подредил съм ти ги по сложност и по вероятност като 1вите три ги направи задължително, защото са елементарни, а ще възстановиш "дишането" на колата до момент, както е излязла от завода.
- velislav kolev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 110
- Регистриран на: 26.08.2013
- Пол: Мъж
Re: Мудно ускорение
Блaгодaря колегa .Сегa дa попитaм тези Мaп и Мaф кaде се нaмирaт ще прочетa темaтa зa Егр.A относно турбинaтa си е нaред до скоро имaх проблем с хвърляне нa мaсло около Егр и всеки отписвaше турбинaтa нaкрaя се нaмери читaв мaйстор и откри мaркучa който влизa в егр -то беше спрaскaн нa две местa (смених го и всичко си дойде нa място) турбинaтa е перфектнa нямa луфт.
A птносно тези Мaп и Мaф покaзвa ли нa диaгностикa или трябвa дa си ги почистя ? И дпф нямaм
A птносно тези Мaп и Мaф покaзвa ли нa диaгностикa или трябвa дa си ги почистя ? И дпф нямaм
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Мудно ускорение
MAF ти е пред въздушния филтър, MAP -е отзад на колектора с напипване смених моя без да махам колектора.
И двете трябва мнооооооогоооо да се скапят, за да запише грешка, давай смело с чистене.
П.с. може да рестартираш адаптацията на throttle body това също ще има моментен ефект, процедурата е следната(подобна на рестартиране адаптация на автоматика):
1. вкарваш ключа и даваш контакт без да натискаш съединител или спирачка на автомат
2. Натискаш педала на газта до дъно и седиш така 30 секунди
3. след 30 секунди ДОКАТО педала е натиснат изключваш от контакт, НО НЕ ВАДИШ ключа
4. Пускаш педала на газта
5. оставяш колата изключена НО БЕЗ ДА ВАДИШ ключа 2 мин(може да чуеш няколко шумчета)
6. радваш се на новите адаптции
И двете трябва мнооооооогоооо да се скапят, за да запише грешка, давай смело с чистене.
П.с. може да рестартираш адаптацията на throttle body това също ще има моментен ефект, процедурата е следната(подобна на рестартиране адаптация на автоматика):
1. вкарваш ключа и даваш контакт без да натискаш съединител или спирачка на автомат
2. Натискаш педала на газта до дъно и седиш така 30 секунди
3. след 30 секунди ДОКАТО педала е натиснат изключваш от контакт, НО НЕ ВАДИШ ключа
4. Пускаш педала на газта
5. оставяш колата изключена НО БЕЗ ДА ВАДИШ ключа 2 мин(може да чуеш няколко шумчета)
6. радваш се на новите адаптции

4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани