Компетентен съвет за избор на единичка ?
Модератор: Технически модератори
Re: Компетентен съвет за избор на единичка ?
el lobo написа:здравейте колеги , някой нещо за тази кола , заслужава ли си ако наистина е на тези км , смисъл този мотор страда ли и той от зъбно колело или чак след 200 000 трябва да се мисли :
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=gxw972
И на този мотор трябва да се предвиди смяна на веригата.
Цената става, ако си ОК с екстрите, които предлага и няма изненади в състоянието.
- Jorixa
- младши ентусиаст
- Мнения: 634
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: F48 xDrive 20d/E87 120d
- Мечтае да кара: 911
Re: Компетентен съвет за избор на единичка ?
Няма и страница от тема в тоя форум и някой да не коментира тая прословута верига... На всеки мотор е хубаво да се смени веригата на 200к, за да ти е мир на душата, не знам защо трябва постоянно да се споменава.A.Velikov написа:el lobo написа:здравейте колеги , някой нещо за тази кола , заслужава ли си ако наистина е на тези км , смисъл този мотор страда ли и той от зъбно колело или чак след 200 000 трябва да се мисли :
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=gxw972
И на този мотор трябва да се предвиди смяна на веригата.
Иначе е добре колата, малко е бедна откъм екстри, но за тия пари ако са реални километрите си е супер. Пусни и една сервизна история, гледам че го има ВИН-а на последната снимка.
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Компетентен съвет за избор на единичка ?
Споменава се, защото на едните мотори просто трябва да се направи (за да няма проблеми), а за другите е по желание (но и да не се направи проблемите са малко вероятни). От вторите вече така или иначе не останаха много на пазара
Re: Компетентен съвет за избор на единичка ?
drago9205 написа:Споменава се, защото на едните мотори просто трябва да се направи (за да няма проблеми), а за другите е по желание (но и да не се направи проблемите са малко вероятни). От вторите вече така или иначе не останаха много на пазара
След време като продаваме нашите, в обявите ще пишем: Двигателя не е от тези с проблемните вериги
Шегата настрана - нуждата от обслужването на даден двигател не трябва да се гледа като проблем за него. Както каза колегата горе - на всеки мотор е хубаво да се прави. Ако някой се чувства късметлия - купува и кара докато може
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10393
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Компетентен съвет за избор на единичка ?
Споменаваме я, защото от N47 нататък веригата е заложена като консуматив, който се сменя и БМВ печели добре от това. А митологията за вечните мотори с верига още не се е нагодила към новите реалности.
Never mistake motion for action...
- Jorixa
- младши ентусиаст
- Мнения: 634
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: F48 xDrive 20d/E87 120d
- Мечтае да кара: 911
Re: Компетентен съвет за избор на единичка ?
Аз лично на М57 съм късал верига и то на под 180к километра. Така че за мен веригата винаги си е консуматив, независимо от мотора.Leon написа:Споменаваме я, защото от N47 нататък веригата е заложена като консуматив, който се сменя и БМВ печели добре от това. А митологията за вечните мотори с верига още не се е нагодила към новите реалности.
- vvasilev1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Компетентен съвет за избор на единичка ?
Ама ти ли изкара колата от магазина, че си толкова сигурен за километрите?Jorixa написа:Аз лично на М57 съм късал верига и то на под 180к километра. Така че за мен веригата винаги си е консуматив, независимо от мотора.Leon написа:Споменаваме я, защото от N47 нататък веригата е заложена като консуматив, който се сменя и БМВ печели добре от това. А митологията за вечните мотори с верига още не се е нагодила към новите реалности.
Изпратено от моят SM-A405FN с помощта на Tapatalk
- Jorixa
- младши ентусиаст
- Мнения: 634
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: F48 xDrive 20d/E87 120d
- Мечтае да кара: 911
Re: Компетентен съвет за избор на единичка ?
Бащата. Предполагам не ми ги е въртялvvasilev1 написа:Ама ти ли изкара колата от магазина, че си толкова сигурен за километрите?Jorixa написа:Аз лично на М57 съм късал верига и то на под 180к километра. Така че за мен веригата винаги си е консуматив, независимо от мотора.Leon написа:Споменаваме я, защото от N47 нататък веригата е заложена като консуматив, който се сменя и БМВ печели добре от това. А митологията за вечните мотори с верига още не се е нагодила към новите реалности.
- vvasilev1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Компетентен съвет за избор на единичка ?
Ти си знеш.Jorixa написа:Бащата. Предполагам не ми ги е въртялvvasilev1 написа:Ама ти ли изкара колата от магазина, че си толкова сигурен за километрите?Jorixa написа:Аз лично на М57 съм късал верига и то на под 180к километра. Така че за мен веригата винаги си е консуматив, независимо от мотора.Leon написа:Споменаваме я, защото от N47 нататък веригата е заложена като консуматив, който се сменя и БМВ печели добре от това. А митологията за вечните мотори с верига още не се е нагодила към новите реалности.
Изпратено от моят SM-A405FN с помощта на Tapatalk
- kener
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 183
- Регистриран на: 18.01.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 530i E39
Re: Компетентен съвет за избор на единичка ?
Здравейте колеги,
Решил съм да купувам единичка, бензинова. Спрял съм се на 1,6л 116 кс като тази https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11600157662531069&slink=hcw9im, или тази:https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11592889825045949&slink=hcw9im. Ходих да гледам на живо две други и имам два въпроса.
1. Предната броня. На едната фаровете бяха хлътнали, в зоната до бъбреците, така, че можеш да си пъхнеш пръста. Натисднах бронята с ръка, да не би нещо да е изкочила, но тя не помръдна. На другата пак на същото място фаровете изглеждаха пък изкочили. Натиснах пак бронята и тя хлътна с 2-3 см навътре. Та въпроса ми е, какъв им е проблема на броните на този модел. Имат някакви щипки или пласмаси които се чупят, подлежат ли на ремонт или да не се занимавам.
2.Има една удивителна в триъгълник веднага след цифрите за изминати километри. До колкото разбрах е индикация за събитие, на което трябва да се обърне внимание, като достигане на сервизен интервал или ниско ниво на масло. Въпроса е, как да разбера, каква е причината без да вадя лаптопи, кабели и т.н.
Решил съм да купувам единичка, бензинова. Спрял съм се на 1,6л 116 кс като тази https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11600157662531069&slink=hcw9im, или тази:https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11592889825045949&slink=hcw9im. Ходих да гледам на живо две други и имам два въпроса.
1. Предната броня. На едната фаровете бяха хлътнали, в зоната до бъбреците, така, че можеш да си пъхнеш пръста. Натисднах бронята с ръка, да не би нещо да е изкочила, но тя не помръдна. На другата пак на същото място фаровете изглеждаха пък изкочили. Натиснах пак бронята и тя хлътна с 2-3 см навътре. Та въпроса ми е, какъв им е проблема на броните на този модел. Имат някакви щипки или пласмаси които се чупят, подлежат ли на ремонт или да не се занимавам.
2.Има една удивителна в триъгълник веднага след цифрите за изминати километри. До колкото разбрах е индикация за събитие, на което трябва да се обърне внимание, като достигане на сервизен интервал или ниско ниво на масло. Въпроса е, как да разбера, каква е причината без да вадя лаптопи, кабели и т.н.
- Jorixa
- младши ентусиаст
- Мнения: 634
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: F48 xDrive 20d/E87 120d
- Мечтае да кара: 911
Re: Компетентен съвет за избор на единичка ?
kener написа:Здравейте колеги,
Решил съм да купувам единичка, бензинова. Спрял съм се на 1,6л 116 кс като тази https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11600157662531069&slink=hcw9im, или тази:https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11592889825045949&slink=hcw9im. Ходих да гледам на живо две други и имам два въпроса.
1. Предната броня. На едната фаровете бяха хлътнали, в зоната до бъбреците, така, че можеш да си пъхнеш пръста. Натисднах бронята с ръка, да не би нещо да е изкочила, но тя не помръдна. На другата пак на същото място фаровете изглеждаха пък изкочили. Натиснах пак бронята и тя хлътна с 2-3 см навътре. Та въпроса ми е, какъв им е проблема на броните на този модел. Имат някакви щипки или пласмаси които се чупят, подлежат ли на ремонт или да не се занимавам.
2.Има една удивителна в триъгълник веднага след цифрите за изминати километри. До колкото разбрах е индикация за събитие, на което трябва да се обърне внимание, като достигане на сервизен интервал или ниско ниво на масло. Въпроса е, как да разбера, каква е причината без да вадя лаптопи, кабели и т.н.
1. Не съм чувал да има проблем с броните, възможно е тая дето си я гледал да я удряна и да не е направена после като хората.
2. Закарай я на компютърна диагностика и ще ти кажат какво е точно.
Силно те съветвам да избегнеш този мотор 116i (и бензиновите като цяло). Хич не върви, харчи много и е ненадежден.
Re: Компетентен съвет за избор на единичка ?
kener написа:Здравейте колеги,
Решил съм да купувам единичка, бензинова. Спрял съм се на 1,6л 116 кс като тази https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11600157662531069&slink=hcw9im, или тази:https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11592889825045949&slink=hcw9im. Ходих да гледам на живо две други и имам два въпроса.
1. Предната броня. На едната фаровете бяха хлътнали, в зоната до бъбреците, така, че можеш да си пъхнеш пръста. Натисднах бронята с ръка, да не би нещо да е изкочила, но тя не помръдна. На другата пак на същото място фаровете изглеждаха пък изкочили. Натиснах пак бронята и тя хлътна с 2-3 см навътре. Та въпроса ми е, какъв им е проблема на броните на този модел. Имат някакви щипки или пласмаси които се чупят, подлежат ли на ремонт или да не се занимавам.
2.Има една удивителна в триъгълник веднага след цифрите за изминати километри. До колкото разбрах е индикация за събитие, на което трябва да се обърне внимание, като достигане на сервизен интервал или ниско ниво на масло. Въпроса е, как да разбера, каква е причината без да вадя лаптопи, кабели и т.н.
1. Нямат проблем по принцип.
2. Удивилтения до изминатите километри показва неща като - мека гума, течност за чистачки, изгоряла крушка и т.н. По принцип при стартиране на колата излизат символи както точно я "боли". Иначе за да провериш за какво свети се проверява от лоста за мигачите, на който има джохстик нагоре/надолу. Разцъкваш него из менюто докато не стигнеш до меню "Check". Натискаш бутона ВС на лоста за чистачки и ще ти излезе символ за какво е триъгълника.
Сервизните интервали се гледат от друго място и при тях при стартиране на колата явно изкарва какво трябва да се сервизира, но после не свети нищо.
- kikko
- младши ентусиаст
- Мнения: 463
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
Re: Компетентен съвет за избор на единичка ?
Колега не се занимавай с бензинова едичника. Преди година търсих и четох много по-въпроса. Не стават. На газ пък изобщо. Потърси дизелова.
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
- kener
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 183
- Регистриран на: 18.01.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 530i E39
Re: Компетентен съвет за избор на единичка ?
Благодаря за отговорите. Ориентирах се вече, най-вече за менютата и иконките по таблото. Иначе диагностика не смяатам да правя на всяка
кола, първо да мине основния визуален тест пък ако вече ми хареса преди да я купя ще и закача диагностика.
Колкото до бензиновият двигател, докато не съм ограничен в избора винаги ще взимам/карам бензинки. Колата няма да я карам аз, а жената, така, че не ми трябва да върви, а да работи без да прави проблеми - прекъсвания, предърпвания, загуба на мощност. Затова и гледам единствения без валветроник двигател, ама екземплярите на пазара с него са сино орязани от към оборудване та може и да затворя очите и да взема някой N46b20.
кола, първо да мине основния визуален тест пък ако вече ми хареса преди да я купя ще и закача диагностика.
Колкото до бензиновият двигател, докато не съм ограничен в избора винаги ще взимам/карам бензинки. Колата няма да я карам аз, а жената, така, че не ми трябва да върви, а да работи без да прави проблеми - прекъсвания, предърпвания, загуба на мощност. Затова и гледам единствения без валветроник двигател, ама екземплярите на пазара с него са сино орязани от към оборудване та може и да затворя очите и да взема някой N46b20.
- Jorixa
- младши ентусиаст
- Мнения: 634
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: F48 xDrive 20d/E87 120d
- Мечтае да кара: 911
Re: Компетентен съвет за избор на единичка ?
Ами без валветроник е по-добрият вариант да, но до N46 не бих припарвал. Казваш че ти не би карал дизел, после казваш че няма да я караш ти а жена ти? Демек не разбрах какъв е проблема да и вземеш една читава 120d и да спиш спокойно.kener написа:Затова и гледам единствения без валветроник двигател, ама екземплярите на пазара с него са сино орязани от към оборудване та може и да затворя очите и да взема някой N46b20.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани