покупка на 120 (e 87) 2005

1-серия (E81, E82, E87, E88, F20, F21)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 298
Регистриран на: 13.02.2007
Местоположение: UK
Кара: от грешната страна

Re: покупка на 120 (e 87) 2005

Мнение от martoto » 16 Ное 2009, 15:51

Все ми се струва че 118i върви точно колкото 118d (напълно очаквано, при абсолютно идентична мощност). Разликата е в усещането заради турбото и по-"готината" характеристика на въртящия момент при дизела за ежедневната употреба. От друга страна обаче, пак заради това същото турбо, кефа страда заради лага а и звука си е по-малко радващ :). С други думи няма еднозначен отговор кое е по-добре, дизел или бензин. Хора различни - вкусове и желания също различни и BMW модели - пак различни за да разменят колкото се може повече мечти и потребности за съответните пари 8)

Пък колегата с Audi–то дето го е било', май се е отървал с малко, щото А3 е поне с 200кг по-леко и много често е "чипосано" и 120d, еле пък автоматик, е доста назад на светофарната гонка. :) Не че това изобщо има някакво значение де....
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 594
Регистриран на: 14.10.2009
Пол: Мъж
Кара: BMW120

Re: покупка на 120 (e 87) 2005

Мнение от BMW120 » 16 Ное 2009, 17:53

Ами честно казано не съм сигурен дали беше чипвано, но мойта хубавица се държа чудесно....мисля обаче и аз да му "турна" един чип soon or later :)
ЛУД УМОРА НЕМА

Изображение

Мародератор
Аватар
Мнения: 12338
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Re: покупка на 120 (e 87) 2005

Мнение от Mollov » 16 Ное 2009, 20:44

martoto написа:Все ми се струва че 118i върви точно колкото 118d (напълно очаквано, при абсолютно идентична мощност).


Пферде щарке може да им е еднаква, ама въртящия момент е много различен... особено на доускорение това 118i направо може да си мечтае за възможностите на 18d...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 940
Регистриран на: 5.06.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e70 3.5xd 2010 M packet

Re: покупка на 120 (e 87) 2005

Мнение от Toneloker » 16 Ное 2009, 23:16

Ама, ако сложиш на 120i турбо и чип? :mhihi:


BMW120, защо не си сложиш чип?
Изображение

Мародератор
Аватар
Мнения: 12338
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Re: покупка на 120 (e 87) 2005

Мнение от Mollov » 16 Ное 2009, 23:35

Toneloker написа:Ама, ако сложиш на 120i турбо и чип? :mhihi:




От фантук-фантатък... фантазирайте :D :D :D Просто няма кво да коментираме... дори и с чипс при бензина, четирицилиндровите дизели са по-добрият избор от бензиновите (без 320si)...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4521
Регистриран на: 5.04.2005
Местоположение: Пловдив

Re: покупка на 120 (e 87) 2005

Мнение от MaXimal » 16 Ное 2009, 23:44

Mollov написа:
Toneloker написа:Ама, ако сложиш на 120i турбо и чип? :mhihi:




От фантук-фантатък... фантазирайте :D :D :D Просто няма кво да коментираме... дори и с чипс при бензина, четирицилиндровите дизели са по-добрият избор от бензиновите (без 320si)...



Той човекът каза с турбо и чип, не само чип. Ама то като ще се слага турбо, да е голямо турбо :mhihi:
Изображение

Мародератор
Аватар
Мнения: 12338
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Re: покупка на 120 (e 87) 2005

Мнение от Mollov » 16 Ное 2009, 23:53

Първата част от отговора ми беше именно за комбинацията чипс + турбо... след това коментирах на общо основание за автомобили без силов тунинг...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 298
Регистриран на: 13.02.2007
Местоположение: UK
Кара: от грешната страна

Re: покупка на 120 (e 87) 2005

Мнение от martoto » 17 Ное 2009, 1:32

Mollov написа:...Пферде щарке може да им е еднаква, ама въртящия момент е много различен... особено на доускорение това 118i направо може да си мечтае за възможностите на 18d...

Въртящият момент, ама измерен на маховика а не на колелата. Доускорението е по-добро най-вече заради по-добрата характеристика а не максималната стойност на въртящият момент. Пък и това е така само когато се сравнява едно и също число на предавката (например 5-та) което обаче значи съвсем различно общо предавателно отношение. И в крайна сметка бензина ще върви и в тази дисциплина наравно, само че на по-ниска предавка щото да речем на 4-та максималната скорост е по-голяма отколкото на дизела. Това в практиката значи същата динамика, обаче с много повече превключване на скоростите. Затова и казах че дизела е с по-приятна за ежедневието характеристика. Ма, нали няма да спорим кое е по-убаво :). Аз казах, че затова има такова разнообразие от модели - за всеки вкус по нещо. Важното обаче е, че няма грешен избор, щото всеки си има предимства и недостатъци и избора е строго индивидуално нещо.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 940
Регистриран на: 5.06.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e70 3.5xd 2010 M packet

Re: покупка на 120 (e 87) 2005

Мнение от Toneloker » 17 Ное 2009, 12:11

Mollov написа:
Toneloker написа:Ама, ако сложиш на 120i турбо и чип? :mhihi:




От фантук-фантатък... фантазирайте :D :D :D Просто няма кво да коментираме... дори и с чипс при бензина, четирицилиндровите дизели са по-добрият избор от бензиновите (без 320si)...


Е защо да е фантазия?
Изображение

Мародератор
Аватар
Мнения: 12338
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Re: покупка на 120 (e 87) 2005

Мнение от Mollov » 17 Ное 2009, 12:52

Ами щото слагането И на турбо не е просто "ей така"... и се отдалечаваш от идеята за по-лесен и бързо постижим тунинг за не много пари...

martoto написа: Ма, нали няма да спорим кое е по-убаво :).


:yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 940
Регистриран на: 5.06.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e70 3.5xd 2010 M packet

Re: покупка на 120 (e 87) 2005

Мнение от Toneloker » 17 Ное 2009, 19:01

Mollov написа:Ами щото слагането И на турбо не е просто "ей така"... и се отдалечаваш от идеята за по-лесен и бързо постижим тунинг за не много пари...

martoto написа: Ма, нали няма да спорим кое е по-убаво :).


:yes:


Ясно ми е, че не се слага тъй лесно и, че не струва, колкото на е30. :yes:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 594
Регистриран на: 14.10.2009
Пол: Мъж
Кара: BMW120

Re: покупка на 120 (e 87) 2005

Мнение от BMW120 » 18 Ное 2009, 0:38

Toneloker написа:Ама, ако сложиш на 120i турбо и чип? :mhihi:


BMW120, защо не си сложиш чип?



Май така ше стане.... :mhihi:
Като я взех бях решил да и слагам ама като видях как върви викам си за кво ми е....
Ама сега тва изпърдяло ауди като ме дръпна и..... :bang:
ЛУД УМОРА НЕМА

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 422
Регистриран на: 12.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW F10 535xd LCI

Re: покупка на 120 (e 87) 2005

Мнение от lusienk » 18 Ное 2009, 9:39

Leon написа:И качва разхода с 2 литра в реални градски условия. АКо ти е тежък крака, с повече ;)

То по тая логика да не си взимаме и кола с климатик, защото и той качва разхода и спъва колата.
Изображение

Денис-Белята!!!
Аватар
Мнения: 1634
Регистриран на: 3.11.2005

Re: покупка на 120 (e 87) 2005

Мнение от 00Cool » 21 Ное 2009, 1:19

lusienk написа:
Leon написа:И качва разхода с 2 литра в реални градски условия. АКо ти е тежък крака, с повече ;)

То по тая логика да не си взимаме и кола с климатик, защото и той качва разхода и спъва колата.

е в такъв случай си за м3 ГТС :mhihi:
“All the power in the world won't make you fast at the Ring.“

Предишна

Назад към 1-ва Серия

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook