Charging fault....
Модератор: Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Charging fault....
Koлеги тази грешка ми излезе тази сутрин като запалих и ми излезе акумулаторчето....дали е за смяна или нещо кабелите са се разхлабили. Направи ми впечатление, че отне двойно по дълго да почне да духа топло в купето....дали е свързано с това или просто е студено навънка въпреки че и на -10 загряваше за някокло минути.
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12402
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Charging fault....
Май е изревала, че не може да си зарежда аку-то... провери си кабилите и прочие около акумОлатора... ако пак я изпише, мое и алтернатора нещо да е дал фира... което вече не е много гот...
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12402
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Charging fault....
Ами... от какво... от старост, от износване... ходи я провери отново... ако пак ти даде charging fault има голяма вероятност да се возиш само на акумулатор, което не е голям зор, ако не пускаш много консуматори... ще ти трябва само за палене... тва исках да кажа "да се возиш до сервиза"...
Re: Charging fault....
Ха ебати ташака....оказа се че некъв болт който държи алтернатора и ролката се е скъсал просто и от там е спряло да работи....8лв слава богу.
Алтернатора в БМВ е 1250лв.....огън да ги изгори.
Добре че не се оказа той!!!

Алтернатора в БМВ е 1250лв.....огън да ги изгори.

Добре че не се оказа той!!!

- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12402
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Charging fault....
Той тоя алтернатор да не мислиш, че е като на старите модели...
Пък и това е цена за чисто нов все пак
Но е добре, че ти е казало къде може да е проблема... щото иначе имаше да се чудиш и т.н...


Re: Charging fault....
Сега пък не иска да запали....всичко е сменено обаче не пали.
Колата е седяла 12 часа без акумулатор щото той явно е паднал и сега е зареден и върнат в колата обаче пак не пали. И изписва някакво сервиз.
Някой може ли да помогне?
Колата е седяла 12 часа без акумулатор щото той явно е паднал и сега е зареден и върнат в колата обаче пак не пали. И изписва някакво сервиз.
Някой може ли да помогне?
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12402
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Charging fault....
E това в сервиза ли се случва? И ако да - какъв е тоя сервиз?!? А е нормално да изписва Service, след като има проблем с паленето... а липста на акумулатор не може да е причина.
Re: Charging fault....
Ебати идиотията....имало 5-6л нафта, сложих още 10л и запали веднага....не е имало никакъв проблем...
Обаче странно защо така се е получило
Обаче странно защо така се е получило
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12402
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Charging fault....
Няма да е лошо да си смениш и горивният филтър...
Re: Charging fault....
Правих сервиз преди няколко хиляди километра...
Защо мислиш че трябва да го сменям?
Защо мислиш че трябва да го сменям?
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12402
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Charging fault....
Ами щото няма как да си бил с 5 кила нафта и всичко да е ОК и да не ще да запали... едно доливане на нафта няма как да оправи нещата, освен ако нямаш проблем с преливането на нафта от едната част на резервоара в другата... ама на 1-цата не съм 100% сигурен как се случва...
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани