Charging fault....
Модератор: Технически модератори
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12402
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Charging fault....
Значи може и да е някъв проблем с транспорта на гориво между двете части на резервоара... и като си налял го е сипало директно в основната половина...
Re: Charging fault....
Еми аз имах един случай с предишната ми кола....хюндай и30.
Беше ми свършила нафтата и звънях в хюндай да ги питам дали трябва да се обезвъздушават дюзите и т.н. и той каза че то си имало автоматична помпа и некви такива и после ме пита колко нафта съм сложил и аз му казах 2-3 литра и той ми каза да сложа още 10-ина защото самата нафта от теглото си трябвало да натисне за да се качи нафтата към тая помпа и некви такива....сега незнам тука защо е било но аз имах поне 6-7л щото ми изписваще че имам за 70км някъде което колкото и да не може да му се вярва пак е някакъв атестат...
Беше ми свършила нафтата и звънях в хюндай да ги питам дали трябва да се обезвъздушават дюзите и т.н. и той каза че то си имало автоматична помпа и некви такива и после ме пита колко нафта съм сложил и аз му казах 2-3 литра и той ми каза да сложа още 10-ина защото самата нафта от теглото си трябвало да натисне за да се качи нафтата към тая помпа и некви такива....сега незнам тука защо е било но аз имах поне 6-7л щото ми изписваще че имам за 70км някъде което колкото и да не може да му се вярва пак е някакъв атестат...
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12402
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Charging fault....
Един съвет от мене... никога не оставяй колата с под 10л гориво... за твое (и на колата) добро е... 

18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани